Gas.
Moderator/ica: deep
Baca iskru i bijele boje je iskra.bixic je napisao/la:Pa ajmo onda redom ispočetka.
1. Provjeri dal ti motor daje iskru na svječici
2. Provjeri kad je bacio iskru
3. Kakve je boje iskra?
4. Ima li goriva u sistemu
5. Provjeri kvalitetu gume od filtera zraka do fergazera
6. Provjeri da ti nije klip od čoka ostao podignut (ako preljeva)
Kad ovo napraviš javi ima li napretka pa ćemo shodno rezultatima dalje...
Goriva ima.
Kvaliteta gume od filtera je dobra (po meni),poslikat cu sutra pa da vidite.
I ovo dali je klip od coka ostao podignut,mislim da nije,ali provjerit cu sutra
- Picasoo MZ
- Forumski maher
- Postovi: 179
- Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
- Lokacija: Srbija
- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
loše podešen ler gas, odnosno potrebno ponovno podešavanje fergazera, imaš sve opisano na forumu, pod majstorska podukaMikygs je napisao/la:Evo mene ponovno Nemogu da ne kopam po emzi
Ovako,napravio sam sad promjenio bobinu (od stojke stavio) i pali,ali radi pod PREVELIKIM gasom kad ga upalim.U cemu bi mogao biti problem?
niža, niža, graba, plot pa hiža
Hvala Ante,to mi je i trebalo samo da mi netko kaze sto treba napravitiAnte250 je napisao/la:loše podešen ler gas, odnosno potrebno ponovno podešavanje fergazera, imaš sve opisano na forumu, pod majstorska podukaMikygs je napisao/la:Evo mene ponovno Nemogu da ne kopam po emzi
Ovako,napravio sam sad promjenio bobinu (od stojke stavio) i pali,ali radi pod PREVELIKIM gasom kad ga upalim.U cemu bi mogao biti problem?
Jos da pitam.
Ovako,ne radi mi obrtomjer,malo sam rastavljao i kad sam ga izvukao iz onog crnog gumenog "oklopa" naisao sam na zahrdalu zicu i u ovo gdje se spaja oznaceno na slikama:
- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
to je kučište u koje ulazi signalna lampica, sad ovisi koja ima ih 4, žmigavci, dugo svijetlao, ler i punjenje, sve su iste jačine i oblika kučišta, neznam točno više kako se zove kučište žaručja, piše ti točan naziv u manualu, uglavnom okolo tog federa i kontakra ide čahura koja je izolirana od žice, na tu čahuru ide grlo žaruljice, a dio grla koji ide na žarnu nit ima kontakr sa tim federom tj, žicom 12V, ostatak je na masi, uglavnom da ne duljim kupi novu čahuru i stvar riješena, na sebi ima kontakt za žicu, staviš lampicu i imaš signalno nešto
niža, niža, graba, plot pa hiža
Ok,tnx,a jel u tome problem da ne radi obrtomjer (ne pokazuje na koliko obrtaja motor radi) ?Ante250 je napisao/la:to je kučište u koje ulazi signalna lampica, sad ovisi koja ima ih 4, žmigavci, dugo svijetlao, ler i punjenje, sve su iste jačine i oblika kučišta, neznam točno više kako se zove kučište žaručja, piše ti točan naziv u manualu, uglavnom okolo tog federa i kontakra ide čahura koja je izolirana od žice, na tu čahuru ide grlo žaruljice, a dio grla koji ide na žarnu nit ima kontakr sa tim federom tj, žicom 12V, ostatak je na masi, uglavnom da ne duljim kupi novu čahuru i stvar riješena, na sebi ima kontakt za žicu, staviš lampicu i imaš signalno nešto
Ne, ovo je samo za osvjetljenje, obrtomjer je mehanički i radi na sajlu. Dakle sad dok ti je ovak raskopan obrtomjer dovoljno je da upališ motor i provjeriš da li se sajla koja dolazi s lijevog dekla prema obrtomjeru okreče. Ako se ne vrti ili je pukla sajla ili ne funkcionira nešto sa pužem obrtomjera, to je najlakše utvrdit tako da otšarafiš ona 3 šarafa na poklopcu štelera kvačila i pregledaš da li je dolje sve kompletno...