dobar savjet, vidiš uopće se nebi tog sjetio, to je dokaz da u benzinu ima vodetump je napisao/la:kad smo vec kod vode i benze...zanimljiva stvar jedna:::
Voda ima ledište na -1 pa na niže stupnjeva
benzin ima jako nisko,ohohoho nisko ledište
stvar je u tome što sam ja imao u kanistru od 10 litri benzina jedno 7-8 i to mi je ostalo vani prosle godine isto to vrijeme odprilike.
Ujutro kad sam išo van,našo sam karnija i šta je bilo,gore je bilo tanki sloj leda!!!! hm...znači da je u benzi bilo vode!!
A čuo sam da se tak rješava vode u dizelu ako ima,pa da se smrzne...
Gusenje
Moderator/ica: deep
prodajem komp!
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Ja imam obicaj zimi, dodati deci - dva cistog alkohola u rezervoar. Razlog je taj sto se voda i benzin ne mesaju. Voda i alkohol 96% se mesaju, pa onda voda nece zalediti, a i lakse ce je motor progutati . Ovo radim i sa motorom i sa autom
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
evo da vas obavjestim. poceo me opet na istu foru zezat. nis ja popizdio ispustio gorivo u boce, skinio rezervar, pipicu, crijevo, karb, sve dizne poskido ma sveeeee. i na kraju otkrijem da mi je u dizni bio komad silikona koji ju je stopao i zbog tog se gusio. alii sad me opeet nes jebe. odvrnem gas do kraja a emzo trokira. necka se oce povuc il nece. mislim da je bobina osla pa nemoze zapalit smjesu kak treba pa zato to radi. sta vi mislite?
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
bobina ili radi ili ne radi uopce barem po mojim dosadasnjim iskustvima...al majketi kako ti je silikon uspio doc u karburator?? al ti si nes govorio da si stavio novi klip ili tako nes na njega.....da nije mozda do toga da se krivo razradio??
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
ma pravio sam se pametan pa sam silikonom iso brtvit posudicu karba jer mi je curila. ma nije to. to mi je poceo radit prije nego sam klip mjenjo. odjednom su samo svijecice pocele odlazit i poceo je tak podjebata. oce neece. mislm da je bobina 95% da je bobina. a ak nije bobina onda neznam stvarno sta bi moglo bit
- mOrgoth
- Ugledni forumas
- Postovi: 323
- Pridružen/a: pon kol 03, 2009 6:23 pm
- Lokacija: Stari Grad, O.Hvar
Gle.. nebi vjerovo koliko je mene bobina izludila. Prcko bez potrebe po svemu i svacemu a nakraju ispala bobina. Kad je motor bio hladan radio je bezprijekorno, a kad bi se ugrijo.. šipak.. Nije vise htio upalit kad bi ga ugasio, radio je isprekidano, gušio se... Navodno se ponekad moze vidit po iskri dali je bobina probila. Kad je hladna radi ok i na svječici se vidi iskra koja je plavkasta. Kad se ugrije i počne probijat iskra dobije crvenkasti sjaj. Neznam dali je ovo istina ispravite me ako grijesim. Uglavnom moji problemi su svi prosli kad sam stavio novu bobinu.PALE je napisao/la:bobina ili radi ili ne radi uopce barem po mojim dosadasnjim iskustvima...
I will use Google before asking dumb questions
Nemože bobina malo radit malo ne radit, ona radi a kad krepa krepa do kraja i zauvijek. Ono što kod bobine može zezati su kontakti, tj oksid na njima. I u visokonaponskom ulošku kao i na klemama. Ako ti motor na nižim okretajima radi dobro hladan i topal a na višima trokira uzroci mogu biti slijedeći:
-Svječica koja nije dovoljne toplotne vrijednosti odnosno svječica slabe kvalitete.
-visokonaponski kabel gubi kontakt s bobinom ili lulicom
-paljenje je previše pomaknuto u kasno
.karburator preljeva previše goriva
-auspuh je zaštopan
-gorivo sumnjive kvalitete
-loša kompresija
Postoje još neki sitni feleri ali ako ti je struja super za sad ćemo njih izostavit...
-Svječica koja nije dovoljne toplotne vrijednosti odnosno svječica slabe kvalitete.
-visokonaponski kabel gubi kontakt s bobinom ili lulicom
-paljenje je previše pomaknuto u kasno
.karburator preljeva previše goriva
-auspuh je zaštopan
-gorivo sumnjive kvalitete
-loša kompresija
Postoje još neki sitni feleri ali ako ti je struja super za sad ćemo njih izostavit...
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
svjecica promjenio 3-4 vrste i isti ku*ac sa svakom, visokonaponski kabel novi kupljen prije mjesec dana, dobar je kontakt s bobinom a lulicu bi trebo promjenit. paljenje nije. karburator ne preljeva previse goriva jer mi se to odma pokaze-svjecicu mi zacrni i smoci- jako je osjetljiv na to. auspuh je ciscen prije par dana al mislim da cu ga i odrezat po pola i ocistit kako treba i savit mal prema gore. gorivo je super 95 sa ine. klip i karike novi stavljeni prije 2 mj.