Gas.
Moderator/ica: deep
Probao sam danas,kad sam rastavio cilindar pa kad sam ponovno sastavio probao paliti bez filtera i auspuha i nista.darx je napisao/la:e ako slučajno, SLUČAJNO nije plovak probaj ga upaliti bez auspuha, a ak neće jbg.
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Re: Gas.
Sve sam procitao, i moze svasta da bude. U principu ako prilikom rada motora nije doslo do nekog loma, zveketa i slicnih neuobicajenih zvukova , mogu biti samo dve stvari. Ili je problem sa strujom, ili je problem sa gorivom.Mikygs je napisao/la:Ovako,osposobio sam MZ-a i pali sad.
Ali,kad ga upalim i dadem npr. puni gas on primi gas i onda kao da ne dajem gas i onda odjednom ga opet dobije i tako u krug.
U cemu je problem?
Iz ovog citiranog posta se ne vidi sta se pre desavalo sa motorom ? Osposobljen je ali posle kakvog kvara, mozda je nesto lose uradjeno. Ako sumnjas na karburator, najjednostavnije ti je ako imas neki isti MZ u blizini ( koji je ispravan ) da zamolis vlasnika da sa njegovog motora skinete karburator i probate na tvom. Ako tvoj motor proradi - znas u cemu je problem. Ako ne proradi - znaci nije karburator.
Sto se struje tice - prvo proveri tacku paljenja da li je tamo gde treba da bude u GMT ( uzmes probnu lampu i jedan kraj zakacis na masu, a drugi na platinska dugmad ili na kondenzator ) . Skines svecicu i tu uvuces odvrtac, das kontakt i polako okreces radilicu i lampa treba da se upali par milimetara pre GMT. Ako je tako - OK. Ako nije treba da probas da podesis platine ili pretpaljenje. Ako je razlika prevelika - skini alternator, pa proveri da li je rotor dobro naseo na radilicu ( kajlu ) i da li je breg pravilno postavljen na rotor ( uzubljen ) . Ako je to sve OK , onda pogledaj kad ga upalis ( sa skinutom deklom ) da li varnice platine. Ako varnice promeni kondenzator. Ako ni to ne pomogne probaj da otkacis + zicu sa akumulatora, a umesto nje stavis drugu zicu koju povezes na bobinu ( na kontakt 15 ) . Ako motor tad dobro radi verovatno je problem u regleru, jer hoce da se desava da regler " poludi ", pa se to pokazuje u losem radu motora. Onda kod elektricara da resi problem . I na kraju mozes da probas i da stavis neku drugu bobinu ( moze i od kola za probu ), pa da vidis sta ce biti .
Takodje proveri i gas sajlu i rucicu gasa , mozda i to zeza .
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Re: Gas.
Ovako,probao sam ovo prvo sto si rekao da provjerim tocku paljenja i to je OK.Stari lisac je napisao/la:Sve sam procitao, i moze svasta da bude. U principu ako prilikom rada motora nije doslo do nekog loma, zveketa i slicnih neuobicajenih zvukova , mogu biti samo dve stvari. Ili je problem sa strujom, ili je problem sa gorivom.Mikygs je napisao/la:Ovako,osposobio sam MZ-a i pali sad.
Ali,kad ga upalim i dadem npr. puni gas on primi gas i onda kao da ne dajem gas i onda odjednom ga opet dobije i tako u krug.
U cemu je problem?
Iz ovog citiranog posta se ne vidi sta se pre desavalo sa motorom ? Osposobljen je ali posle kakvog kvara, mozda je nesto lose uradjeno. Ako sumnjas na karburator, najjednostavnije ti je ako imas neki isti MZ u blizini ( koji je ispravan ) da zamolis vlasnika da sa njegovog motora skinete karburator i probate na tvom. Ako tvoj motor proradi - znas u cemu je problem. Ako ne proradi - znaci nije karburator.
Sto se struje tice - prvo proveri tacku paljenja da li je tamo gde treba da bude u GMT ( uzmes probnu lampu i jedan kraj zakacis na masu, a drugi na platinska dugmad ili na kondenzator ) . Skines svecicu i tu uvuces odvrtac, das kontakt i polako okreces radilicu i lampa treba da se upali par milimetara pre GMT. Ako je tako - OK. Ako nije treba da probas da podesis platine ili pretpaljenje. Ako je razlika prevelika - skini alternator, pa proveri da li je rotor dobro naseo na radilicu ( kajlu ) i da li je breg pravilno postavljen na rotor ( uzubljen ) . Ako je to sve OK , onda pogledaj kad ga upalis ( sa skinutom deklom ) da li varnice platine. Ako varnice promeni kondenzator. Ako ni to ne pomogne probaj da otkacis + zicu sa akumulatora, a umesto nje stavis drugu zicu koju povezes na bobinu ( na kontakt 15 ) . Ako motor tad dobro radi verovatno je problem u regleru, jer hoce da se desava da regler " poludi ", pa se to pokazuje u losem radu motora. Onda kod elektricara da resi problem . I na kraju mozes da probas i da stavis neku drugu bobinu ( moze i od kola za probu ), pa da vidis sta ce biti .
Takodje proveri i gas sajlu i rucicu gasa , mozda i to zeza .
Varnice nemogu provjeriti jer nemogu upaliti vise.
