Gas.

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Gas.

Post Postao/la Mikygs » ned kol 30, 2009 5:44 pm

Ovako,osposobio sam MZ-a i pali sad.
Ali,kad ga upalim i dadem npr. puni gas on primi gas i onda kao da ne dajem gas i onda odjednom ga opet dobije i tako u krug.
U cemu je problem?

Avatar
darx
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1950
Pridružen/a: sub kol 29, 2009 9:46 pm

Post Postao/la darx » ned kol 30, 2009 6:26 pm

e ovako., tu može biti puno čimbenika:
najverojatnije ti kompresija nije uredu, a možda čak i svijećica->
ak nije ni to probaj rastaviti karburator i očistit ga




„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » ned kol 30, 2009 7:05 pm

darx je napisao/la:e ovako., tu može biti puno čimbenika:
najverojatnije ti kompresija nije uredu, a možda čak i svijećica->
ak nije ni to probaj rastaviti karburator i očistit ga




„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
Karburator sam ocistio,svjecica je nova NGK.

Avatar
darx
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1950
Pridružen/a: sub kol 29, 2009 9:46 pm

Post Postao/la darx » ned kol 30, 2009 7:10 pm

onda ti ostaje kompresija il nisi dobro naštelovao karburator.

meni se na apn-u znalo desit da gorivo koje sam sipao nije bilo u redu(imalo je taloga., pa preporucam da nikad ne kupujes na benziskoj kad kamioni tek sipaju gorivo u spremnike), pa sam kupio filter i sad je OK
EVO O OVOM SAM TI FILTERU PRIĆAO :slika slika

„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća[/b]
Zadnja izmjena: darx, dana/u pon kol 31, 2009 8:01 am, ukupno mijenjano 4 puta.

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » ned kol 30, 2009 8:12 pm

darx je napisao/la:onda ti ostaje kompresija il nisi dobro naštelovao karburator.

meni se na apn-u znalo desit da gorivo koje sam sipao nije bilo u redu(imalo je taloga., pa preporucam da nikad ne kupujes na benziskoj kad kamioni tek sipaju gorivo u spremnike), pa sam kupio filter i sad je OK


„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
Gorivo je uredu,karburator sam "stelao" samo na dizni,ako mislis na to?

Avatar
darx
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1950
Pridružen/a: sub kol 29, 2009 9:46 pm

Post Postao/la darx » pon kol 31, 2009 7:42 am

e ovako., moras i na dotoku zraka gdje je karburator naštelovat., omjer zraka i goriva, a ak nije i to probaj dotegnut one 4 matice koje drže glavu od cilindra.A ak slučajno nije ni to moraš bušit na specialu ili mjenjat cilindar :D




„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon kol 31, 2009 7:57 am

Nisam bas expert za dijagnozu, ali meni to izgleda kao da ti povremeno previse zaljeva i da je problem u stelanju frgica. Kakva ti je svjecica kad ju izvadis?
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
Picasoo MZ
Forumski maher
Postovi: 179
Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
Lokacija: Srbija

Post Postao/la Picasoo MZ » pon kol 31, 2009 8:39 am

Proveri kompletno paljenje:svecicu, bombinu, platine, kondezator...
Direktno spoji (bez kontakt brave) + od akumulatora na + od bombine. Kada to uradis onda mu rokni gas do kraja (ali pre toga malo zagrej masinu) i vidi kako se ponasa. + od bombnine proveravas tako sto proveris koja zica (od dve koje stoje na bombini) daje struju na bombinu!
Kada direktno spojis + ne moras da dajes kontakt jer bi tada motor morao da upali. Ako tada radi kako treba onda je problem negde u instalaciji (pod uslovom da su ti svecica-bombina-platine-kondezator ispravni...)
Kod mene se to isto desilo i problem je bio u kondezatoru!

