budući vlasnik....

Opcenito o MZ tvornici, motorima, povijest...
Odgovori
rafael111
Povremeni posjetitelj
Postovi: 18
Pridružen/a: sri lip 16, 2010 10:21 am

budući vlasnik....

Post Postao/la rafael111 » pon lip 21, 2010 10:50 am

Očekujem da se 251 uskoro nacrta u garaži, u međuvremenu me zanima nekoliko stvari:
-šta mu je ispod onih poklopaca sa strane, jel tamo neka struja, akumulatori ili šta?
- ima li verzija sa elektronskim paljenjem i od koje godine? ili je sve na kurblu?
-koliko 251 može proći sa jednim rezervoarom?
-šta uglavnom livate unutra odnosno koji benzin mu najbolje paše???

Hvala

Rafael

Avatar
RAZZOR
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3030
Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
Lokacija: Beli Manastir

Post Postao/la RAZZOR » pon lip 21, 2010 11:31 am

ispod lijevog poklopca (ako gledas sa zadnje strane motora) mu je dovod zraka sa filtera na karburator. a ispod desnog je akumulator i osiguraci i filter zraka. ima verzija sa elektronskim paljenjem (to su rijetkosti) ali to elektronsko paljenje nije ono sto ti mislis. ti mislis na alnaser. a to emze nemaju (barem se jos nismo susretali s tim). palis na kurblu. to je dobar sistem protiv kradje. pa jos ako lopov nezna pa mu emza vrati kurblu onda ce se pokajat sto je uopce isto dirat motor.pa 251 ima 17 litara rezervar (meni taki treba) i ako mu je potrosnja oko 5 litara onda mozes prec 300 i kusur do sljedeceg punjenja. a sto se tice benzina livaj sta oces to je stari pouzdani stroj koji guta sve. moj lega se stalno zali na vodu u gorivu ali ja to nikad nisam primjetio na emzi. uglavnom guta sve vrste goriva. osim dizela naravno.sipaj oko 3 posto ulja u mjesavinu i miran si. a ako oces nesto bolje da radi i ide onda sipaj omw super 100. primjete se mali pomaci u kvaliteti rada motora. pozz
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224

rafael111
Povremeni posjetitelj
Postovi: 18
Pridružen/a: sri lip 16, 2010 10:21 am

...

Post Postao/la rafael111 » pon lip 21, 2010 1:55 pm

RAZZOR je napisao/la:ispod lijevog poklopca (ako gledas sa zadnje strane motora) mu je dovod zraka sa filtera na karburator. a ispod desnog je akumulator i osiguraci i filter zraka. ima verzija sa elektronskim paljenjem (to su rijetkosti) ali to elektronsko paljenje nije ono sto ti mislis. ti mislis na alnaser. a to emze nemaju (barem se jos nismo susretali s tim). palis na kurblu. to je dobar sistem protiv kradje. pa jos ako lopov nezna pa mu emza vrati kurblu onda ce se pokajat sto je uopce isto dirat motor.pa 251 ima 17 litara rezervar (meni taki treba) i ako mu je potrosnja oko 5 litara onda mozes prec 300 i kusur do sljedeceg punjenja. a sto se tice benzina livaj sta oces to je stari pouzdani stroj koji guta sve. moj lega se stalno zali na vodu u gorivu ali ja to nikad nisam primjetio na emzi. uglavnom guta sve vrste goriva. osim dizela naravno.sipaj oko 3 posto ulja u mjesavinu i miran si. a ako oces nesto bolje da radi i ide onda sipaj omw super 100. primjete se mali pomaci u kvaliteti rada motora. pozz
Hvala ti Razzor, a reci još nešto, ova mi se moja ne javlja, ali ovih dana bi trebao dobit odgovor za taj MZ koji joj je u garaži već deset godina...Ne vjerujem da je motor radio za to vrijeme i ne znam ako se ona odluči na prodaju u kakvom je stanju mašina poslije tako dugog stajanja...možda će trebat potpuno obnovit mašinu, ko zna možda je i generalno sređivat...e, pa sad, gdje se u HR nabavljaju dijelovi i ima li koji majstor koji radi MZ-e dobro???

Avatar
RAZZOR
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3030
Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
Lokacija: Beli Manastir

Post Postao/la RAZZOR » pon lip 21, 2010 2:04 pm

a rafael sta da ti kazem. ovisi kako je masina konzervirana. i dali je uopce konzervirana. kad ga kupis obavezno skinuti klip, cilindar i pregledati. rezervar skinuti i ocistiti, generalka nece trebati dokle god nesto ne rikne. a da se to ne dogodi izvadis klip iz cilindra, namazes cilindar dvotaktolom, namazes klip dvotaktolom i sastavis. ispustis ulje iz mjenjaca i kvacila. i nasipas novo. preporucam da se bacis u trosak i da sipas sintetiku jer su njene cestice puno manje od mineralnih pa se lakse zavlaci svuda. i nasipaj malo vise od preporucenih 9 deci otprilike litru ili litru ili litru i jos malo. zakurblas jedno 10-20 puta da se to sve malo razvrti i zatim sipas novu mjesavinu u rezervar i probas palit. ali prije toga ne zaboravi detaljno očistit karburator. i mislim da bi trebo upalit (malo teze) zbog dvotaktola na klipu i u cilindru. pa da te ne brine ako nebude htio odma upalit. ako te jos sta zanima pitaj. mozes preko foruma a moze i msn ili skype.
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13083
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon lip 21, 2010 9:35 pm

Rafael, prebaciti cu ti temu medju garaze, mislim da ce tamo bolje pasati, a sve ovo mi izgleda kao zacetak jedne nove garaze :wink: .
Usput, Razzor, fino si ovo objasnio, moglo bi se ovo objasnjenje staviti pod mehanicarske savjete :wink: .
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
RAZZOR
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3030
Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
Lokacija: Beli Manastir

Post Postao/la RAZZOR » pon lip 21, 2010 9:53 pm

hehe :D prebacuj kud os. ja dobio pohvalu i ja sretan ko malo dijete. heh
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224

Odgovori