Stranica: 1/2.

emisija na internet radiu

Postano: sub srp 18, 2009 1:24 pm
Postao/la zweitakt
kao što naslov kaže , imam ponudu za intervju na internet radiu na temu MZ-a, dakle opčenito o svim modelima i o tvornici kroz povijest do dana danas , odnosno do dana kad bude intervju. Ako nebi bilo problema također bi spomenu nešto o mz klubu ( osnivanje, broj članova itd...) Pa sad pitem kaj mislite o tome i ako želi netko drugi dati taj intervju, nemam ništa protiv, dapače, bilo bi dobro kad bi netko od starijih članova koji su osnivali klub našao vremena za to. Normalno ako nema nitko ništa protiv.

Postano: sub srp 18, 2009 1:29 pm
Postao/la bixic
Samo da te ispravim, MZ klub kao takav ne postoji. Mi smo ilegalci i svako spominjanje kluba kao postojećeg kažnjavamo strogim disciplinskim mjerama... Možeš pričat o tvornici, o modelima o vremenima, klub ne spominji, ali slobodno spomeni da postoji forum i da se upad na forum naplaćuje 1000 kn. A ako baš moraš pričati o klubu svakako napomeni da klub do današnjeg dana broji 0 članova, al ne zato kaj ne bi ljudi hteli nego jad i bjeda brate, nemamo za članarinu a ona i nije tako mala, 10000 novaca godišnje. Da, članstvo u klubu se masno plaća, ipak smo mi elitisti, posljednji mohikanci MZ scene u 'rvata...

Postano: sub srp 18, 2009 1:33 pm
Postao/la zweitakt
o.k. Znam za tu spiku s klubom, al sam sve jedno pital. Bit će onda samo o tvornici i motorima

Postano: sub srp 18, 2009 1:38 pm
Postao/la bixic
Ej pa šalim se, mislil sam da me kužiš, sorry

Postano: sub srp 18, 2009 6:33 pm
Postao/la zweitakt
ma nije bed, nego ak bi netko od vas starijih članova, htjel napisat informacije koje da dam, mislim da bi tak bilo najbolje, a ovo drugo o tvornici lako iskopam i sam tu sa foruma i drugih stranica

Postano: sub srp 18, 2009 7:23 pm
Postao/la ernesto
Mmmda, bas sam htio reci ali kolega Bix je rekao prije, jedino sto je netocno rekao to je cijena clanarine. Bix, cijena stalno raste, kriza je, jos malo pa devalvacija, a interes je sve veci. Cijena je visestruko veca :mrgreen:

A gle zweitakt, sad zaozbiljno, uglavnom ti za takve intervjue novinari prije daju neka okvirna pitanja, pa nam ih ovdje mozes reci pa cemo ti pomoci u slaganju odgovora, ili ukoliko sam neces znati ili neces biti siguran u odgovor slobodno pitaj. Ak hoces mozes i tu, ak hoces mozes i na pp, nije vazno gdje, uglavnom pitaj sta god te zanima i oko foruma i oko povijesti ako neces biti siguran.
A ako ti nedaju pitanja onda ih samo pitaj za njih jer ih sigurno imaju pripremljena.

A koji je to radio, kada je emisija i di?

Postano: sub srp 18, 2009 9:17 pm
Postao/la zweitakt
pitanja ču nabavit početkom drugog tjedna. emisija bi se radila sad drugi petak, pa dok se montira, znači tam onaj tjendan poslije bi bila na netu. Ime radia je "stanica mir" , uglavnom to je internet radio, koji obrađuje razne teme, od socijalnih , zabavnih, društvenih itd..., slušanost sad nije neka, ali se sluša. Uglavnom ak vas zanima više sam u google-u napišite stanica mir i sve se vidi i čuje. Kad dobijem pitanja, napišem ih ovdje. Unaprijed hvala na odazivu i suradnji :D

Postano: sub srp 18, 2009 10:04 pm
Postao/la ernesto
Nema problema, sta god treba vici :wink:

Postano: pon srp 20, 2009 7:22 pm
Postao/la zweitakt
evo to su neka pitanja na koje bih trebal odgovorit,ako netko želi još kaj nadodat, slobodno neka napiše....

• Kao prvo, sto je to MZ i sto znaci ta kratica (za nas laike koji nemamo pojma o tome) 
• Povijest MZ-a
• Modeli MZ-a (tipa, koji, koji su najbolji, razlike između pojedinih modela)
• Postoji li MZ klub u Hrvatskoj (koliko ima članova, kako se može postati član, i jos nesto kaj vam padne na pamet da je korisno spomenuti)
• Voze li žene MZ?
• MZ forum… tu kazes stranicu i nesto o ekipi… ide li se na susrete itd.
• Povezanost sa ostalim oldtimerima
• Registracija, tehnički…. Problemi?!
• Koliko je tesko danas doci do dijelova i kako ih nabavljate
• Zašto vozite mz? Otkud ta strast prema njima

Postano: pon srp 20, 2009 7:45 pm
Postao/la bixic
zweitakt je napisao/la:evo to su neka pitanja na koje bih trebal odgovorit,ako netko želi još kaj nadodat, slobodno neka napiše....

