Kingov problem sa MZ-om
Moderator/ica: deep
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Kingov problem sa MZ-om
Pozdrav.
Ljudi muči me moj ETZ 250.Naime,motor pali,radi,vuče ali samo do 80km/h.Majstor je sve mehaničke delove proverio.Menjali platine,kapu svećice,svećice,kondezator...I dalje neće preko 80km/h.U zlo doba uze majstor unimer u ruke (mada se ograđuje od struje-za to nisam kvalifikovan),i na leru kači unimer.Podatci su mnogo šašavi.Čas puni akumulator sa 14V čas sa 18v,pa i preko toga.Luduje.Pitao sam strujadžije i rekoše REGLER.Stavio regler koji stoji u fijoci (ne znam da li je ispravan i kako se ispituje njegova ispravnoszt),uglavnom situacija je ista.Unimer luduje.Bobina posle 1km vožnje je vrela.Šta bi moglo da bude???
Hvala unapred.
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Zupčanik 19 zuba (motor ranije išao 110km/h.Ja nisam smeo dalje da probam.KArike proverene,dobre i na svome mestu sve.On može da digne obrtaje do Boga i nazad.majstora to najviše buni.KAže motor reže,cima ali na kraju....Sve upućuje na struju,ali na šta više?darx je napisao/la:provjeri stanje klipa, mozd nema sve karike (moje iskustvo ) i provjeri lančanik kakav ti je na mašini, jer ak je prevelik motor nema snage.
i da provjeri u leru kolko obrtaja može razvit ti motor,
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
- zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
a gle regler zamjeni pošto ti ni ovaj očito nije ispravan ili adekvatan, sad ovo dalje... dali ti je fergazer dobro na štelan... kakav ti je filter zraka? možda je auspuh zaštopan... ima tu hrpa tog za nagađat.. sa druge strane ovo kaj darx veli možda ti i fali koja karika jer ako u leru ide u obrtaje, a pod opterečenjem ne , to odmah ukazuje na slabu kompresiju i dali si mijenjal semeringe radilice? jer su i oni jako bitni za normalan rad motora, još k tome ako ti motor prefilava na 18v lako je moguče da ti je i taj novi kondenzator pregoril i normalno platine više nisu ono kaj su bile, uglavnom kreni od reglera
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Ne,motor ne trokira ni jednog momenta.Karike pregledane,cele i kvalitetne su.Ko i stublina.Lager C4 promenjen,motor jednostavno do 70km/h ide kao ala.Onda kad se prebaci u 4-tu,jednostavno više nema snage za dalje popne se na 80 i dalje nikako.Auspuh promenjen pre 400 km,stavljen nov made in Hungaru.Kao što Razzor reče ne reaguje preko 80 na davanje gasa.RAZZOR je napisao/la:king aj ti meni reci kako nece preko 80, trokira? ne reagira na odvrtanje gasa? nesto cvrkuce? de malo opisi da lekse znamo odredit kvar
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Da,još nešto,nema nikakvih sumnjivih zvukova.Auspuh kao da se utišao.Danas sam primetio da se kalota na kraju izduvne cevi (gde je rupa) pomerila nekih 5mm u pravcu kraja auspuha.Kao da je nešto gura napolje.Nije mi logično,ali...Inače kad kurblam nije to mekano i lako kurblanje,nego baš ima jačinu (vidi se po ranama na nozi kad vrati kurblu).Kurbla nije mekana,već je baš jaka.Još jedna sitnica vezana za far:on je konstantno jak (sijalica ler gasa pre neki dan pregorela).Kad se dodaje gas na leru far nije svetliji,on je konstantno jak.
P.S. Valjda sam pomogao nešto s mojim laičkim objašnjenjima i zapažanjima.
P.S. Valjda sam pomogao nešto s mojim laičkim objašnjenjima i zapažanjima.
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Provereno,nove su i uredu su.darx je napisao/la:provjeri dal ti je glava cilindra dotegnuta i dal ti je brtva ispravna, tako ova koja brtvi između mašine i cilindra tako i ova između cilindra i glave cilindra, obadvije trebaju biti ok...
Sledeća ideja?
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
Nisam strucnjak pa cu pokusati nekakvim lajickim idejama. Kazes da je kurbla tvrda. Pokusaj skinuti svjecicu pa onda pokusaj pritisnuti kutblu. Ako ne ide bas lagano-lagano, postoji mogucnost da ti se u masini stvara otpor zbog krivo okrenutih ili poslozenih mehanickih dijelova koji stvaraju otpor u normalnom radu motora.
Tvrda kurbla ne mora uvijek biti rezultat kompresije.
Tvrda kurbla ne mora uvijek biti rezultat kompresije.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
ma gle sa strujom nist nije jer on uspije razvit obrtaje u leru pa je logicki da nije ni filter zraka, ak je sve sa klipom uredu,radilica nema lufta, jedino sta ti ernesto veli, e i jos nesto probaj ti pogurat malo motor da mozd lezajevi nisu losi u tockovima ili ak je neki drugi otpor da ga koci...
prodajem komp!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Ali on luduje s punjenjem akumulatora.darx je napisao/la:ma gle sa strujom nist nije jer on uspije razvit obrtaje u leru pa je logicki da nije ni filter zraka, ak je sve sa klipom uredu,radilica nema lufta, jedino sta ti ernesto veli, e i jos nesto probaj ti pogurat malo motor da mozd lezajevi nisu losi u tockovima ili ak je neki drugi otpor da ga koci...
Ne znam šta tu da rdim.Filter vazdiha nov,proveren rad klipa bez kurble,normalno ide bez otpora,sad za lagere točkova to vredi pogledati kao dodatnu opciju.
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!