Stranica: 1/5.

mz moto sport(novi)????

Postano: pet stu 20, 2009 4:53 pm
Postao/la darx

Postano: pet stu 20, 2009 5:06 pm
Postao/la Ante250
sam mi nije jasno ovo "The machine, which is powered by a four-stroke KTM" :shock:

Postano: pet stu 20, 2009 5:32 pm
Postao/la darx
ma nemam ti ja pojma, na motoru sam vidio natpis MZ i to je to :D

Postano: pet stu 20, 2009 7:25 pm
Postao/la Tomo4897
lijep motorek.....dopada mi se...

Postano: sub stu 21, 2009 9:18 am
Postao/la ernesto
Hm, moze li neki drugi link, ovdje otvara nesto sto nema veze s eMZom. Pretpostavljam da se radi (ako se radi o novom motoru) o novoj eMZi koja bi trebala zazivjeti pod novom upravom i tvornici.

Postano: sub stu 21, 2009 10:05 am
Postao/la Ante250
kolko sam skužio taj Ralf Waldmann je bivša GP 250 zvijezda, on je taj koji je kakti kupio MZ i sad ga kao obnavlja, i kao prestavili su novi motor za gp 250 e sad mi nije jasno ono kaj sam podcrto u 2. postu, slika je na nekom Mz-u a piše da je mašina razvijena na bazi 4T KTM-a kaj mi nema logike :shock:

Postano: sub stu 21, 2009 10:09 am
Postao/la ernesto
Mislim da su i rekli da budu uzimali tudje masine, KTM ima jako dobre agregate, mozda su stvarno uzeli KTM-ov stroj. Nemam pojma, nagadjam jer nisam vidio ni clanak ni nista.

Postano: sub stu 21, 2009 10:48 am
Postao/la zweitakt
bilo je govora o tome u onom članku di piše da waldman kupuje MZ da se kao pregovara sa ktm-om, očito su pregovori uspjeli. Kaj je je, KTm ima vrhunske mašine

Postano: sub stu 21, 2009 10:51 am
Postao/la Ante250
zweitakt je napisao/la:bilo je govora o tome u onom članku di piše da waldman kupuje MZ da se kao pregovara sa ktm-om, očito su pregovori uspjeli. Kaj je je, KTm ima vrhunske mašine
da slažem se al kakve to onda ima veze sa MZ-om, od Mz će kako mi se čini ostat samo naljepnica na boku, nažalost :?

Postano: sub stu 21, 2009 11:00 am
Postao/la zweitakt
Ante250 je napisao/la:
zweitakt je napisao/la:bilo je govora o tome u onom članku di piše da waldman kupuje MZ da se kao pregovara sa ktm-om, očito su pregovori uspjeli. Kaj je je, KTm ima vrhunske mašine
da slažem se al kakve to onda ima veze sa MZ-om, od Mz će kako mi se čini ostat samo naljepnica na boku, nažalost :?
istina, možda s vremenom razviju i neki svoj agregat, s jedne strane mi je draže da su uzeli ktm-ov,nego neki kineski.

Postano: sub stu 21, 2009 12:32 pm
Postao/la ernesto
Da, kako se krecu svjetski trendovi, cini mi se da se sve vise ide k tome da se opcenito uzimaju tudje masine, a i ako kao nisu tudje, onda se sklapaju na dalekom istoku (mislim na made in..., sklapano u ...)

Ukoliko je vec tome tako, onda je zasigurno bolje da su u pitanju KTM-ovi strojevi negi Kineski. MZ razvojni pogon je pitanje dal vise uopce postoji, a koliko mi je poznato niti ove zadnje eMZe (mislim na ove osuvremenjene nakon devedesetih) su isto neki Japanski klonovi.
Naravno da bi bilo lijepo da MZ ima svoje autohtone motore, ali posto zadnjih 15-20 ili ko zna koliko godina nije bilo ulaganja u taj inzenjersko-razvojni segment, tesko se moze ocekivati da sami smisle neki agregat koji se nece u vecoj mjeri oslanjati na neku drugu firmu.

Na kraju krajeva MZ je vec davno imao Rotaxove masine, kao na kraju krajeva i BMW (650 monocilindar), naravno da ih neki vise nisu smatrali punokrvnim BMW-ima, ali su ipak BMW-ji koji zadovoljavaju BMW standarde i koji su jedina Njemacka tvornica motora.
Mislim da se taj proces autonomnih europskih tvornica tesko moze vratiti, ali i MZ/KTM je daleko bolji izbor nego MZ/kinez, a svakako bolji nego nepostojeci MZ.

A zbog toga je potrebno znati i njegovati povijest u kojoj su ti motori bili cisti MZ proizvodi, u kojima imamo srece da jos uvijek mozemo uzivati. Naravno da su u povijesti sigurno ljudi masovno kukali da sta je ostalo od velikog DKW-a, nekakvi MZ-i, jer MZ nije nista, a DKW je bio najjaca firma (govorim o razmisljanju ljudi u pedesetima), ali povijest je takva kakva je, i industrijski i politicki.

Postano: sub stu 21, 2009 12:59 pm
Postao/la darx
Ante250 je napisao/la:
zweitakt je napisao/la:bilo je govora o tome u onom članku di piše da waldman kupuje MZ da se kao pregovara sa ktm-om, očito su pregovori uspjeli. Kaj je je, KTm ima vrhunske mašine
da slažem se al kakve to onda ima veze sa MZ-om, od Mz će kako mi se čini ostat samo naljepnica na boku, nažalost :?
bolje da i ostane naljepnica na boku, neg da se prestane proizvoditi :D

Postano: sub stu 21, 2009 2:05 pm
Postao/la Ante250
darx je napisao/la:
Ante250 je napisao/la:
zweitakt je napisao/la:bilo je govora o tome u onom članku di piše da waldman kupuje MZ da se kao pregovara sa ktm-om, očito su pregovori uspjeli. Kaj je je, KTm ima vrhunske mašine
da slažem se al kakve to onda ima veze sa MZ-om, od Mz će kako mi se čini ostat samo naljepnica na boku, nažalost :?
bolje da i ostane naljepnica na boku, neg da se prestane proizvoditi :D
koja je onda smisao proizvodnje i šta to oni proizvode ? proizvodnja znači pretvaranje sirovine ili poluproizvoda u proizvod koji vrši neku funkciju, u ovom slučaju motocikl, kada skalpaš jedan motor, od dijelova drugih motora, dali je to proizvodnja? po meni nije, takvu proizvodnju uz malo bolju opremljenost mogu ja doma raditi, ako je to proizvodnja, ajde to preuzimanje smatram uredu za natjecateljsku uporabu je donekle i logično, ali ako se krene u serisku proizvodnju u čem ti je razlika kupit kao eMZu ili KTM-a, nema je po tome da kupiš KTM-a i staviš plastike druge i naljepnice eto ti "proizvoda" MZ tvornice, nažalost je tako

Postano: sub stu 21, 2009 4:06 pm
Postao/la darx
ma znam, al bolje da MZ ikako postoji, makar pod KTM-om , neg nikak

Postano: sub stu 21, 2009 8:22 pm
Postao/la darx
evo da nebi na rječima ostalo, pogledajte pilu u djelu
Friški mz video hehehehee
http://www.youtube.com/watch?v=jLTfzIpbCLM
http://www.youtube.com/watch?v=3aTNOOYA ... re=related