• Kao prvo, sto je to MZ i sto znaci ta kratica (za nas laike koji nemamo pojma o tome) 
• Povijest MZ-a
• Modeli MZ-a (tipa, koji, koji su najbolji, razlike između pojedinih modela)
• Postoji li MZ klub u Hrvatskoj (koliko ima članova, kako se može postati član, i jos nesto kaj vam padne na pamet da je korisno spomenuti)
• Voze li žene MZ?
• MZ forum… tu kazes stranicu i nesto o ekipi… ide li se na susrete itd.
• Povezanost sa ostalim oldtimerima
• Registracija, tehnički…. Problemi?!
• Koliko je tesko danas doci do dijelova i kako ih nabavljate
• Zašto vozite mz? Otkud ta strast prema njima

MZ je skraćenica od MZ Motorrad- und Zweiradwerk gmbh, odnosno motorrad zschopau. Zschopau je grad u kojem su se MZe i proizvodile...

Kompletnu povijest MZ tvornice imaš negdje na forumu, prouči pa ak kaj nije jasno-pitaj...


Počelo je modelom RT, zatim slijedi BK pa ES, ETS, TS i na kraju ETZ. Teško je reći koji je najbolji od tih modela, svaki je najbolji na svoj način, sve ovisi o aspektu gledanja. Možda je najbitnija razlika u vilicama na starijim i novijim modelima, odnsno, trokut vilica nasuprot teleskopskoj vilici...


Klub ne postoji, vjerovatno zato što smo svi mi već članovi nekih drugih klubova, a između ostalog, da i postoji, baš bi mi pričali okolo o tome...


Voze li žene MZ? Hmm...Je li papa katolik?

Mislim da ostatak možeš i sam riješit, a ono pitanje zašto vozimo MZ??? Pa zakaj ljudi dišu???

Postano: pon srp 20, 2009 10:57 pm
Postao/la ernesto
Evo mojih odgovora, a sada idem pogledati cijenjene prijasnje odgovore :D . Nadam se da ce ti koristiti.

Evo, odgovarati cu prije nego sto pogledam Bixove odgovore tako da mozda nesto i nadopunim, a mozda i odgovorimo isto pa ce to biti potvrda stege i jednoobraznog misljenja kakvo se mora odrzavati kod nas :mrgreen:

MZ znaci Motorradwerk Zschopau, odnosno tvornica motora iz Zschopau-a. Zschopau je grad u bivsoj DDR (bivsoj Istocnoj Njemackoj) gdje su prije drugog svjetskog rata bili pogoni jedne od tada najjace i najpoznatije tvornice motocikala u svijetu DKW.

Povijest MZ-a je tesko reci ukratko, ali u najkracim mogucim crtama: spomenuta tvornica DKW nakon II. svjetskog rata dolazi (zbog geopoliticke situacije) pod protektorat Sovjetskih okupacionih snaga i bivsa tvornica jos kratko vrijeme djeluje pod nazivom DKW, pocetkom pedesetih u doba kolektivizacije i ostalih tadasnjih ideja nastaje IFA kombinat (preneseno na danasnje vrijeme nesto kao npr. PSA), I sredinom pedesetih se pojavljuje ime koje ostaje MZ.
Od tog vremena do devedesetih proizvodilo se desetak modela s dvotaktnim motorima kubikaze 125, 150, 175, 250 ccm, a nakon devedesetih (ujedinjenja Njemacke) pocinje proizvodnja cetverotaktnih motora kubikaze do 1000ccm.
Glavna znacajka kroz povijest su bili svjetski uspjesi u motosportu tokom sedesetih godina, ali zasigurno najveca znacajka ovih motora osim sportskih uspjeka je motorizacija radnika, celjaka i intelektualaca “Istocnog” bloka tokom Sovjetske vladavine iza “Zeljezne zavjese”.

U Hrvatskoj MZ klub postoji, ali djeluje nelegalno odnosno u ilegali tako da je to nepostojeci klub. Zbog cega nije legalan kao ostali klubovi? S jedne strane zato sto nam je nepotrebna birokracija i bavljenje papirologijom suvisno, a s druge strane ukoliko se zelimo uclaniti u neki savez zelimo da taj savez zastupa nase interese, a nase interese mozemo zastupati mi sami. S druge strane, djelujemo djelomicno pod kapom Oldtimer Kluba “Stari kotaci” iz Strmca kod Samobora pa to smatramo potpuno dovoljnim sto se tice formalnog udruzivanja u klub.

