Stranica: 1/4.

Indian

Postano: čet svi 09, 2013 6:33 pm
Postao/la ernesto
Ako mi netko zeli napraviti uslugu, slobodno neka me zalije s toplom cokoladom, a nakon toga prepusti druzini pohotnih lezbejki. Ako niste to u mogucnosti, ubacite me u ovaj svijet :D :D
http://www.facebook.com/pages/Indian-Mo ... 0442746965

Stvarno rijetko gledam po Face-u, ali otvorite si pivicu, uzmite kikirikije i pogledajte galeriju fotografija. Sigurno necete pozaliti.

Indiani su vjerojatno nesto sto nikada necu imati, ali ako mogu prepustiti masti na volju i da sam engleski grof, Indiana bih prvog kupio. Ostale kasnije pomalo.

Postano: čet svi 09, 2013 7:04 pm
Postao/la PALE
Mislim da su ovdje sve rijeci suvisne samo na spomen Indiana....

Na ovog sam uvijek slinio...nekako mi je ovaj video uvijek bio najdrazi

http://www.youtube.com/watch?v=Hy0BRcAk-kg

Postano: sub svi 11, 2013 7:16 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
El Komandante, ako te zanima Indian, možemo ga fejkati, znam način. 8) :D

Meni su mama i baka isplele vestu na kojoj piše Indian, ono, u stilu moto opreme s početka 20. stoljeća.

slika

Nisam znao da imade tu još fanova. 8) 8) 8)

Postano: sub svi 11, 2013 9:33 pm
Postao/la ernesto
Oho, kako ne, ima fanova :D :D . Pogotovo onih ranih na koje se furaju board trackeri... da ne skrecem s teme, nije bitno koji model, ali Indian mi treba :D .

Ovo ti je odlicna ideja s vestom, trebao bih ja moju mamu nagovoriti :D :D . Imas fotku te veste?

Postano: ned svi 12, 2013 11:21 am
Postao/la Mahatma Gadhni
Mislim da nemam, ali pokazat ću ti je. Za inspiraciju sam koristio onu koju je Anthony Hopkins nosio u filmu The World's Fastest Indian.

A što se tiče fejkanja Indiana, model je Scout (taj što se najčešće koristi na zidovima smrti), a motor je od Yamahice Virago 250. Donijet ću ti jednom časopis u kojem je jedan čovjek to napravio. :D

Eto, možemo si napravit dva okvira, po jedan za svakoga, i onda se bacit u biznis štancanja fejk Indian Scouta 8)

Postano: ned svi 12, 2013 12:29 pm
Postao/la ernesto
Moze, moze, svidjaju mi se ideje :D :D . Samo vici kad si za kakvu kavicu :D :D .

Postano: ned svi 12, 2013 5:30 pm
Postao/la PALE
Ej ej ej ekipa ako cemo stanca ove fejk indiane ja pomazem i uvozim djelove iz Italije :lol:

Postano: ned svi 12, 2013 9:40 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
slika

slika

Postano: ned svi 12, 2013 9:42 pm
Postao/la ernesto
Cekaj mallo, ovo cemo raditi?? Kupujem odmah kao nasa prva musterija, pogotovo s ovom hrdjom u uljem :D :D .

Postano: pon svi 13, 2013 11:38 am
Postao/la PALE

Postano: pon svi 13, 2013 4:51 pm
Postao/la trop
ernesto je napisao/la:Cekaj mallo, ovo cemo raditi?? Kupujem odmah kao nasa prva musterija, pogotovo s ovom hrdjom u uljem :D :D .
Ako je izrada sa ovakvom hrđom, bilježim se sa štovanjem ...

Postano: pon svi 13, 2013 9:33 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Hmmm, motor iz Viraga savršeno odgovara u Scouta, ostali nam ne odgovaraju.

E sad, zašto fejkat okvir? Pa nekako razmišljam o kvaliteti materijala koja je bila dostupna Indianu za izradu okvira. U ovih sto godina koje su prošle u razvoju materijala, mislim da možemo nabavit materijal za izradu okvira po puno povoljnijoj cijeni nego da kupujemo originalni okvir, a karakteristike okvira bile bi jednake ili bolje od originala. Ako već namamo originalan motor, što će nam originalni okvir. Na kraju, pa taj motocikl izgleda kao bicikl s motorom, ne bi trebao biti kompliciran za izraditi.

Hrđa na okviru? Hrđa je autentična, uzgajana nekoliko desetljeća u pustinji Australije. Prljavština na motoru iz Viraga je fejk napravljen od prašine i ulja

Postano: pon svi 13, 2013 9:57 pm
Postao/la ernesto
Da, o tome sam i ja razmisljao s cijevima koje se vjerojatno mogu naci u kvaliteti onih koje su tada bile ugradjivane. Pretpostavljam da se mozda slabija kvaliteta cijevi nadomjestila konstrukcijom.

Cak mislim i da bi se nasli majstori koji bi mogli oblikovati tank i ostale dijelove. jedino sto se uopce ne kuzim u tehnologiju materijala jer mi to nije niti blizu struke pa nisam nikada imao bilo kakvo islustvo s tim stvarima. Mozda to zaista i nije problem, a mozda je to nauka. Cak ne mogu realno procijeniti tezinu zahvata.

Koliko znam iz vremena kad sam proucavao proirvodnju Trike-a, najveci problem je bio trn ili kako ga vec tko zove, znaci vrh rame na prednjem dijelu u koji ide vilica. Tamo svaki odmak u konstrukciji rezultira krivim stupnjem nagiba vilice (lijevo-desno, manji je problem s nagibom).

Ne znam jesi li vidio Duletov PPS, to je negdje na putu ovakve prerade.

E sad, jos mi se cini problem s masinom. Motor od Viraga super pase unutra, ali ne vidim ih puno u ponudi, a ono sta se nadje je prilicno skupo.

Mislim... na kraju krajeva svijet je pun radionica za preradu i proizvodnju motora, nista nije nemoguce, ali...

Ma morali bi to uzivo raspraviti.

Postano: pon svi 13, 2013 10:17 pm
Postao/la ernesto
Ma u jedan "fake" motor ovakve vrste bi pasala i neka NSU masina, pravi poznavatelj motora ce tako i tako prigovarati, onaj ko ne kuzi nece kuziti, a cak i 175 ima odlican zvuk, kamo li 250. Nije V masina, ali daje teski zvuk vremesne masine.

Dakle poznavatelji i ne poznavatelji ne trebaju biti prepreka jer se radi nesto nepostojece i za osobni gust, ne unistava se nista staro, dizajn je tu, mehaniku treba naci odgovarajucu, a da opet bude po gustu vlasnika. A mislim da je vazna stavka tog gusta zvuk.

OK, mozda sam po tom pitanju pristran jer volim jednog cilindra na cetiri takta, ali mozda se i taj aspekt moze uzeti u obzir.

Postano: pon svi 13, 2013 10:33 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Prerada koju sam naveo koristi motor iz Viraga upravo zato jer mu je bio jeftin. Za koji mjesec, kad se bude moglo slobodno švrljati i prenositi motore s otpada iz Italije i drugdje, možda se stvari u vezi s cijenom promijene. Što se tiče geometrije okvira, upravo u zadnjih dva desetljeća cvjetaju malene radionice koje proizvode bicikle i motore i to od nule, naravno ne kod nas, tako da pogoditi nagibe u bilo kojem smjeru nije problem. (Hint: pročitajte ovomjesečni Playboy :wink: ) :D