Indian
Indian
Ako mi netko zeli napraviti uslugu, slobodno neka me zalije s toplom cokoladom, a nakon toga prepusti druzini pohotnih lezbejki. Ako niste to u mogucnosti, ubacite me u ovaj svijet
http://www.facebook.com/pages/Indian-Mo ... 0442746965
Stvarno rijetko gledam po Face-u, ali otvorite si pivicu, uzmite kikirikije i pogledajte galeriju fotografija. Sigurno necete pozaliti.
Indiani su vjerojatno nesto sto nikada necu imati, ali ako mogu prepustiti masti na volju i da sam engleski grof, Indiana bih prvog kupio. Ostale kasnije pomalo.
http://www.facebook.com/pages/Indian-Mo ... 0442746965
Stvarno rijetko gledam po Face-u, ali otvorite si pivicu, uzmite kikirikije i pogledajte galeriju fotografija. Sigurno necete pozaliti.
Indiani su vjerojatno nesto sto nikada necu imati, ali ako mogu prepustiti masti na volju i da sam engleski grof, Indiana bih prvog kupio. Ostale kasnije pomalo.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Mislim da su ovdje sve rijeci suvisne samo na spomen Indiana....
Na ovog sam uvijek slinio...nekako mi je ovaj video uvijek bio najdrazi
http://www.youtube.com/watch?v=Hy0BRcAk-kg
Na ovog sam uvijek slinio...nekako mi je ovaj video uvijek bio najdrazi
http://www.youtube.com/watch?v=Hy0BRcAk-kg
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Oho, kako ne, ima fanova . Pogotovo onih ranih na koje se furaju board trackeri... da ne skrecem s teme, nije bitno koji model, ali Indian mi treba .
Ovo ti je odlicna ideja s vestom, trebao bih ja moju mamu nagovoriti . Imas fotku te veste?
Ovo ti je odlicna ideja s vestom, trebao bih ja moju mamu nagovoriti . Imas fotku te veste?
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Mislim da nemam, ali pokazat ću ti je. Za inspiraciju sam koristio onu koju je Anthony Hopkins nosio u filmu The World's Fastest Indian.
A što se tiče fejkanja Indiana, model je Scout (taj što se najčešće koristi na zidovima smrti), a motor je od Yamahice Virago 250. Donijet ću ti jednom časopis u kojem je jedan čovjek to napravio.
Eto, možemo si napravit dva okvira, po jedan za svakoga, i onda se bacit u biznis štancanja fejk Indian Scouta
A što se tiče fejkanja Indiana, model je Scout (taj što se najčešće koristi na zidovima smrti), a motor je od Yamahice Virago 250. Donijet ću ti jednom časopis u kojem je jedan čovjek to napravio.
Eto, možemo si napravit dva okvira, po jedan za svakoga, i onda se bacit u biznis štancanja fejk Indian Scouta
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
http://www.ebay.com/itm/OEM-Original-In ... f6&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/03-Indian-Scout ... e3&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/03-Indian-Scout ... e3&vxp=mtr
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Hmmm, motor iz Viraga savršeno odgovara u Scouta, ostali nam ne odgovaraju.
E sad, zašto fejkat okvir? Pa nekako razmišljam o kvaliteti materijala koja je bila dostupna Indianu za izradu okvira. U ovih sto godina koje su prošle u razvoju materijala, mislim da možemo nabavit materijal za izradu okvira po puno povoljnijoj cijeni nego da kupujemo originalni okvir, a karakteristike okvira bile bi jednake ili bolje od originala. Ako već namamo originalan motor, što će nam originalni okvir. Na kraju, pa taj motocikl izgleda kao bicikl s motorom, ne bi trebao biti kompliciran za izraditi.
Hrđa na okviru? Hrđa je autentična, uzgajana nekoliko desetljeća u pustinji Australije. Prljavština na motoru iz Viraga je fejk napravljen od prašine i ulja
E sad, zašto fejkat okvir? Pa nekako razmišljam o kvaliteti materijala koja je bila dostupna Indianu za izradu okvira. U ovih sto godina koje su prošle u razvoju materijala, mislim da možemo nabavit materijal za izradu okvira po puno povoljnijoj cijeni nego da kupujemo originalni okvir, a karakteristike okvira bile bi jednake ili bolje od originala. Ako već namamo originalan motor, što će nam originalni okvir. Na kraju, pa taj motocikl izgleda kao bicikl s motorom, ne bi trebao biti kompliciran za izraditi.
