Stranica: 1/2.
obrtaj sat
Postano: uto sij 19, 2010 8:04 am
Postao/la darx
jedno pitanje, koji je uzrok da na obrtaj satu strijelica koja pokazuje obrtaje onak titra a ne da lijepo radi
Evo video kako lijepo radi
http://www.youtube.com/watch?v=aywfMYVLtwU
Šta bi to moglo biti? jer sat u problemu ili?
Imao sam isti problem i sa km/h titranjem kazaljke pa sam promjenio u točku taj cjeli sistem i sad je ok.
Postano: uto sij 19, 2010 9:07 am
Postao/la Ante250
nije tu u ničemu problem, jednsotavno gruba meganika sajle, sajla zapinje u božiru i onda kada se dovoljno napne naglo se zavrti i tako dobiješ efekt da ti kazaljka poskakuje, ali to je sve normačlno za bilo koji obrtomjer ili brzinomjer koji radi na principu sajle, znači da nije elektronski. Toga se nemožeš i nećeš riješiti, ali možeš ublažiti efekt titraja, tako da pogledaš da ti nije bužir negdje jako i nepravilna presavijen, tako da skineš sajlu i dobro je podmažeš, tako da sa druge strane počen curit ulje, eto to ti je jedina mogućnost da malo ublažiš te titraja,a li oni će uvijek biti prisutni, a zašno ne baš živahno dijeluje kada tako kretaji "poskakuju" a ne da se kazaljka onako mrtvo hladno drži svoje putanje
Postano: uto sij 19, 2010 9:12 am
Postao/la darx
e hvala Ante, ma nije mi neki bed sto tak poskakuje, sam mislio sam da je problem u satu, puno hvala, ipak podmazat ću saele da budu mal dugovječnije a i da nema titranja!
Postano: uto sij 19, 2010 10:20 am
Postao/la zeto
ako je to problem, onda se bužir i sajla naprave novi, kod nekog tko to kvalitetno radi i problema nema.......pogledaj malo veće motore, koji vrte na sajlu, kako im lijepo rade obrtomjeri......
Postano: uto sij 19, 2010 10:29 am
Postao/la Emza
E to se i kod mene desava,nisam znao da je sajla,mislio sam da je nesto ozbilnije,sad cu i ja da je pregledam.
Postano: uto sij 19, 2010 11:49 am
Postao/la RAZZOR
ma kakvi ljudi to je do izrade sata. ja sam imo sat s plasticnom kazaljkom koja se hladno drzala svoje putanje nije cak ni malo poskakivala. i kak sam moro promjenit sat jer mi je cager puko stavio sam drugi sat s alu kazaljkom a ostala ista sajla. sad mi poskakuje ko lud. cager oce iskocit iz sata. hehe
Postano: uto sij 19, 2010 12:37 pm
Postao/la Ante250
nisam napomenuo da je samo radi sajle, naravno zbog grubog mehanizma u satu koji nije precizan i ima razne oscilacije u mejrenjima, samo je takvu manu nemoguće otkloniti, pa nema potrebe o tome pričati, jedina stvar koja se tu može popraviti je ili zamjena sajle novom ili podmazivanje i ispravljanje položaja postojeće, ostalih popravaka nema i nepostoje, jednsotavno gruba istočnonjemačka mehanika i gotovo
Postano: uto sij 19, 2010 1:49 pm
Postao/la darx
ma ok, podmazat cu saelu i sta bude, sam sam mislio da nije neki veci problem, il da mi je sat los, vazno da priblizno pokazuje
al probat cu podmazat pa ak ce jos bolje pokazivat super
Postano: uto sij 19, 2010 2:16 pm
Postao/la zweitakt
ma uglavnom sve po malo, maloje sat u pitanju sam po sebi, malo dotrajalost i istrošenost materjala, malo vibracije itd..., normalno i sajla. Imam doima jednu novu sajlu i jednu koju sam krpal sam, uglavnom sa ovom novom kazaljka puno manje titra, al ja se id alje vozim na staroj dok ne pukne
i ne dira me to titranje previše
Postano: uto sij 19, 2010 2:52 pm
Postao/la ernesto
To mi se davno u ficekima dogadjalo, samo sam sipao ulje u buzir i stvar se smirila. Vjerujem da ima i drugih razloga, ali buzir mora biti podmazan.
Postano: uto sij 19, 2010 5:37 pm
Postao/la Ante250
ernesto je napisao/la:To mi se davno u ficekima dogadjalo, samo sam sipao ulje u buzir i stvar se smirila. Vjerujem da ima i drugih razloga, ali buzir mora biti podmazan.
eto ista satvar, to je sve tehnologija tog vremena, bez puno pameti i filozofije, a efikasno i šljaka, nema kaj puknut, samo ak pukne sajla zamjeni se a nisam niakd čuo da se sat sam od sebe sje** tak da ono nije baš na 5. decimalu točno ali ko da je bitno glavno da šljaka
Postano: sri sij 20, 2010 12:39 am
Postao/la Stari lisac
Samo bih jos dodao, ako je moguce i ima se vremena, valjalo bi prvo sajlu malo oprati benzinom ( uspe se malo benzina u sajlu, pa se sajla vrti dok benzin ne iscuri, pa tako nekoliko puta, jer hoce da se u sajli sakupi prasina. Posle ovog ispiranja sajle - valja sajlu okaciti negde da se dobro iscedi i osusi ( preko noci ), a potom je podmazati retkim uljem .
Postano: sri sij 20, 2010 4:44 pm
Postao/la deep
i još jedna sitnica , a to je potrošeni pinjon , isrtošenost može i u pravilu je veča u plastičnom kučištu kroz koje prolazi osovina pinjona pa samim tim prenosi nepravilnost u okretanju na samu sajlu . Uz sve ono gore rečeno .
Postano: ned svi 23, 2010 2:25 pm
Postao/la mz_251
pozdrav kolegee forumaši... meni je na mom ETZ-u 251 stal obrtaj sat ..sta bi moglo bit? jednostavno je u voznji samo pal na nulu..pomagajte..
Postano: ned svi 23, 2010 2:33 pm
Postao/la bixic
90% vjerovatnosti da ti je pukla sajla. Onih 10% je da se pinjon napokon zglodal do kraja...