Stranica: 2/5.
Postano: sub stu 21, 2009 8:39 pm
Postao/la horex
Pratili smo one događaje oko eMZe tvornice i tada su nešto najavili oko uplitanja KTM-a u eMZ. KTM se pokazao vrhunski u motocross a pogotovo enduro-safari motorima (bolji od BMW-a) pa je razumljivo da se žele ukljućiti i u GP svijet utrka (primjer u F1 BMW i mercedes motori u konstrukcijama drugih firmi). Pa tko je prije 30-40 i više godina žario i palio doli MZ. Čitali smo u onoj povjesti da su bili nenadmašni, ali su im zapadne firme odvukle vozaće, a zna se i zašto. Po meni je ovo super i daj bože da uspije. KTM je razumljivo i germanska firma i razumljivo je ako pokušaju povratiti eMZe ime. Možda nakon nekih sportskih rezultata pokrenu i kakvu proizvodnju što i nebi bilo loše. Nemojte zaboraviti i to da danas firme hvataju što se da uhvatiti na tržištu jer kako su cvaje otišle u povijest uskoro će i firtakti, a ko zna možda će se furati nekakvi motori koji lebde 20 cm iznad zemlje, a cesta će služiti kao vodić struje (vlakovi tako već funkcioniraju).
Postano: sub stu 21, 2009 10:39 pm
Postao/la bixic
I onda je svizaczamotao čokoladu...
Postano: sub stu 21, 2009 10:56 pm
Postao/la ¹tef
bixic je napisao/la:I onda je svizaczamotao čokoladu...
legendarna rečenica
,
Horex nam se trudi razmotat Nostradamusa, a bix ga ne želi prihvatit
Postano: pet pro 25, 2009 7:04 pm
Postao/la darx
Postano: pet pro 25, 2009 10:05 pm
Postao/la ernesto
Koliko vidim deckima su maznuli strojeve.
Postano: sub pro 26, 2009 8:51 am
Postao/la horex
Postano: sub pro 26, 2009 11:30 am
Postao/la Ante250
Postano: sri vel 17, 2010 9:06 pm
Postao/la darx
Postano: sri vel 17, 2010 9:09 pm
Postao/la RAZZOR
eeee ovo mi se vec svidja
Postano: sri vel 17, 2010 9:57 pm
Postao/la Ante250
žalosno je što su samo naljepnice na njemu MZ, al ajde barem nešto
Postano: sri vel 17, 2010 10:01 pm
Postao/la RAZZOR
a i nije tako ante. tu je mz sigurno imo nekog udjela i nesto radio. nece valjda pravit sportase sa masinama iz 196* ili jos starijeg koncepta. moraju pravit nesto sa hi-tech materijalima i dodavat prave racing komponente. to je emzo danasnjice i s tim se moramo pomirit. Znas kaki je ducati? Marchesini kotaci, testastetta evoluzione masina, brembo kocnice, itd itd onda i dukatisti mogu pricat da to nije ducati. a vrijeme kada se motor pravio od najsitnijeg sarafcica pod jednom firmom je proslo. tog nema vise. svako se specijalizirao za nesto.
Postano: čet vel 18, 2010 9:42 am
Postao/la bixic
Svaka vam čast dečki ali jedino dvotaktne MZe ja smatram MZama, ove četverotaktne zujalice, to više nema veze sa onim što je MZ predstavljao generacijama prije nas, otvaranje vrata u svijet "pravih" motora. Ne želim ni razmišljati o danu kad nestane zadnji 2T MZ sa Zemlje, bit će to kraj svijeta kakvog ga ja znam. Zato smo mi tu, da se to ne dogodi, pustite moderne MZe, čuvajte ovo blago koje polako, ali sigurno, nestaje...
Postano: čet vel 18, 2010 9:46 am
Postao/la darx
i ja mislim tako bixic, ove emze koje imam nikada nebudem prodo, a ak bog da skupit cu i es-a i ts-a, to mi je cilj, Znam da ovaj motor jedino od MZa ima naljepnice i to je tako, dvotaktno vrijeme umire, četverotaktno će jednog dana isto kada dođu električni automobili i motori vidit čete, al to je tako, MZ se morao modernizirati nakon pada istočnog bloka jer nebi imao kupce, modernizirao se ali na krivi način, napravio je izvrsne motore ali se nije reklamirao pa je dovelo do ovog
Postano: čet vel 18, 2010 10:11 am
Postao/la ernesto
Istina je to za dvotaktne, osim toga opce je poznato svima da posebno cijenim oldtimere i povijesna vozila, a nova vozila su tak... samo za prijevoz, nekako bez duse, zvuka i dizajna.
One eMZe iz devedesetig su mi vecinom jezive jer pokusavaju glumiti neke R-japance, ali posto svijet ide dalje, ako tvornica ostane u okvirima izrade motora za populaciju kojoj je nekada bila namjenjena (znaci siroke narodne mase, dobra kvaliteta i prihvatljiva cijena, a ta tradicija traje jos od DKW-a), s ponekim "izletom" u visu klasu, biti ce mi drago da i na takav nacin MZ opstaje kao jedan od ili vodeci proizvodjac motora. Pa makar ga pokretala struja ili vodik jer prema tome svijet ide.
Zelim reci, stari MZ ce uvijek biti na prvom mjestu, ali posto bi ostanak na toj tehnologiji znacio ponovno umiranje marke, biti ce mi drago da buduci eMZeji budu pokretani i drugom tehnologijom, ali da to ipak ostane motor u okvirima onoga sto je uvijek i bio, a to je i cinilo uspjeh i obiljezje ove tvornice. Bez obzira na sve, ne svidja mi se ni izgled, ni svrha motora s gornje slike, ali ipak mi je drago vidjeti ovaj natpis na novom motoru.
Da, htio sam jos reci, ono sto je Bix spomenuo.... ovo gore vise nije eMZa, to je MZ, ak me kuzite kaj hocu reci
.
Postano: čet vel 18, 2010 10:45 am
Postao/la Ante250
RAZZOR je napisao/la:a i nije tako ante. tu je mz sigurno imo nekog udjela i nesto radio. nece valjda pravit sportase sa masinama iz 196* ili jos starijeg koncepta. moraju pravit nesto sa hi-tech materijalima i dodavat prave racing komponente. to je emzo danasnjice i s tim se moramo pomirit. Znas kaki je ducati? Marchesini kotaci, testastetta evoluzione masina, brembo kocnice, itd itd onda i dukatisti mogu pricat da to nije ducati. a vrijeme kada se motor pravio od najsitnijeg sarafcica pod jednom firmom je proslo. tog nema vise. svako se specijalizirao za nesto.
je upravo je tako kako sam reko, kada bi svaki taj dio od te kako si ti nazvao high tech dijelova bio proizveden u MZ tvornici, nebi reko riječi, ali na ovom "MZ"-u nažalost mislim da se čak ni plastike, a vjerovatno ni naljepnice ne proizvode u tvornici, sve se sabere sa strane od svih mogućih proizvođača, tako da su samo ova slova MZ, niti mehanika, niti ciklistika, niti dizajn ni duša ovo nema od MZ-a, skini mu naljepnice naljepi bilo koji japamsni model, neće biti razlike