Stranica: 1/2.

jap

Postano: uto stu 03, 2009 11:05 pm
Postao/la pilip
evo jos jedan ljepotan radi se o japu iz 1921 godinu dana je restauriran svi djelovi su originalima rucni mjenjac tri brzine u vožnji se stela pred paljenje a gas se dava naopako tesko za vozit
slika

Postano: uto stu 03, 2009 11:12 pm
Postao/la ernesto
Krasan je. Jel to 175?

Postano: sri stu 04, 2009 2:54 pm
Postao/la PALE
u voznji se stela pred paljenje?????? kako to?? ovo prvi put cujem....daj opisi malo to o cemu se tu radi.....

Postano: sri stu 04, 2009 5:39 pm
Postao/la trip
divotica... :)

Postano: sri stu 04, 2009 10:05 pm
Postao/la horex
Prijeratni motori su imali sa ljeve strane rućicu poput ćokove na kojoj si preko sajle zakretao kut paljenja. Imaju to i Victorije, Horexi, Nortoni, Harly (on je i imao gas na ljevoj strani i kvačilo na ljevoj nozi poput papuće u autu, a gas se dodavao zakretanjem rućke u napred). Pravo kino za vožnju. Nedaj bože da popiješ odma se sav pogubiš :mrgreen: .

Postano: sri stu 04, 2009 10:07 pm
Postao/la horex
E da ovaj ima ventile koji su već zatvoreni i podmazivani uljem, inaće motori iz 30-ih su imali i otvorene ventile koji su se podmazivali svakih cca 100-200 km sa mazalicom.

jap

Postano: sri stu 04, 2009 10:09 pm
Postao/la pilip
izvinjavam se za veliku sliku nesto nisam dobro stisno motor ima predpakjenje na ljevoj rucki kad ides uzbrdo moras ju dat nazad a gas napred i obratno i to sve moras pripremiti prije jer se inace gusi kao da ides u 4 uzbrdo vlo komplicirano i nije ga bas neki gust vozit

Postano: čet stu 05, 2009 3:54 pm
Postao/la bo¾o
veri najs

Re: jap

Postano: pet stu 06, 2009 8:52 am
Postao/la zweitakt
pilip je napisao/la:izvinjavam se za veliku sliku nesto nisam dobro stisno motor ima predpakjenje na ljevoj rucki kad ides uzbrdo moras ju dat nazad a gas napred i obratno i to sve moras pripremiti prije jer se inace gusi kao da ides u 4 uzbrdo vlo komplicirano i nije ga bas neki gust vozit
ovo sa štelanjem paljenja u vožnji mi je zakon, :lol:

Postano: pet stu 06, 2009 5:34 pm
Postao/la Stari lisac
horex je napisao/la:Prijeratni motori su imali sa ljeve strane rućicu poput ćokove na kojoj si preko sajle zakretao kut paljenja. Imaju to i Victorije, Horexi, Nortoni, Harly (on je i imao gas na ljevoj strani i kvačilo na ljevoj nozi poput papuće u autu, a gas se dodavao zakretanjem rućke u napred). Pravo kino za vožnju. Nedaj bože da popiješ odma se sav pogubiš :mrgreen: .
Ovo na Harliju je radjeno kod vojnih ( military ) modela , da bi vozac motorcikla mogao u voznji da koristi oruzje i puca. Nije tako strasno za voznju kad se covek navikne. U jednom periodu sam posedovao motorcikl NSU OSL 251 koji je imao menjac sa desne strane i prva mu je isla na gore. Uporedo sa njim sam imao i MZ-a i Jawu koji su imali " normalan " menjac sa leve strane i prva na dole, i nisam imao nikakvih problema u voznji, mada se desavalo da vozim MZ pre podne , a NSU poisle podne .

Postano: ned stu 08, 2009 4:13 pm
Postao/la horex
Moj horex ima mjenjač na desnoj strani poput OSL-a i sada mi ne predstavlja nikakvi problem za vožnju ali na početku kad sam se vozio i kad sam morao brzo izreagirati onda mi de desilo da umjesto zadnje kočnice stisnem mjenjać. Na Horexu je dobro zato kaj se može šaltati i sa prstima i sa petom.

Postano: ned stu 08, 2009 6:30 pm
Postao/la k@n
Strasam notor covjece :) Zadivnjen sam !!!!! ISKRENO !!!

Postano: ned stu 08, 2009 9:12 pm
Postao/la pilip
ernesto je napisao/la:Krasan je. Jel to 175?
je masina 175 i 9 ks

Postano: ned stu 08, 2009 10:55 pm
Postao/la ernesto
Cekaj, to je tvoj?

Postano: pon stu 09, 2009 6:29 pm
Postao/la pilip
lično njemu nisam vlasnik ali je iz moje garaže vlasnik mu je moj mehaničar koji sve te strojeve održava a neke je i sam restaurirao od najmanje vide imamo jos nekih strojčića ako vas zanimaju mogu ih staviti