Gas.

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » ned vel 28, 2010 4:37 pm

Morat cu obrtomjer ostaviti za kasnije :(
Odem sad do motora kad ono bobina-curi iz nje,probila ju struja :S
A kontakt nije bio upaljen ni nista (kljuc nije bio u njemu).
Neznam vise sto napravit,najrade bi svu instalaciju pocupao i nanovo slagao po shemi za ETZ-a :(

Avatar
Ante250
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3266
Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
Lokacija: Zagreb - Dubrava

Post Postao/la Ante250 » ned vel 28, 2010 5:01 pm

a je**ga, ko zna, najsigurnije bi ti bilo to napraviti, uzme dan dva vremena, ali se na kraju ispalti, i ja sam imo problema sa strujom dugo vremena, dok nisam sve počistio i posložio, nema ti druge
niža, niža, graba, plot pa hiža

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » ned vel 28, 2010 5:25 pm

Ante250 je napisao/la:a je**ga, ko zna, najsigurnije bi ti bilo to napraviti, uzme dan dva vremena, ali se na kraju ispalti, i ja sam imo problema sa strujom dugo vremena, dok nisam sve počistio i posložio, nema ti druge
Ma 100% cu to i napraviti iduci vikend,jer covjek od kojeg sam kupio motor nije ga bas odrzavao,ne rade ni zmigavci ni obrtomjer,ni km/h sat,ma nista skoro :lol:

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » ned vel 28, 2010 5:33 pm

Problemi sa strujom su vrlo vjerovatno uzrokovani kratkim spojem nekog kontakta, ili čak probijanja na masu i oni nemaju veze sa pucanjem bobine. Bobina je pukla iz razloga što nije propisno spojena. Provjeri sa probir lampom da li je kontakt pod stalnim +. Vrlo vjerovatno je u tome problem, struja na bobinu mora doći tek kad okreneš ključ u položaj za paljenje, nikako prije. e a ako je stvarno tako, vrlo vjerovatno se neki samouki majstor poigrao sa motorom i sredio struju, onda ti nema druge nego sve nanovo slagati po schemi. Dobra stvar je, kad jednom to napraviš pošteno, nemaš više problema jako dugo. Zašto kažem pošteno? Pa recimo da sam vidio motoriste koji su slagali po schemi ali to nije ni izdaleka bilo ispravno. Zato, ako se ne kužiš bar malo u čitanje schema i ožičavanje, moj savjet je da to ipak prepustiš stručnjaku... Šteta nastala kratkim spojem i neispravnom instalacijom mnogo je veća od cijene koju ćeš platiti nekom električaru da to odradi, a da ne spominjem da postoji i mogučnost izgaranja kompletnog motora. Struja nije zajebancija i ako nisi 100% siguran u to što radiš, nemoj ništa ni radit...

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » sub srp 10, 2010 4:11 pm

Moze mi netko reci sto moze biti uzrok "proklizavanja" kickstartera?
Dakle kada zakurblma,samo lagano propadne prema dolje,uopce ne hvata?

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » sub srp 10, 2010 7:53 pm

Mikygs je napisao/la:Moze mi netko reci sto moze biti uzrok "proklizavanja" kickstartera?
Dakle kada zakurblma,samo lagano propadne prema dolje,uopce ne hvata?
U najmanju ruku pretegnuto kvačilo , raštelano . a naravno nisam pogledao o kojem se tipu motora radi , može ako je 250-ka da je kvačilo palo sa konusa .
Ovdje je nekad bio potpis!

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » sri srp 14, 2010 10:26 am

Deep,hvala!

Odgovori