Stranica: 2/2.

Postano: pon ruj 15, 2008 7:42 am
Postao/la ernesto
:) odmah bi odnesao bodove. To u biti je neka istocna inacica BMW-a r 25, pa su samo ispred oznake 25 dodali 4 od 4takta kao sto si rekao.
Ovaj Junak izgledom blatobrana definitivno ima dizajnerske korjene u Indianu, samo nisam siguran dal je to tvornicki ili je gazda sam izmislio ovu nadogradnju.

Postano: sub lis 18, 2008 2:36 pm
Postao/la mihac
Staro ali novo!!
ROYAL ENFIELD Bullet 500, u gomili skutera na prodaju NOVI Royal, sa 18km predjenih! Uvoz iz Indije! 2.700eu.
slika
slika
slika

Postano: sub lis 18, 2008 4:32 pm
Postao/la ernesto
Dobra cijena, kod nas je oko 4000 :evil: . Inace za cijenu koja je realna za taj motor, mislim da je odlican izbor. Naravno za ljubitelje tog stila.

Postano: ned lis 19, 2008 8:46 am
Postao/la emmezeta
Imam prijatelja u klubu koji je vise enfielda rasklopio i sklopio i nema bas pohvale za njih. Kaze da su jako lose sklopljeni a i neki dijelovi nisu na nivou, tako da je to daleko od klasicnog Britanca. Da bi sve skupa koliko toliko dobro radilo treba uloziti jos para i vremena a ostale manje popravke postanu hobi program svakog vlasnika. Inace par poznanika vlasnici su tih mbajka a koriste ih za duze voznje.

Postano: ned lis 19, 2008 6:26 pm
Postao/la ernesto
U Europi bas ljudi ne kupuju Enfielde direktno iz Indije, a ti su prilicno jeftiniji. Uglavnom kupuju nesto skuplje iz Svicarske koji su nesto skuplji (navodno je neki problem sa zupcanicima) koje dotjeruje Egli i ti Egli Enfieldi su navodno jako dobri.

Postano: pon lis 20, 2008 6:58 am
Postao/la emmezeta
Vecina tih enfieldista za koje ja znam je zamjenila i paljenje - stavila je Boyerovo elektronsko koje je inace kompatibilno jer je englesko pa ga mnogi ugradjuju i na druge british oldtimere. To znam iz iskustva jer su nama na zimski rally jednom došla dva Nizozemca na vojnim Matchlesima iz god. 1945. i to direktno od kuce na motorima, tu odvezla rally i vratila se preko Alpa natrag. Jedina prerada bila su ta paljenja i ugradjeni grijaci za ruke. Zamislite to su obavili u prvom mjesecu a komentirali su da se clanovi njihovog kluba inace voze samo zimi jer po ljeti se ionako svatko moze voziti pa je pomalo dosadno.

Postano: čet lis 30, 2008 8:36 pm
Postao/la mihac
Motor je kupljen, za 2.500eura, otisao za Beograd.

Postano: sub pro 27, 2008 4:38 pm
Postao/la horex
Koga zanima povijest motociklizma, odns. stari modeli ovdje ima dosta toga:
http://www.ozebook.com/a-z.htm

Postano: ned pro 28, 2008 5:29 pm
Postao/la horex
Zanimljiv talijanski moped :D

slika

Postano: ned pro 28, 2008 6:01 pm
Postao/la horex
Čitam o ovim japanskim kopijama BMW-a i vidi spominje se među vlasnicima i Hrvatska. Stvarno naši ljudi imaju doslovno svašta. http://www.marusholilac.com/

Marusho Magnum 500 cc kopija R50/5
slika

Marusho Lilac BR 175 cc kopija NSU 175 (Pretis), sa koncepcijom BMW agregata od 175 ccm
slika

Postano: ned pro 28, 2008 6:49 pm
Postao/la emmezeta
Bas bih volio ova cuda vidjetu u zivo.

Postano: ned pro 28, 2008 7:06 pm
Postao/la ernesto
Ne znam zasto, ali ovaj BR se ne otvara kao fotka. Potrazio sam ga po netu, stvarno cudo koliko, kako, na koje sve nacine i kombinacije su japanci kopirali.
Zanimljivo djeluju, ali nekako su mi drazi oni izvorni, autohtono izmisljeni.

Postano: pon pro 29, 2008 1:21 pm
Postao/la horex
Ma orginal je uvijek orginal, ali mi je zanimljivo vidjeti kako su ovi iskorištavali pamet europe i uz korist svoje preciznosti i kvalitetnog čelika iskoristili maglu i plasirali svoje proizvode na svjetsko tržište i stvorili imperij. Inače ovu tvrtku je preuzela Honda.

Postano: pon ožu 16, 2015 1:36 pm
Postao/la vidra
Medulin oko 1960.
Benelli 500 ccm i Moto Guzzi 500 s prikolicom

slika