Stranica: 2/4.

Postano: pon svi 13, 2013 10:42 pm
Postao/la ernesto
Uf, nisam Playboy dugo citao, potraziti cu ga sutra. Mislim da ima i kod nas firmi koje se bave izradom rama, morao bih ovih dana skociti do jedne od njih. Mislim da tu na Savskoj rade i rame. Iako mozda bi se mogle naci vec gotove rame kojima je osnova (geometrija) OK, samo mozda treba doraditi ojacanja i izgled.

Postano: pon svi 13, 2013 10:52 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Misliš na Tomića?

Postano: pon svi 13, 2013 11:13 pm
Postao/la ernesto
Ne znam kako se zove, izmedju Jehovinig svjedoka i ciganske cerge, preko puta BBF-a pa par brojeva blize centru, kod onog nekog hotela.

Postano: uto svi 14, 2013 5:50 am
Postao/la bixic
svojevremeno sam i sam imal sličnu zamisao, htio sam si doma napravit custom samogradnju, gledao sam po netu malo nacrte, ulazio u razmatranja materijala, što po kvaliteti, što po omjeru težine/čvrstoče pa završio sa kalkulacijom okvirne cijene projekta izrade gole rame. Uglavnom, kad sam zbrojao potrebno za prvu fazu, to je koš motora, dosjed vilice, dosjed zadnjeg kotača, pošto se radilo o hard tail opciji, sa materijalom, uslugom piganja istog, te kvalitetnim varenjem došao sam do iznosa od cca 600 €. Razlog tako visoke cijene leži upravo u cijeni varenja. da bih mogao dobiti atest za takav motor, rama mora biti ili homologirana, znači preuzeta sa već postojećeg motora, ili, ako je samogradnja mora biti atestirana. za atest samogradnje treba ramu podvrgnuti pregledu, znači da varovi moraju biti vrhunski odrađeni, eh, a majstor za to košta. druga opcija mi je bila uzeti gotovu ramu neke stare pile pa prerađivati ali i to je koštalo full previše, rame sa papirima su kod nas kao suho zlato. da ne duljim, ako se odvažite i počnete nekaj delat, želim vam puno sreće.

Postano: uto svi 14, 2013 8:18 am
Postao/la Mahatma Gadhni
Ja se tom idejom zabavljam dvije-tri godine, ali nikada nisam planirao da to ode dalje od zamišljanja.

Na onom linku s eBaya, cijena okvira je 900 dolara. Uključujući ostale troškove oko prijevoza, carine i ostaloga, u slučaju Indiana samogradnja i nije toliko luda ideja.

Na Bonhamsovim aukcijama koje ponekad pratim, Indian Scout redovito ima cijenu od nekoliko tisuća dolara, desetak, pa i više.

Postano: uto svi 14, 2013 11:21 am
Postao/la PALE
Pa upravo zbog toga sto je kod nas jako tesko, komplicirano a ponekad i ne ispativo radit atest samogradnje, cini mi se da je bolje kupit gotovu sa pripadajucom dokumentacijom i obnovit i popravit ju ako pokazuje teza ostecenja.

Jedino kao problem vidim prednju vilicu

slika


Mislim da bi bilo puno lakse i jednostavnije napravit malo drugaciju izvedbu...
slika

Postano: uto svi 14, 2013 1:44 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
PALE, ta je vilica malo našminkanija vilica s Rog bicikla.

Onaj okvir kojeg si našao na eBayu nema papire jer su ih morali vratiti državi pri rastavljanju motocikla. Dakle, kupuješ iz amerike okvir koji nema papire za 1000 dolara, nekoga namoliš da ti ustupi mjesto u kontejneru za 500 dolara, ako uopće prođe carinu, platit ćeš još i carinu i još milijun drugih troškova koji slijede :D Još uvijek ti se čini da je tvoja ideja super? Bix ti je napisao da je on računao cijenu od 600€ za smaogradnju.

Osim što ih u Europi gotovo i nema, evo ti cijene Indian motocikala za orijentaciju. Cijene su iz siječnja ove godine:

Indian Scout iz 1923.

Indian Scout iz 1936.

Indian Scout iz 1938.

Okvir i prednja vilica

Običan natpis na kojem piše Indian Scout

Postano: uto svi 14, 2013 2:00 pm
Postao/la ernesto
Pa dobro, i 600Eura nije tako strasno ukoliko na kraju dobijes ono sto zelis. Da je jos masina 1000 i limarija 1000, vilica bi mogla isto kostati... za 3000 dobijes bas ono sto zelis.

