Stranica: 1/4.
Gasimo se
Postano: ned lip 08, 2008 4:45 pm
Postao/la 16 tl
Postano: ned lip 08, 2008 7:05 pm
Postao/la jole0801
mamu im žutu malezijsku, oce nas zatvorit.ipak ne vjerujem da će se to dogoditi , vjerojatno će je netko drugi kupiti, a ako ne ....
Postano: ned lip 08, 2008 7:10 pm
Postao/la Ante250
to je bilo i za očekivat, jednostavno nije se tu moglo ništa.Konkurencija prevelika interes za MZ premali i kresss ode, naravno da MZ nije nikako mogao konkurirat japanskim motorima, šteta
Postano: ned lip 08, 2008 7:12 pm
Postao/la deep
bilo bi lijepo da Mađari nešto poduzmu jer je MZ maltene nekad bio njihovo nacionalno vozilo .
Postano: ned lip 08, 2008 7:30 pm
Postao/la jole0801
jel oce to gasenje tvornice utjecat na cijene MZ-a
Postano: ned lip 08, 2008 7:43 pm
Postao/la deep
jole0801 je napisao/la:jel oce to gasenje tvornice utjecat na cijene MZ-a
možda i hoće , ali što to donosi kad su današnji klinci ovisnici o Japancima . Danas ti je sve bolesno jer ako nije Honda,Yamaha,Kawa ili Suza sve ostalo smatraju škart , a da nisu ni svjesni kakav škart oni voze. plačaju ime , a kinezi im rade te plastičnjake.
Postano: pon lip 09, 2008 2:13 pm
Postao/la ernesto
Samo se nadam da ce ostaviti pogon rezervnih dijelova
Postano: pon lip 09, 2008 2:32 pm
Postao/la Pwr'sl4v3
a bokte baš šteta, nisam to očekivao, nadao sam se da će i dalje proizvoditi ali kao što je ante napiso japanci su preuzeli tržiše i vladaju. jbg men je tak žao i htio bih da se ipak ne ugase.
Postano: pon lip 09, 2008 5:11 pm
Postao/la svakak
ernesto je napisao/la:Samo se nadam da ce ostaviti pogon rezervnih dijelova
Nemaš problema, rezervne dijelove MZ ne proizvodi već dobrih 15 godina. Jedno vrijeme su ih proizvodili Turci (Kanuni), sad se rade čak i u Tajvanu, a tu je i Mađa u kojoj se radi dosta dijelova.
Postano: pon lip 09, 2008 6:48 pm
Postao/la deep
negdje se još može nači neke firme i firmice koji još ponešto proizvode za MZ . Mađari će sigurno još dugo proizvoditi ono što su i proizvodili za emzu . evo iznenadio sam ovim linkom
http://motorcycleproducts.co.uk/catalog ... 4_555.html
Postano: pon lip 09, 2008 7:39 pm
Postao/la ernesto
Na zalost na zapadu cijene dijelova su kao da se radi o bilo kakvom drugom oldtimeru, ali zato jos imamo Madjarsku
Ovo za dijelove kazem jer znam da su mnoge tvornice zapostavile pogone nakon gasenja pa su dijelovi daleko skuplji, a posto je u MZ-u jos do nedavno pogon starih MZ dijelova bio aktivan, nadam se ipak da ce ga takvog i ostaviti, bez obzira na surogat dijelove iz ostalih zemalja.
Postano: pon lip 09, 2008 8:20 pm
Postao/la emmezeta
Evo, na nama je povijesni zadatak da ipak oćuvamo nešto od toga, što su od početka pa do dana današnjih napravili u MZ. Tako da dečki kupujte po svojim mogućnostima, što starije to bolje, ako je u dobrom stanju nemojte pilati i prerađivati nego konzervirati i koristiti samo toliko, da ne propadne. To je moje stajalište do svih motocikala i tehnike opčenito.
Postano: pon lip 09, 2008 10:36 pm
Postao/la deep
Bojim se da to i neće biti to za koju godinu . Naime tijekom ovih godina toliko se prizvodnja zamjenskih dijelova izkomercijalizirala , da za nekoliko godina više nećemo moći nabaviti orginalni dio za emzu , a zamjenski će nam ostati kao opcija .
Usporedbe radi jedan orginalni klip sa karikama stajao je nekih reda veličine 100DM , a danas ima klipova iz Mađe ili Čehe toliko jeftino samo što ih nedjele đabe .
Postano: uto lip 10, 2008 7:37 am
Postao/la ernesto
Rijeci ti se pozlatile, ali na zalost, poznavajuci trendove u svijetu starodobnih vozila, ipak se bojim da bi cijene dijelova mogle polagano poceti rasti
Postano: uto lip 10, 2008 6:48 pm
Postao/la bixic
Ma kako je krenulo s benzinom i kako sve cijene divljaju ne bi me ni čudil da se sad cijene zamjenskih ( šugavih i nekvalitetnih) djelova za naše ljubimce udvostruče, pa utrostruče...