Kingov problem sa MZ-om
Moderator/ica: deep
Hm, kasno sam se uključio, ali ajd da nešto pitam. Izmjeri opet to punjenje i javi točne rezultate. Trebaš mjeriti na oko 3000okr/min i s ugašenim sjvetlima bi smjelo biti maksimalno oko 14.6V, a s upaljenim svjetlima ne smije pasti ispod 13.5V. Ako ti je dobra kompresija i dobro podešeno paljenje, mora on u 5. ići 90 s malo gasa, a kada ga okreneš mora imati fin zvuk, a ne kao da se guši. Ako možeš izmjeri napon punjenja u tim slučajevima koje sam napisao pa javi, baš me zanima. Regler se uvijek da podesiti samo treba poštivati način podešavanja.
- ShumiZmajcek
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2140
- Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
- Lokacija: Srbija, Arilje
Pa da vjerojatno se nešto dogodilo s bobinom, a možda su i platine oštećene pa me zato zanima koje su mu sada vrijednosti napona punjenja. To što je previše punio mi govori da je regler uvijek u onom prvom položaju gdje su četkice direktno spojene s pobudnim diodama ili da je netko spojio direktno dolaz s pobudnih dioda na čektice (kao da je prespojio regler). Ljudi svašta znaju napraviti samo da radi. Mihi je to njegov neki "majstor" napravio i kao riješio problem jer se ugasila lampica punjenja, a napon na aukmulatoru zapravo rastao do 20V. Kod njega ništa nije izgorilo jer se nije dugo tako vozio.
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Da se ponovo čovjek ne vrti u krug , bobinu i kabal zamjeniti (pogotovo visoko naponski kabal ako je još onaj orginal grafitni na njemu) . skini limenu zaštitu na lulici ako imaš jer ti može probijati na masu i gubiti kvalitet iskre . I nakon svega ranije rečenog pogledaj toplotnu vrijednost svječice ( nema odprilike ) mora odgovarati .
Da se ja pozabavim TREČOM koja iskače.
Naime otkloniti kvar (iskakanje ) nečeš ako ne otkloniš uzrok , a uzrok nije u mađarskim djelovima . Prije sklapanja treba pogledati kakvo je stanje (istrošenost ) kopče zupčanika. Ako je završetak kopče istrošen potrebno je takove zupčanike mjenjati sa novim . I sad kad se radi prepakiranje zubčanika , treba zamjeniti i istrošene distance , pa i čauru .Kad smo prepakirali obje piramide ,bacamo se na onaj mali dekl(mali okrugli ) iz kojega izlazi pogonska osovina na koju ide lančanik .
Ispod dekla naići čemo na nekoliko tankih čelični podloški . To su distance da se kompletna piramida ne pokreče unutar bloka . Ovo je vrlo bitno da se uskladi kako ne bi imao luft , a opet da se osovina u leru lagano pkreče .
Da rezimiram , treba napraviti kompletan pregled mjenjača i anulirati zazore uzrokovane istrošenošču . Nije dopušteno nikakva improvizacija , navarivanje vilica , kopče , ubacivanja nekih podloški koje ne pripadaju mjestu gdje ih ubacuješ i svakako izlazna pitamida nesmije imati niti malo lufta u bloku .
Da se ja pozabavim TREČOM koja iskače.
Naime otkloniti kvar (iskakanje ) nečeš ako ne otkloniš uzrok , a uzrok nije u mađarskim djelovima . Prije sklapanja treba pogledati kakvo je stanje (istrošenost ) kopče zupčanika. Ako je završetak kopče istrošen potrebno je takove zupčanike mjenjati sa novim . I sad kad se radi prepakiranje zubčanika , treba zamjeniti i istrošene distance , pa i čauru .Kad smo prepakirali obje piramide ,bacamo se na onaj mali dekl(mali okrugli ) iz kojega izlazi pogonska osovina na koju ide lančanik .
Ispod dekla naići čemo na nekoliko tankih čelični podloški . To su distance da se kompletna piramida ne pokreče unutar bloka . Ovo je vrlo bitno da se uskladi kako ne bi imao luft , a opet da se osovina u leru lagano pkreče .
Da rezimiram , treba napraviti kompletan pregled mjenjača i anulirati zazore uzrokovane istrošenošču . Nije dopušteno nikakva improvizacija , navarivanje vilica , kopče , ubacivanja nekih podloški koje ne pripadaju mjestu gdje ih ubacuješ i svakako izlazna pitamida nesmije imati niti malo lufta u bloku .
Ovdje je nekad bio potpis!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Problem struje je rešen,na krajnje jednostavan način.Naime,otišao kod električara koji poseduje ANALOGNI unimer.On je pokazivao normalno punjenje.Sve tačke prekontrolisane,gde je trebalo dotegnuti,mada električar rekao da nije struja,sve u svemu struja u redu.Onda je ostao auspuh.Nažalost skoro nov auspuh (2000 km) morao je biti tazbušen.Od tog momenta motor prodivljao.Ide kao pravi.Doduše do 110 km/h,majstor rekao da je dve pregrade probušio,ako bi probušio i treću ,kaže, motor bi išao potpuno normalno.Nije mi stalo baš da ide preko 110 km/h.Ipak je to stara sprava a i ja nisam mlad baš.
Ostao je problem treće,koga se baš užasavam i ne znam šta ću.Valjda će neko rešenje iskrsnuti u međuvremenu...
Ostao je problem treće,koga se baš užasavam i ne znam šta ću.Valjda će neko rešenje iskrsnuti u međuvremenu...
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!