kad je ladan nepali, a kad je topao pali

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » pet ruj 11, 2009 8:13 pm

ako smijem pitati što to podrazumjeva da mu je kompresija savršena ? semeringe si mjenjao (jesi li to sam napravio ili si povjerio stručnoj osobi . pitanje je na mjestu jer promjena semeringa iziskuje stručnost i poznavanje materije , a kad veliš da je svječica nova onda sigurno misliš na enker 80F .

možda ovo izgleda da malo unosim ironije , ali vjeruj da sam emzu palio i na onu četvrtastu bateriju od 4,5 V . ako je akumulator stvarno loš paljenje može doći u pitanje . simptome rijetko da možemo opisati na taj način na koji si ti opisao hladan neće topal hoće . prije da će biti da nepali kad kapacitet u akomulatoru opadne , a to nema neke veze sa hladna i topla mašina nego vrijeme počeka između dva paljenja .
Ovdje je nekad bio potpis!

Avatar
darx
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1950
Pridružen/a: sub kol 29, 2009 9:46 pm

Post Postao/la darx » sub ruj 12, 2009 12:06 pm

evo riješeno je promjenio sam akumulator i sad pali normalno









„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća

Odgovori