Stranica: 1/3.

Kingov problem sa MZ-om

Postano: ned lip 20, 2010 3:08 pm
Postao/la KingBG
:oops:
Pozdrav.
Ljudi muči me moj ETZ 250.Naime,motor pali,radi,vuče ali samo do 80km/h.Majstor je sve mehaničke delove proverio.Menjali platine,kapu svećice,svećice,kondezator...I dalje neće preko 80km/h.U zlo doba uze majstor unimer u ruke (mada se ograđuje od struje-za to nisam kvalifikovan),i na leru kači unimer.Podatci su mnogo šašavi.Čas puni akumulator sa 14V čas sa 18v,pa i preko toga.Luduje.Pitao sam strujadžije i rekoše REGLER.Stavio regler koji stoji u fijoci (ne znam da li je ispravan i kako se ispituje njegova ispravnoszt),uglavnom situacija je ista.Unimer luduje.Bobina posle 1km vožnje je vrela.Šta bi moglo da bude???
Hvala unapred.

Postano: ned lip 20, 2010 3:13 pm
Postao/la darx
provjeri stanje klipa, mozd nema sve karike (moje iskustvo :lol: ) i provjeri lančanik kakav ti je na mašini, jer ak je prevelik motor nema snage.
i da provjeri u leru kolko obrtaja može razvit ti motor,

Postano: ned lip 20, 2010 3:27 pm
Postao/la KingBG
darx je napisao/la:provjeri stanje klipa, mozd nema sve karike (moje iskustvo :lol: ) i provjeri lančanik kakav ti je na mašini, jer ak je prevelik motor nema snage.
i da provjeri u leru kolko obrtaja može razvit ti motor,
Zupčanik 19 zuba (motor ranije išao 110km/h.Ja nisam smeo dalje da probam.KArike proverene,dobre i na svome mestu sve.On može da digne obrtaje do Boga i nazad.majstora to najviše buni.KAže motor reže,cima ali na kraju....Sve upućuje na struju,ali na šta više?

Postano: ned lip 20, 2010 4:20 pm
Postao/la Mali Miha
este stelali pred palenje

Postano: ned lip 20, 2010 5:50 pm
Postao/la KingBG
Mali Miha je napisao/la:este stelali pred palenje
I to.Mehaniku komplet odradili.

Postano: ned lip 20, 2010 8:49 pm
Postao/la zweitakt
a gle regler zamjeni pošto ti ni ovaj očito nije ispravan ili adekvatan, sad ovo dalje... dali ti je fergazer dobro na štelan... kakav ti je filter zraka? možda je auspuh zaštopan... ima tu hrpa tog za nagađat.. sa druge strane ovo kaj darx veli možda ti i fali koja karika jer ako u leru ide u obrtaje, a pod opterečenjem ne , to odmah ukazuje na slabu kompresiju i dali si mijenjal semeringe radilice? jer su i oni jako bitni za normalan rad motora, još k tome ako ti motor prefilava na 18v lako je moguče da ti je i taj novi kondenzator pregoril i normalno platine više nisu ono kaj su bile, uglavnom kreni od reglera

Postano: ned lip 20, 2010 8:53 pm
Postao/la RAZZOR
king aj ti meni reci kako nece preko 80, trokira? ne reagira na odvrtanje gasa? nesto cvrkuce? de malo opisi da lekse znamo odredit kvar

Postano: ned lip 20, 2010 10:11 pm
Postao/la ernesto
Upucuje na struju, ali kao sto Razzor kaze, daj sto vise simptoma, pa cak i onih koji ti se cine marginalnima.

Postano: ned lip 20, 2010 11:01 pm
Postao/la KingBG
RAZZOR je napisao/la:king aj ti meni reci kako nece preko 80, trokira? ne reagira na odvrtanje gasa? nesto cvrkuce? de malo opisi da lekse znamo odredit kvar
Ne,motor ne trokira ni jednog momenta.Karike pregledane,cele i kvalitetne su.Ko i stublina.Lager C4 promenjen,motor jednostavno do 70km/h ide kao ala.Onda kad se prebaci u 4-tu,jednostavno više nema snage za dalje popne se na 80 i dalje nikako.Auspuh promenjen pre 400 km,stavljen nov made in Hungaru.Kao što Razzor reče ne reaguje preko 80 na davanje gasa.

Postano: ned lip 20, 2010 11:10 pm
Postao/la KingBG
Da,još nešto,nema nikakvih sumnjivih zvukova.Auspuh kao da se utišao.Danas sam primetio da se kalota na kraju izduvne cevi (gde je rupa) pomerila nekih 5mm u pravcu kraja auspuha.Kao da je nešto gura napolje.Nije mi logično,ali...Inače kad kurblam nije to mekano i lako kurblanje,nego baš ima jačinu (vidi se po ranama na nozi kad vrati kurblu).Kurbla nije mekana,već je baš jaka.Još jedna sitnica vezana za far:on je konstantno jak (sijalica ler gasa pre neki dan pregorela).Kad se dodaje gas na leru far nije svetliji,on je konstantno jak.
P.S. Valjda sam pomogao nešto s mojim laičkim objašnjenjima i zapažanjima.

Postano: ned lip 20, 2010 11:15 pm
Postao/la darx
provjeri dal ti je glava cilindra dotegnuta i dal ti je brtva ispravna, tako ova koja brtvi između mašine i cilindra tako i ova između cilindra i glave cilindra, obadvije trebaju biti ok...

Postano: ned lip 20, 2010 11:17 pm
Postao/la KingBG
darx je napisao/la:provjeri dal ti je glava cilindra dotegnuta i dal ti je brtva ispravna, tako ova koja brtvi između mašine i cilindra tako i ova između cilindra i glave cilindra, obadvije trebaju biti ok...
Provereno,nove su i uredu su.
Sledeća ideja?

Postano: ned lip 20, 2010 11:38 pm
Postao/la ernesto
Nisam strucnjak pa cu pokusati nekakvim lajickim idejama. Kazes da je kurbla tvrda. Pokusaj skinuti svjecicu pa onda pokusaj pritisnuti kutblu. Ako ne ide bas lagano-lagano, postoji mogucnost da ti se u masini stvara otpor zbog krivo okrenutih ili poslozenih mehanickih dijelova koji stvaraju otpor u normalnom radu motora.
Tvrda kurbla ne mora uvijek biti rezultat kompresije.

Postano: ned lip 20, 2010 11:55 pm
Postao/la darx
ma gle sa strujom nist nije jer on uspije razvit obrtaje u leru pa je logicki da nije ni filter zraka, ak je sve sa klipom uredu,radilica nema lufta, jedino sta ti ernesto veli, e i jos nesto probaj ti pogurat malo motor da mozd lezajevi nisu losi u tockovima ili ak je neki drugi otpor da ga koci...

Postano: pon lip 21, 2010 6:19 am
Postao/la KingBG
darx je napisao/la:ma gle sa strujom nist nije jer on uspije razvit obrtaje u leru pa je logicki da nije ni filter zraka, ak je sve sa klipom uredu,radilica nema lufta, jedino sta ti ernesto veli, e i jos nesto probaj ti pogurat malo motor da mozd lezajevi nisu losi u tockovima ili ak je neki drugi otpor da ga koci...
Ali on luduje s punjenjem akumulatora.
Ne znam šta tu da rdim.Filter vazdiha nov,proveren rad klipa bez kurble,normalno ide bez otpora,sad za lagere točkova to vredi pogledati kao dodatnu opciju.