Stranica: 2/2.

Postano: pon kol 09, 2010 10:49 pm
Postao/la Svejk
Inače jel znate zašto se u Jugoslaviju uvozio MZ,a Simson ne?
Čisto politička odluka,Tomos nebi podnio tako jaku konkurenciju u svojoj klasi!

Postano: pet ruj 10, 2010 9:26 pm
Postao/la Svejk
slika

Postano: pet sij 14, 2011 8:28 am
Postao/la Svejk
slika
slika
Što bih volio da se mogu svađati sa ženom uz jutarnju kavu, hočemo kupiti ljepotana s prikolicom ili bez (kad će već jednom taj vremeplov :? )

Postano: čet ožu 10, 2011 7:21 pm
Postao/la MatejT3
Evo naletio sam na neke cijene u casopisu SAM, godina 1990.

Iznavbrodski motor T-4 R-8573,30 d
Motorkotač COLIBRI-15.508,60 d
M.K(motorkotač) ATX 50-20.375,60 d
M.K AUTOMATC-12.341,50 d

Izvanbrodski motori:
T-4 RNL-10.716,90 d
T-4,5 S-11.350,50 d
T-4,8 SL-13.324,20 d
+
usporedbe radi
HONDA 2ks-11.507.20 d

MZ
MZ 125-16.339,75 d
MZ 250/1-20.214,70 d

Bicikl Pony 20"-2000,75 d

Postano: sub ožu 12, 2011 7:43 am
Postao/la Svejk
ATX je koštao kao MZ 250 :)

Postano: ned ožu 13, 2011 10:08 am
Postao/la Mirko
švejk je napisao/la:ATX je koštao kao MZ 250 :)
hej Švejki na EMziinu cijenu treba dodati još carinu i poreze kojih je bilo dva , jer složiti češ se da one Tomosove TRAKALICE nisu moglr biti skuplje od emzi jer tko bi te bicikle kupovao? svako iole pametan bi kupio emzu po pogotovo ako je isto novaca kao tomos (bez obzira koji) a kamoli ako je jeftiniji :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:

Postano: ned ožu 13, 2011 8:25 pm
Postao/la Svejk
Neznam i meni je to čudno,ali pogledaj predhodnu stranu,cjenik iz 1990god,mz 125 sa 33% poreza 16845din,a ATX 22197 din sa 33%.O CTX 80 da i ne govorimo.Osim toga svi znamo da su cijene vozila iza željezne zavjese bile povlaštene.

Postano: ned ožu 13, 2011 11:30 pm
Postao/la ernesto
Koliko se sjecam MZ je bio nesto skuplji, ali cak i na stranu to, i jedna i druga vrsta motora su imali svoju klijentelu, ako nista drugo onda radi dozvole upravljanja odredjenom kubikazom.