Stranica: 3/5.

Postano: ned svi 29, 2011 6:24 pm
Postao/la ernesto
Jesu li ti ispravne vilice u mjenjacu?

Postano: pon svi 30, 2011 12:02 pm
Postao/la ¹evac
Na oko su nove. Na mjestu i na malim okretajima se šalta ko novi motor, ćim ode u više okretaje 6500 nastaju problemi.

Postano: pon svi 30, 2011 12:41 pm
Postao/la ernesto
E sad ja ne znam nista strucno, ali cuo sam da se mogu podmetnuti sajbice pa da je onda OK. Gdje i koje debljine ne znam, ali ako imas nekog mehanicarske struke u blizini, mozda bi taj znao. Ovo sam samo cuo, ne znam nista precizno.

Postano: pon svi 30, 2011 6:52 pm
Postao/la ¹evac
svejedno hvala! :P :roll:

UPOMOĆ

Postano: pon lip 20, 2011 7:20 pm
Postao/la ¹evac
Hitno mi treba savjet!
Uspio sam rješiti šaltanje na MZ-u trkaćem naravno, međutim pojavio se novi problem.
Vozim sa slijedećim prenosom 21 zub naprijed i 47 otraga.
Problem je što motor u 3 brzini hoće potrgat i mene i asvalt a kad prešaltam u 4. motor umre i usporava umjesto da ubrzava.
Standardno je 20naprijed i 45 otraga.
Po matematici bi to bila razlika za manje od 1 zub otraga ali on neće!
Prilikom slaganja mašine bio mi je istrošen zupčanik od 3 brzine i našao sam polovni ispravni par ali je odnos bio za 1 zub kraći nego orginal a nigdje u dokumentaciji nisam pronašao podatak o različitim omjerima.
Po podacima isti odnos brzina imaju sva tri modela 175, 250 i 300 u istom kučištu.
Dali netko ima dužu 3. i kraću 4. možda od kakvog prikoličara ili već.

Postano: pon lip 20, 2011 7:26 pm
Postao/la ¹evac
Od silnih problema zaboravio sam Vas pozvat na Grobnik.
25. i 26.06.2011. vozimo dvije utrke.

1. utrka subota 19:00 sati
2. utrka nedjelja 10:00 sati

ako uspijem rješit problem vozit ću MZ kup sa ES među ETZ-ima
starac bi ih trebao pomest sve osim Rončevića juniora.

Postano: pon lip 20, 2011 7:47 pm
Postao/la ernesto
Nisam strucnjak za mehaniku, ali ipak cu reci sto mislim, a to ti vjerojatno nece bas previse koristiti, ali mozda skrene na neki put rjesenja.

Za ES/1 ne znam, ali pretpostavio bih da je ista situacija s ES/2. Posto sam pokusavao pokupiti sto vise informacija o prikolicarima, jedina razlika za koju znam, a sto se tice prijenosa (barem kod ES/2) je prednji lancanik, a sto se zupcanika getribe tice oni su koliko znam isti. Nikada ne tvrdim 100% jer se uvijek moze potkrasti greska, ali stavio bih ruku dosta blizu vatre da prikolicari nemaju drugaciji odnos, a ukoliko su u pitanju ovi zupcanici. Iz ovoga bih mogao zakljuciti da ovaj zupcanik s jednim zubom manje ne pripada tom modelu motora.

Pretpostavljam da si prekopao sve manuale, ali ako ti koji treba vici, mozda ja imam pa se metodom eliminacije mozda moze doci do rjesenja zupcanika.

E, sad sam se sjetio, dal ti je palo na pamet da das napraviti novi zupcanik po onom istrosenom? Tako bi dobio ono sto je blize originalu, a ako s originalnim istrosenim radi kako treba ali izbacuje onda bi s novim radio mozda bolje nego s ovim zamjenskim.

Postano: pon lip 20, 2011 8:06 pm
Postao/la ¹evac
Ernesto puno ti hvala!
Uspio sam naći omjere:

1. brzina 25 primarni 23 sekundarni
ili 26 primarni 24 sekundarni

2. brzina 22 primarni 27 sekundarni

3. brzina 15 primarni 28 sekundarni

4. brzina 12 primarni 36 sekundarni

bilo bi idealno da mogu naći 13 primarni 35 sekundarni.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Postano: pon lip 20, 2011 8:14 pm
Postao/la ¹evac
Zadnja opcija mi je da dam radit zupčanike iz vrlo jednostavnog razloga
prvo moram biti siguran da će vući sa tim odnosom koji sam ja zamislio.
Problem je jer sam bio na treningu na Grobniku i kad sam ga dobio da ide dovoljno brzo u 3 koliko mi treba za prolaz kroz cjeli zavoj i to u 2(dvojku) tako se zove zavoj prvi ljevi poslije cilja, Rječki, Lakat i Zagrebački izgubio sam 4. ima sad rješenje vratit prednji lančanik 20 zuba zadnji 45 i vozit sve u 4. brzini ali neznam koliko ću izgubit na brzini prolaska kroz zavoj.
:x :twisted:

Postano: pon lip 20, 2011 9:33 pm
Postao/la horex
Mozda će ti se ovo činiti smjesno ali dali ti u 4 imaš dovoljno goriva i jel pravis sam gorivo?

Postano: sri lip 22, 2011 3:31 pm
Postao/la ¹evac
Prva stvar koju sam provjeravao je gorivo.
Dobiva dovoljno goriva ali okretaji padnu prenisko i ne može primit 4.
Da sam radim mješavinu 3posto 98 oktana bez ikakvih primjesa.

Postano: sri lip 22, 2011 3:37 pm
Postao/la ¹evac
Mislim da nešto nije u redu sa podacima ili svi mi premalo znamo o tim motorima.
Imam dvije getribe. Jednu u kutiji i drugu u motoru.
Postoje podaci iz servis manuela koje sam naveo gore.
Svi mi tvrde da postoji samo ta jedna getriba za taj model i da je identična u 175, 250 i 300 razlika je samo u lančanicima, a moje getribe nisu ni blizu tih podataka ŠTO ONDA JA IMAM? nešto što ne postoji?

LUD SAM OD SVEGA. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Postano: sri lip 22, 2011 6:49 pm
Postao/la ¹evac
Ako netko ima podatke od MZ-a ts 250.
Omjer zupčanika u getribi ne postotke nego broj zuba molim da napiše.
Navodno da TS ima istu getribu samo drugi odnos i lančanici su točno kako sam ja složio 21 : 47

Postano: sri lip 22, 2011 7:53 pm
Postao/la ernesto
TS250 (s cetiri brzine) ima tvornicki istu getribu kao i ES175/2 i ES250/2, ali kod tebe je masina od 175/1 ili 250/1. Na zalost nemam listu dijelova za model /1, ali ti motori (mislim na velike ES-ove /1 i /2) su razliciti po puno stvari, ako ne mozda cak po vecini, pa je vjerojatno i getriba drugacija. Koje je godiste tvoj motor, jer postojao je i model /0?

Na zalost nemam listu dijelova za ES/0 i ES/1, imam za ES/2 i TS250. Isto tako imam i radionicke knjige za sve te modele. Ne znam sta ti imas, ali ako hoces mogu ti poslati ovo sta imam.

Postano: sri lip 22, 2011 9:48 pm
Postao/la Svejk
slika