Ja sam SAMO jednom stavio NGK svecicu (koja je u prospektu namenjena MZ, JAWA i ostalim cvajama) i radila je citava dva dana!!!
Probao sam i BOCH, SCHAMPION, MAGNETI MARELI ali BOSNA i IZOLATOR su zakon!!
slika

Avatar
Ante250
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3266
Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
Lokacija: Zagreb - Dubrava

Post Postao/la Ante250 » pon kol 31, 2009 8:43 am

Picasoo MZ je napisao/la:Proveri kompletno paljenje:svecicu, bombinu, platine, kondezator...
Direktno spoji (bez kontakt brave) + od akumulatora na + od bombine. Kada to uradis onda mu rokni gas do kraja (ali pre toga malo zagrej masinu) i vidi kako se ponasa. + od bombnine proveravas tako sto proveris koja zica (od dve koje stoje na bombini) daje struju na bombinu!
Kada direktno spojis + ne moras da dajes kontakt jer bi tada motor morao da upali. Ako tada radi kako treba onda je problem negde u instalaciji (pod uslovom da su ti svecica-bombina-platine-kondezator ispravni...)
Kod mene se to isto desilo i problem je bio u kondezatoru!

Ja sam SAMO jednom stavio NGK svecicu (koja je u prospektu namenjena MZ, JAWA i ostalim cvajama) i radila je citava dva dana!!!
Probao sam i BOCH, SCHAMPION, MAGNETI MARELI ali BOSNA i IZOLATOR su zakon!!
svaka čast, oko svega se slažem, pogotovo za svijećicu :wink:
niža, niža, graba, plot pa hiža

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » pon kol 31, 2009 9:08 am

ernesto je napisao/la:Nisam bas expert za dijagnozu, ali meni to izgleda kao da ti povremeno previse zaljeva i da je problem u stelanju frgica. Kakva ti je svjecica kad ju izvadis?
Onako DOSTA mokra i crne boje.

@ Picasso,kondenzator i platine su nove,pokusat cu ovo ostalo pa javim :)

EDIT: Sad maloprije sam ga palio (prvi put danas) znaci bio je hladan.
Povukao cok i zakurblao,upali malo primi gas i ugasi se i nikako upalit vise.
I primjetio sam da mi gorivo iz onog crnog "cepa" na karbu,gdje se otvara gorivo pomalo curi gorivo na vrh. :?

Avatar
darx
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1950
Pridružen/a: sub kol 29, 2009 9:46 pm

Post Postao/la darx » pon kol 31, 2009 10:14 am

ak mislis na slavinu, gdje otvaras gorivo., moguce ti je da je nest unutra puklo il da je zaštopana. Neznam na kakav "crni čep" misliš :?:


„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » pon kol 31, 2009 11:32 am

Ma kakvo brusenje cilindra vas spopalo, ovdje se radi ili o frgicu ili o struji. Po mojem, treba naštelat plovke jer je iz stanja svijećice vidljivo da je previše goriva u cilindru. E sad, ima na forumu cijela tema o tome, pogledaj, prouči i napravi. Pa ako to ne pomogne idemo dalje redom rješavat problem. Brusenje je zadnja opcija.

Mikygs
Pripravnik foruma
Postovi: 88
Pridružen/a: čet srp 23, 2009 7:29 pm

Post Postao/la Mikygs » pon kol 31, 2009 11:48 am

Ok bixic,sada pali,ali samo sa ćokom i upali,radi malo i ugasi se gas uopce ne primi.

I bixic dali mislis na ovu temu:
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewt ... 47&start=0

Avatar
Picasoo MZ
Forumski maher
Postovi: 179
Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
Lokacija: Srbija

Post Postao/la Picasoo MZ » pon kol 31, 2009 12:01 pm

Skini crevo iz karburatora, pa otvori slavinu da vidis kojom briznom tece benzin!
Ako tece normalno-procenis protok uzimajuci u obzir precnik creva i slobodan pad benzina iz rezervoara!
Mozda je rezervoar zapusen pa ne dobiva dovoljno benzina u cilindar. Kada ukljucis sauh-cok onda mu "nabijes" vecu kolicinu benzina u cilindar i zato upali.
Probaj takodje da uz pomoc malog sprica ubrizgas benzin direktno u cilindar i kresni ga bez sauha da vidis kako ce tada da se ponasa!!

P.S. Normalno benzin u spricu je mesavina nikako cist benzin!!!!!!
slika

Avatar
PALE
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2429
Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
Lokacija: Rijeka - Vezica

Post Postao/la PALE » pon kol 31, 2009 12:06 pm

Zvuci mi ko tipican kondenzator u k**....nemora ti novi kondenzator uvijek biti ispravan....provjeri to jos jednom
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!

Odgovori