I probao sam otkaciti + zicu sa akumulatora i staviti zicu sa kontakta 15 na + akumulatora i opet nemogu jer tako ne baca iskru na svjecicu.
I da,rastavljao sam karb,dizne dobro propuhao,plovke i ostalo.
I dalje nemogu upaliti
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Re: Gas.
Ocigledno imas problema sa instalacijom . Probaj sledece : Vratis sve na svoje mesto, skines svecicu, zakacis je na kabel od bobine, stavis je na cilindar, das kontakt i malim odvrtacem otvaras i zatvaras platine - mora ti baciti varnicu ako je bobina ispravna. Odvrtac drzi za drsku da te ne bi udarila struja. i ako te udari - nije strasno, al je neprijatno .Mikygs je napisao/la:
Ovako,probao sam ovo prvo sto si rekao da provjerim tocku paljenja i to je OK.
Varnice nemogu provjeriti jer nemogu upaliti vise.
I probao sam otkaciti + zicu sa akumulatora i staviti zicu sa kontakta 15 na + akumulatora i opet nemogu jer tako ne baca iskru na svjecicu.
I da,rastavljao sam karb,dizne dobro propuhao,plovke i ostalo.
I dalje nemogu upaliti
Takodje daj napisi sta je bilo sa motorom pa si ga morao " sredjivati " ?
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Re: Gas.
Varnicu? Mislis dali baca iskru? Ako na to mislis,baca iskru.Stari lisac je napisao/la:Ocigledno imas problema sa instalacijom . Probaj sledece : Vratis sve na svoje mesto, skines svecicu, zakacis je na kabel od bobine, stavis je na cilindar, das kontakt i malim odvrtacem otvaras i zatvaras platine - mora ti baciti varnicu ako je bobina ispravna. Odvrtac drzi za drsku da te ne bi udarila struja. i ako te udari - nije strasno, al je neprijatno .Mikygs je napisao/la:
Ovako,probao sam ovo prvo sto si rekao da provjerim tocku paljenja i to je OK.
Varnice nemogu provjeriti jer nemogu upaliti vise.
I probao sam otkaciti + zicu sa akumulatora i staviti zicu sa kontakta 15 na + akumulatora i opet nemogu jer tako ne baca iskru na svjecicu.
I da,rastavljao sam karb,dizne dobro propuhao,plovke i ostalo.
I dalje nemogu upaliti
Takodje daj napisi sta je bilo sa motorom pa si ga morao " sredjivati " ?
A s motorom,na staroj masini pukao klip bio.
- Picasoo MZ
- Forumski maher
- Postovi: 179
- Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
- Lokacija: Srbija
Meni je OVO sumnjivo:
Jesi li proverio-kada ste menjali klip da ti nije neko parce starog klipa nedostajalo?
Da nije stari klip negde ostetio cilindar?
Probaj (ako ponovo skidas cilindar) da proveris u kakvom je stanju klipnjaca-odnosno kakav je lezaj na radilici(velikoj pesnici klipnjace)!
Kako i usled cega ti je pukao klip?Mikygs je napisao/la:
Evo,sada sam probao bez svjecice okretati radilicu na alternatoru,i ide normalno dok ne dode na donji dio i tu se cuje zvuk kao da od nesto zulja malo.
Jesi li proverio-kada ste menjali klip da ti nije neko parce starog klipa nedostajalo?
Da nije stari klip negde ostetio cilindar?
Probaj (ako ponovo skidas cilindar) da proveris u kakvom je stanju klipnjaca-odnosno kakav je lezaj na radilici(velikoj pesnici klipnjace)!
Ma ovo je druga masina sad na njemu,onu sa puknutim klipom sam prodao.Picasoo MZ je napisao/la:Meni je OVO sumnjivo:
Kako i usled cega ti je pukao klip?Mikygs je napisao/la:
Evo,sada sam probao bez svjecice okretati radilicu na alternatoru,i ide normalno dok ne dode na donji dio i tu se cuje zvuk kao da od nesto zulja malo.
Jesi li proverio-kada ste menjali klip da ti nije neko parce starog klipa nedostajalo?
Da nije stari klip negde ostetio cilindar?
Probaj (ako ponovo skidas cilindar) da proveris u kakvom je stanju klipnjaca-odnosno kakav je lezaj na radilici(velikoj pesnici klipnjace)!
- Picasoo MZ
- Forumski maher
- Postovi: 179
- Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
- Lokacija: Srbija
Pa ajmo onda redom ispočetka.
1. Provjeri dal ti motor daje iskru na svječici
2. Provjeri kad je bacio iskru
3. Kakve je boje iskra?
4. Ima li goriva u sistemu
5. Provjeri kvalitetu gume od filtera zraka do fergazera
6. Provjeri da ti nije klip od čoka ostao podignut (ako preljeva)
Kad ovo napraviš javi ima li napretka pa ćemo shodno rezultatima dalje...
1. Provjeri dal ti motor daje iskru na svječici
2. Provjeri kad je bacio iskru
3. Kakve je boje iskra?
4. Ima li goriva u sistemu
5. Provjeri kvalitetu gume od filtera zraka do fergazera
6. Provjeri da ti nije klip od čoka ostao podignut (ako preljeva)
Kad ovo napraviš javi ima li napretka pa ćemo shodno rezultatima dalje...