Stranica: 2/3.
Postano: pet lis 08, 2010 10:07 pm
Postao/la JURA
Isti pony kao i moj
Postano: sub lis 09, 2010 8:21 am
Postao/la borac
jura: pa daj ga dofuraj na dcesant u krizevce
horex: ma to ozbiljan je bio sarkazam...ali zivahan je i po meni cak prejak za tu ramu i citavu konstrukciju..na 50km/h postaje malo klimav...ali zaljubio sam se u njega na prvi pogled..za zagreb dusu dao
ernesto: ma kupujem samo ovakve funcionalne i jeftine a ispravne strojceke ..velike restauracije i trulje vise ne dolaze u obzir
ovaj pony sam kupio u koprivnici..prvi vlasnik..ima papire i original knjizicu-uputstva...1500 kn sam platio....pedale i zadnje svijetlo nisu original...
prodaje se i neki zuti ali za 2500 ..sređen...a dobra prilika je jedan u bjelovaru sređen za 1000 kn bez papira....
uskoro dolazi t-12..ima ih puno pa ne znam koji odabrati....
Postano: sub lis 09, 2010 8:23 am
Postao/la ernesto
borac je napisao/la:ernesto: ma kupujem samo ovakve funcionalne i jeftine a ispravne strojceke ..velike restauracije i trulje vise ne dolaze u obzir
uskoro dolazi t-12..ima ih puno pa ne znam koji odabrati....
Znam, znam, uvijek postoje isprike i opravdanja i "ali jos samo..." "ma ovo i vise ne..."
. I ja tako govorim godinama
Neka, neka, zezam se. Ja bih jos samo trebao limenog APN-ca (4), ali nadam se da ce ih jos biti dok iskopam nesto mjesta.
Postano: sri lis 13, 2010 10:42 am
Postao/la borac
ako netko ima prodati vilicu za pucha molim nek se javi
Postano: sri lis 13, 2010 11:51 pm
Postao/la fakedeath
e lik imam ti ja cijelog puch-a za prodat...neš je sam sjebano sa strujom na njemu al ovak je ok....ako paše vozi...
... a na ovakvom istom solex-u sam sjedio i malo se vozio..to je stroj
Postano: uto lis 19, 2010 8:06 pm
Postao/la Svejk
Simbioza
Postano: čet lis 21, 2010 5:43 pm
Postao/la ¹evac
Dali se netko susretao sa načinom kako doći do papira?
Postano: čet lis 21, 2010 5:46 pm
Postao/la ¹evac
Imam dva Pucha jedan za utrke, a drugi orginal za cestu, ali Puch je moja prošlost bilo je prekrasno dok je trajalo sad slažem MZ-u i sav sam se posvetio tome Puch je pokriven i spremljen.
Postano: čet lis 21, 2010 8:55 pm
Postao/la ernesto
Imas upute za papire u rubrici "Promet, voznja, sigurnost, zakoni"
.
Postano: pet lis 22, 2010 10:43 am
Postao/la borac
fakedeath: super..bumo nesto smislili..moj solex je dosao iz bjelovara..mozda si se na njemu vozio hehe
pitanje papira u oldtimer svijetu nije neki bauk..postoji sudski proces dokazivanja vlasnistva i evo papira nakon par mjeseci..
porijeklo
Postano: pet lis 22, 2010 5:27 pm
Postao/la cole
Kod tebe u knjizici pise zemlja porijekla Njemacka, rekao bih da je to greska kod upisa podataka na tehniskom pregledu, jer Solexi su francusko vozilo.
Postano: pet lis 22, 2010 9:44 pm
Postao/la ¹evac
Super, hvala!
Postano: sub lis 23, 2010 12:09 am
Postao/la fakedeath
pa i jamislim da sam se na tom istom vozil al reko nebum lupetal...puch čeka već godinu dana da ga netko prime na red...budemo neš smislili
Re: porijeklo
Postano: ned stu 28, 2010 5:49 pm
Postao/la borac
cole je napisao/la:Kod tebe u knjizici pise zemlja porijekla Njemacka, rekao bih da je to greska kod upisa podataka na tehniskom pregledu, jer Solexi su francusko vozilo.
solex se proizvodio po citavom svijetu ....moj je cistokrvni svabo ,,razlika je samo u prednjem faru...
Malo o istorijatu ovog francuskog cuda na dva tocka.
VéloSolex ima mali motor 49CC montiran iznad prednjeg tocaka.
Snaga se isporucuje preko malog keramickog valjka koji se rotira po prednjem tocaku trenjem na gumu.
Prvi prototip je izrdjen 1941 i uvek se koristio ram bicikla,kao sto su "Alcyon" brand
i pokretao ga je motor 45cc razvijen u VeloSolex-u.
VELOSOLEX-i su proizvedjeni komercijalno i prodavani pocetkom 1946 sa 45cc motor bez kvacila,
a posle sa motorom 49CC. Solex iako ne varira mnogo od verzije do verzije prodavan je u modelima:
- 1946-1953: 45cc
- 1953-1955: 330 (prvi 49CC motora - bez kvacila)
- 1955-1957: 660
- 1957-1958: 1010
- 1958-1959: 1400
- 1959-1961: 1700 (prva verzija opremljena sa kvacilom)
- 1961-1964: 2200
- 1964-1966: 3300 (prvi okvir s kvadratnim presekom rama)
- 1966-1988: 3800
- 1971-1988: 5000
Izvozna verzija također su stvorene (verzije prodavane izvan Francuske)
- 3800
- 4600
- 5600
Vise od 8 miliona je napravljeno i prodato, uglavnom u Europi.
Takođe je izgrađivan pod licencom u mnogim zemljama.
Zastitni znak "VELOSOLEX" je vlasnistvo Velosolex America, LLC
koja prodaje Velosolex (motorizovani bicikl) u svetu.
VéloSoleX je moped koji je proizvodio francuski proizvođac Solex, sa sedistem u Parizu, Francuska.
proizvodnje prestaje u Francuskoj 1988-te. odakle se seli u Kinu i Mađarsku nakon 1988,
no proizvodnja je prestala u Mađarskoj u 2002. Danas se Velosolex proizvedi u Francuskoj.
http://www.velosolexamerica.com/
vise na:
http://www.citroenclub.hr/forum2010/ind ... ic=5187.30
Postano: sub svi 07, 2011 10:45 pm
Postao/la trip
Ako netko prati Amazing Race, timovi su dobili zadatak da na Solexu izmjere dužinu Liechtensteina
http://www.youtube.com/watch?v=3QbgvppNHXY
7:07 min negdje
ako se kome ne da gledat pocetak
p.s. inace, serija je zakon, radi se o utrci timova oko svijeta. Moraju obavljati razne zadatke i nakon svakog dobe novu natuknicu gdje da idu i kako
nauci se dosta o raznim kulturama