Stranica: 4/5.

Postano: sri lip 22, 2011 10:00 pm
Postao/la ¹evac
Rama i blok motora su ES 175 1966.god
cilindar je od ES 250 64.
a šta je u mašini trenutno neznam jer je prvi trening u petak ovaj vikend tako da trenutno otvaranje mašine otpada morat ću rješavat sa prenosima ako uspijem ili vozit sa PUCH-om jer mi je važna pobjeda a slijedeća utrka je za dva tjedna.
Svakako moram saznat koje sve opcije postoje tako da barem slijedeću sezonu uđem totalno spreman.
Navodno da postoji i razlika u ulaznom prenosu zakrivljenog zupčanika sa radilice na kvačilo.
Za cestu te stvari nisu toliko bitne ali za utrke je strašno važno da raspon prlaza iz brzine u brzinu bude što kraći a ostalo se rješava sa lančanicima.
Ernesto šalji sve što misliš da može biti od koristi čak i ono što ti na prvu izgleda jako glupo.
HVALA! :P :D

Postano: sri lip 22, 2011 10:24 pm
Postao/la ¹evac
Švejk puno ti hvala na tudu!
I iz ovoga što si stavio vidljivo je da su u iste blokove ugrađivane različite getribe i ulazni odnosi.
Ali meni treba broj zuba a ne odnos.
Broj zuba je prikazan onako kako sam ja napisao a odnos je:

1. 1.024 : 1
2. 1.018 : 1
ali to je nejasno jer se djeli veći sa manjim a uvjek postoji više brojeva koje možemo međusobno podjeliti i dobiti isti rezultat.

Postano: sri lip 22, 2011 10:36 pm
Postao/la ¹evac
Baš sam malo računao.
Vjerojatno imam ulazni odnos 2.31 : 1 od ES 150
a getribu od ES 250 gdje je 4. dugačka preko 0.9 : 1 i on to jednostavno nemože napunit, jer 150-tice imaju prednji lančanik 16 ili 17 a 250 20 zuba
naprijed a 45 otraga.

Postano: sri lip 22, 2011 10:37 pm
Postao/la ernesto
Ovdje ti ima isprintanih prirucnika
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewtopic.php?t=2463
a posto su ovi gore prirucnici isprintani pa nesto kostaju, ovdje si mozes skinuti besplatno vecinom sve sta imam
http://www.infomate.de/miraculis/aw/mz/mz.html

A jesi li razmisljao da stavis motor od novijeg modela (es/2, TS...), mozda se lakse dodje do literature i dijelova ili bas moras imati motor od /1?

Postano: sri lip 22, 2011 11:05 pm
Postao/la ¹evac
Mora biti model proizveden do 1968.

Postano: sri lip 22, 2011 11:14 pm
Postao/la ernesto
ES175/2 i ES250/2 ti je 1967-1972, a pasu ti neki dijelovi i od TS-a jer su te masine bile skoro jednake do kraja TS serije samo s razlikom da TS250/1 ima pet brzina :wink: .

Postano: ned lip 26, 2011 9:41 pm
Postao/la ¹evac
Da znam puno Vam hvala!
Ima novih momenata.
Napravio sam da ide i u 4. ali je na Grobniku u 3. krugu izgorio klip.
:oops: :oops: :oops: 8) :twisted:

Postano: ned lip 26, 2011 9:42 pm
Postao/la Svejk
:? šteta

Postano: pon lip 27, 2011 4:45 pm
Postao/la ¹evac
Šteta će bit ako bude zezo i na godinu sad ja to zovem djećje bolesti.
Lakše mi je kad znam da sam pobjedio u obje utrke.
:D :D :D :D :D :D :D

Postano: pon lip 27, 2011 9:19 pm
Postao/la ernesto
Oho, Duboke i iskrene cestitke :D :D :D :D :D .

Postano: pon lip 27, 2011 9:47 pm
Postao/la Svejk
Čestitke i od mene :)

Postano: sri lip 29, 2011 8:55 am
Postao/la horex
Čestitam i ja. Sad je 02.07. natjecanje kod Vas u Karlovcu za prvenstvo HROS-a, samo je to manje zahtjevno nego brzinsko natjecanje. :D

Postano: sri lip 29, 2011 3:29 pm
Postao/la ¹evac
Navalite svi kod nas vam je najbolje!
Dva puta klopa gratis, vožnja pod pratnjom može i bez rege i natjecanje uz bogate nagrade i pokloni za sve.
Mi smo stvarno najbolji nama nije do zarade.
:D :D :D :D :D :D

Postano: sri lip 29, 2011 7:21 pm
Postao/la Mirko
opa braco bravo, e pa onda nije niti čudo da ti je klip izgorio :lol: :lol:

Postano: ned srp 03, 2011 5:21 pm
Postao/la ¹evac
Završio Relly u Karlovcu.
Mi zadovoljni, nadam se i da su svi koji su pohodili poznati Karlovački Rally zadovoljni i sretni.
Naročito sam sretan što sam upoznao Horexa, suprugu i ostale forumaše koji su rado uveličali događanje.
Još jednom Hvala!