Stranica: 1/1.

Zakon o oldtimerima

Postano: ned svi 24, 2009 4:00 pm
Postao/la ernesto
Izgleda da se pojavio prvi sluzbeni zakon o oldtimerima
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluz ... _1365.html

Postano: ned sij 23, 2011 10:50 pm
Postao/la Dodo
Pročitao sam ovaj Zakon i, istina, nisam u njemu našao ono što me zanimalo pa vjerujem da sam se prevario.

Ali ipak, da provjerim kod boljih poznavaoca "oldtimera", zašto mi je ostala u glavi informacija da, iznimno, neka vozila koja su proizvedena u vrlo rijetkim serijama i koja su kao takva izuzetni rariteti, postaju "oldtimerima" nakon 20 godina...? :?

Gotovo sam uvjeren da mi je to još prije rekao netko tko se "kuži" u oldtimere pa sam i ja bio uvjeren da je to tako, iako tu stavku ne vidim u ovom Zakonu... :oops:

Možda zato što je došlo do izmjene istog... :? :oops:

Postano: ned sij 23, 2011 11:50 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Nedavno sam čitao europski pravilnik i ne sjećam se da sam vidio išta o "mlađahnim" starcima.

Postano: ned sij 23, 2011 11:57 pm
Postao/la ernesto
To je tocno i vrijedi u drzavma s uredjenim zakonima. U stvari vozilo koje je proizvedeno u maloj seriji prije pet godina ne moze biti oldtimer jer je premlad, ali u zemljama gdje su takve stvari uredjene vjerojatno imaju status koji je slican oldtimerskom statusu, a povodeci se za malom serijom proizvodnje.
Mislim da ce neki zakoni kod nas morati pricekati ljude koji zele dobrobit onome sto vode, a ne privatnu korist u simbiozi s neznanjem tematike koju vode.

Postano: pon sij 24, 2011 12:28 am
Postao/la ShumiZmajcek
sa koliko se postaje deda?? (oldtajmer sa koliko godina)

Postano: pon sij 24, 2011 12:39 am
Postao/la ernesto
30 godina. Ali postoiji jedna vazna stvar. Nije svako vozilo s navrsenih 30 oldtimer. Ovisi o odrzavanju, restauraciji itd, a sto je najvaznije po zakonima civiliziranih drzava mora biti kategorizirano (ocijenjeno) kao oldtimer, inace nista od povlastica. To za sada kod nas jos nije zazivilo pa vlada poprilicni nered u oldtimerskom svijetu.
Oldtimer u stvari nije vozilo nego status vozila.

Postano: pon sij 24, 2011 5:41 pm
Postao/la Svejk
Ovo nisam znao ,mislio sam da ti vozilo postaje oldtimer automatizmom,nešto kao punoljetnost 8)

Postano: pon sij 24, 2011 7:04 pm
Postao/la Dodo
ernesto je napisao/la:To je tocno i vrijedi u drzavma s uredjenim zakonima. U stvari vozilo koje je proizvedeno u maloj seriji prije pet godina ne moze biti oldtimer jer je premlad, ali u zemljama gdje su takve stvari uredjene vjerojatno imaju status koji je slican oldtimerskom statusu, a povodeci se za malom serijom proizvodnje.
Mislim da ce neki zakoni kod nas morati pricekati ljude koji zele dobrobit onome sto vode, a ne privatnu korist u simbiozi s neznanjem tematike koju vode.
Znači bio sam blizu. :D

A jel znaš u kojoj europskoj državi to funkcionira?

Postano: pon sij 24, 2011 7:34 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
FIVA je svjetska organizacija zadužena za povijesna vozila.

Klikom na kartu možeš vidjeti zemlje članice, tj. klubove iz pojedinih zemalja.

http://www.fiva.org/EN/WW/WW.htm

Postano: pon sij 24, 2011 11:54 pm
Postao/la ernesto
Ne znam u kojoj zemlji, ali pretpostavljam da Njemacka provodi takve zakone.