Hrđa na okviru? Hrđa je autentična, uzgajana nekoliko desetljeća u pustinji Australije. Prljavština na motoru iz Viraga je fejk napravljen od prašine i ulja
Da, o tome sam i ja razmisljao s cijevima koje se vjerojatno mogu naci u kvaliteti onih koje su tada bile ugradjivane. Pretpostavljam da se mozda slabija kvaliteta cijevi nadomjestila konstrukcijom.
Cak mislim i da bi se nasli majstori koji bi mogli oblikovati tank i ostale dijelove. jedino sto se uopce ne kuzim u tehnologiju materijala jer mi to nije niti blizu struke pa nisam nikada imao bilo kakvo islustvo s tim stvarima. Mozda to zaista i nije problem, a mozda je to nauka. Cak ne mogu realno procijeniti tezinu zahvata.
Koliko znam iz vremena kad sam proucavao proirvodnju Trike-a, najveci problem je bio trn ili kako ga vec tko zove, znaci vrh rame na prednjem dijelu u koji ide vilica. Tamo svaki odmak u konstrukciji rezultira krivim stupnjem nagiba vilice (lijevo-desno, manji je problem s nagibom).
Ne znam jesi li vidio Duletov PPS, to je negdje na putu ovakve prerade.
E sad, jos mi se cini problem s masinom. Motor od Viraga super pase unutra, ali ne vidim ih puno u ponudi, a ono sta se nadje je prilicno skupo.
Mislim... na kraju krajeva svijet je pun radionica za preradu i proizvodnju motora, nista nije nemoguce, ali...
Ma morali bi to uzivo raspraviti.
Cak mislim i da bi se nasli majstori koji bi mogli oblikovati tank i ostale dijelove. jedino sto se uopce ne kuzim u tehnologiju materijala jer mi to nije niti blizu struke pa nisam nikada imao bilo kakvo islustvo s tim stvarima. Mozda to zaista i nije problem, a mozda je to nauka. Cak ne mogu realno procijeniti tezinu zahvata.
Koliko znam iz vremena kad sam proucavao proirvodnju Trike-a, najveci problem je bio trn ili kako ga vec tko zove, znaci vrh rame na prednjem dijelu u koji ide vilica. Tamo svaki odmak u konstrukciji rezultira krivim stupnjem nagiba vilice (lijevo-desno, manji je problem s nagibom).
Ne znam jesi li vidio Duletov PPS, to je negdje na putu ovakve prerade.
E sad, jos mi se cini problem s masinom. Motor od Viraga super pase unutra, ali ne vidim ih puno u ponudi, a ono sta se nadje je prilicno skupo.
Mislim... na kraju krajeva svijet je pun radionica za preradu i proizvodnju motora, nista nije nemoguce, ali...
Ma morali bi to uzivo raspraviti.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
Ma u jedan "fake" motor ovakve vrste bi pasala i neka NSU masina, pravi poznavatelj motora ce tako i tako prigovarati, onaj ko ne kuzi nece kuziti, a cak i 175 ima odlican zvuk, kamo li 250. Nije V masina, ali daje teski zvuk vremesne masine.
Dakle poznavatelji i ne poznavatelji ne trebaju biti prepreka jer se radi nesto nepostojece i za osobni gust, ne unistava se nista staro, dizajn je tu, mehaniku treba naci odgovarajucu, a da opet bude po gustu vlasnika. A mislim da je vazna stavka tog gusta zvuk.
OK, mozda sam po tom pitanju pristran jer volim jednog cilindra na cetiri takta, ali mozda se i taj aspekt moze uzeti u obzir.
Dakle poznavatelji i ne poznavatelji ne trebaju biti prepreka jer se radi nesto nepostojece i za osobni gust, ne unistava se nista staro, dizajn je tu, mehaniku treba naci odgovarajucu, a da opet bude po gustu vlasnika. A mislim da je vazna stavka tog gusta zvuk.
OK, mozda sam po tom pitanju pristran jer volim jednog cilindra na cetiri takta, ali mozda se i taj aspekt moze uzeti u obzir.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Prerada koju sam naveo koristi motor iz Viraga upravo zato jer mu je bio jeftin. Za koji mjesec, kad se bude moglo slobodno švrljati i prenositi motore s otpada iz Italije i drugdje, možda se stvari u vezi s cijenom promijene. Što se tiče geometrije okvira, upravo u zadnjih dva desetljeća cvjetaju malene radionice koje proizvode bicikle i motore i to od nule, naravno ne kod nas, tako da pogoditi nagibe u bilo kojem smjeru nije problem. (Hint: pročitajte ovomjesečni Playboy )