Naravno, i zene voze MZ, a cesto znamo reci da smo klub s najvecom zenskom populacijom, ako nisu za volanom, onda nas grle sa straznjeg sjedista i tipkaju po forumu :D

Forum je okupljaliste ljubitelja ove marke, a to znaci ne samo voznje, jer se moze voziti na bilo kojem motoru, a tko se zeli voziti na eMZi to znaci da je clan istinski ljubitelj, a ne pomodni sudionik moto svijeta.
Forum je nastao prije od prilike dvije godine i u to vrijeme je okupio dvjestotinjak clanova, a od toga jedno pedesetak stalnih koji su tokom vremena pomazuci jedan drugome savjetima, zezancijom, raznim neobaveznim razgovorima, pa cak i cyber proslavom prve godisnjice, ali i mnogim sretnim i nesretnim trenutcima koje su clanovi dozivjeli i podijelili s drugima, postali u neku ruku cyber prijatelji. Naravno da je to druzenje preraslo prvo u okupljanje na picu, a zatim i kolektivnim odlaskom na moto i oldtimer druzenja.
Organizirali smo i prvi MZ susret i na neki nacin smo si postali mala cyber obitelj vlasnika i ljubitelja nepopularnih motora :wink:
Nasi clanovi su starosti od 15-oko 60 godina, od ucenika do visokoobrazovanih ljudi, od pocetnika u moto svijetu do povratnika u MZ svijet (koji su nekada vozili MZ, prosli razne motore i opet se vratili eMZi), neki od nas ih voze kao prvi i jedini motor, neki imaju bogatu kolekciju raznih motora, a vole i MZ, dakle jedna raznolika, svestrana i mogu reci kvalitetna skupina ljudu koja ima svoju iskrenu ljubav prema strojevima ove vrste.

Oldtimeri su kako i samo ime kaze “starodobna vozila”. Inace da bi vozilo postalo oldtimer, mora biti starije od 30 godina, no u okolnostima kada se proizvodio dvotaktni MZ, smatram da je i krajem proizvodnje u devedesetim MZ bio oldtimer jer je to i tada bila stara (ali provjerena) koncepcija motora.
Kako su danas vecinom svi dvotaktni MZ motori blizu 30 godina starosti, a i s obzirom na koncepciju motora, oni definitivno (a skoro i formalno) spadaju u kategoriju oldtimera. Mnogima mozda jos ne djeluju kao oldtimeri, ali mnogi ce reci da ficek, spacek ili buba nisu oldtimeri. Mozda imaju takvo misljenje jer su dugo u proizvodnji i jos su na cestama. To u stvari pokazuje jednostavnost i izdrzljivost tih strojeva, a samim time i njihovo cvrsto pozicionirano mjesto na oldtimerskoj sceni, odnosno cvrsto ukorjenjeno mjesto medju vozilima koji su mijenjali svijet i doveli motorizaciju do ovog nivoa koji danas imamo.
To su vozila bez kojih jednostavno auto-moto svijet danasnjice ne bi bio ovakav kakav je danas.

Registracija i tehnicki ne predstavljaju problem tehnicki ispravnim vozilima, tako da nasi motori regularno prolaze tehnicki ukoliko su odrzavani, znaci isto kao svako drugo vozilo.
Jedini problem moze biti oko legalizacije vozila kojima su papyri zagubljeni, ali to je druga prica.

Dijelovi se vecinom nabavljaju u Madjarskij, ali jos uvijek postoji mogucnost nabavke kod nas po nekim zaboravljenim skladistima. Dijelovi se rade i u Njemackoj, Indiji, Turskoj… tako da se nadamo da nece biti prevelike nestasice dijelova.

Zasto MZ? Vjerujem da svatk ima neku drugu pricu, ali istu ljubav i osjecaj. To je zvuk, miris, udobnost… jednostavno ako to volite ne treba vam objasnjavati. Ako ne volite, mogu oblasnjavati do prteksutra i necu vas nagovoriti.

Postano: pon srp 20, 2009 11:18 pm
Postao/la RAZZOR
lajkam ovo, ovo je profesionalno sroceno. odlican text

Postano: uto srp 21, 2009 11:55 am
Postao/la horex
Bravo za Admina-Ernesta to je to.

Postano: uto srp 21, 2009 1:59 pm
Postao/la bo¾o
evo zakaj si ti admin bravo,bravo mislim da bi i u "tvornici bili ponosni na ovako iscrpnom izvještaju"

Postano: uto srp 21, 2009 8:12 pm
Postao/la bixic
Fakat, skidam kapu... Neznam zakaj sam se ja 'opče i trudil???