Mislim, ono sto zelis je 20-30000Eura, ali ukoliko za 3000 dobijes igracku koja je tehnicki upotrebljiva koliko je upotrebljiv novi motor, onda to i nije preveliki ulog.

Realno gledajuci (OK, i za to treba love), ili mozda bolje receno nerealno, ali s mojeg gledista na motore realno, a ako novi motor kosta nekih 50 000kn, radje bih dao lovu za nesto sto izgleda kao Indian i da je kvalitetno napravljeno (plastika, digitalija i elektronika osim osnovne struje 0 bodova) nego za nesto sto se prodaje po ducanima i meni osobno uglavnom ne izgleda nikako, a puno je plastike i suvremene kvarljive tehnologije.

Postano: uto svi 14, 2013 6:40 pm
Postao/la ernesto
A sam sam si kriv sta sam pokrenuo temu pa sad visim po Indian forumima :mrgreen:
http://ratrodsrule.com/forum/forumdisplay.php?f=19
http://www.jockeyjournal.com/forum/show ... hp?t=46847

Postano: uto svi 14, 2013 8:52 pm
Postao/la trop
Kolega je počeo pred par godina raditi okvir za chopera, uglavnom od totalne nule. Skinuo planove, kupio cijevi, napravio stol, napravio pigalicu, ...., nakraju napravio i ramu koju treba još završiti do kraja. Potrošio dosta novaca, još više vremena, mozganja i svega ostaloga. Napravio je i mašinu za oblikovanje lima, napravio rezervoar, ...., ali nikako da dovrši jer je to rupa bez dna. Za bilo kakav projekt treba dosta novaca i vremena, a toga je sve manje i manje.

Postano: uto svi 14, 2013 8:59 pm
Postao/la trop
Jedno vrijeme sam imao ovakvu ideju

slika

Postano: uto svi 14, 2013 9:04 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
ernesto je napisao/la:Ne znam kako se zove, izmedju Jehovinig svjedoka i ciganske cerge, preko puta BBF-a pa par brojeva blize centru, kod onog nekog hotela.
Aha, aha, sad sam skužio što ti je BBF. Da, tamo Tomić ima svoju reklamu, tako da je vjerojatno o njima riječ. No oni rade ogormne, skupe motore. Sretno!

Postano: sri svi 15, 2013 9:22 am
Postao/la mario1300
Predobra tema 8)

nazalost trenutacno si mogu priustiti jedino majicu na kojoj pise Indian :?

Postano: sri svi 15, 2013 8:17 pm
Postao/la bixic
Lani sam u Zaprešiću pričao sa likom kaj ima franšizu euroherc osiguranja i u lokalu mu stoji prejebena pila, naručena u dijelovima iz amerike, ogromni custom bike sa mašinom od 1600 ccm, v2. izašlo ga je sa registracijom na cestu malo ispod 25000€. Istina, motorček zgleda brutalno, zvuk mu je da ti se sve dlake naježe al, majke mi, 25000€??? Pa za te pare možeš kupit kuću u nekom selu, uzgajat kokoši i krave, obrađivat vrt i polako slagat neki stroj. al tak je to kad nemaš ideje al imaš para.

Postano: sri svi 15, 2013 9:51 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Upravo tako, bix. Skupe stvari često jesu bolje, ali bitan je motiv ispod kupnje takvih stvari. Na primjer, Indian Scout je motocikl koji svojim voznim osobinama odgovara vozačima koji voze zid smrti. Čitao sam jedan članak o jednoj obitelji koja se bavi time i oni posjeduju nekoliko Indian Scouta koje redovno voze, na njima treniraju i izvode predstave. Motori su im vjeorojatno poprilično kupi, ali oni ih ne koriste zbog šminke.

Jednako tako, meni je cijela priča oko Indiana kul, i zato imam fejk vestu i zato bih si napravio i fejk motocikl. Zapravo, neki su modeli Indiana meni poprilično ružni, a Scout mi je jako lijep - to je jedini razlog zašto se ja zabavljam razmišljanjem o izgradnji tog motocikla.

U mojoj viziji samogradnje, cijena treba biti minimalna, a veza s originalom (osim izgledom) nepostojeća.

:D