Ako ovo ne resim ima da ga otopim u zelezaru!

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13290
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon srp 26, 2010 9:38 am

Mislim da ipak nije bas malo receno. Koliko shvacam, Deep je zelio reci da treba napraviti jedan jako opsezan pregled motora koji se tesko moze ukratko opisati (sveobuhvatno pitanje benzina i struje), a ukoliko netko nije dovoljno upoznat sa svim tim sklopovima, mozda bolje da ode majstoru nego da nesto pogresno napravi :wink: .
Bar sam ja tako shvatio.
Ma znas i sam da Deep uvijek i na malu sitnicu odgovara strasno opsirno, valjda je vidio da bi takav opsezan odgovor bio preveliki :wink: .
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
Emza
Ugledni forumas
Postovi: 258
Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
Lokacija: Pozarevac,Srbija
Kontakt:

Post Postao/la Emza » pon srp 26, 2010 9:54 am

Platinska dugmad nova,svecica nova,kondenzator nov.Opet isto.

Avatar
zweitakt
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1973
Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
Lokacija: Karlovac -Zadobarje

Post Postao/la zweitakt » pon srp 26, 2010 10:18 pm

možda ti je filter zaštopan ili aupuh, ili je otišla ona gumica na klipiću čoka..., dali ti je plovak u karburatoru ispravan, odosno dali zatvara na vrijeme ili je šupal, pa ne zatvara uopče.... ima još puno zala... tipa kučište ne brtvi dobro pa vuče zrak , ili semerinzi radilice otišli, a možda ti je samo neka dizna zaštopana ili sami dovod goriva, u krajnjem slučaju i loše gorivo s puno vode . moj savjet ti je da uzmeš manual i pročitaš i lagano kreneš sistemom eliminacije dok ne dođeš do konkretnog problema

Avatar
Mali Miha
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1992
Pridružen/a: pon ruj 22, 2008 1:28 pm
Lokacija: PO®EGA

Post Postao/la Mali Miha » pon srp 26, 2010 11:27 pm

aj ti nama opisi kak si ti to pregledo pa da te ispravimo ako si gdje nesto propustio ovo ti nista ne znaci nova platinska dugmad mogu biti bolja i stara ako su dobro ustelana kontaš

i ja sam svog mezu htjeo polupat vec sam drzao cekic u rukama a reko necu idem na forum i kod kolege pa da ustanovimo sta je
U alkoholu sigurno ima ženskih hormona, jer ja kad popijem ne znam voziti auto i počnem pričati gluposti.

Avatar
Emza
Ugledni forumas
Postovi: 258
Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
Lokacija: Pozarevac,Srbija
Kontakt:

Post Postao/la Emza » sri srp 28, 2010 12:34 am

Promenio sam platine (2.5 mm pre gmt,sigurno lepo nastelovano),kondenzator,skinuo lonce karburatora i nastelovao nivo goriva (da bude u nivou sa krajem onog zida)

Avatar
Emza
Ugledni forumas
Postovi: 258
Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
Lokacija: Pozarevac,Srbija
Kontakt:

Post Postao/la Emza » sri srp 28, 2010 9:19 pm

Nasao sam sta je problem. Danas sam skinuo karburator,ocistio ga,dopunio akumulator,upalio motor i vozio se ceo dan sve dok nisam otisao kod jednog druga kod koga sam se zadrzao jedno sat-sat ipo. Kad sam posao hteo sam da upalim motor i upalio ga ali radio je jedno 2 sekunde i odjednom se ugasio i ne mozes da ga upalis pa da ga j***s. Skinem svecicu i pogledam da li baca varnicu a ono ne baca pa po neki put baca varnicu. I ja ga tako ostavim kod tog druga. Sutra kod njega nosim novu bobinu,kabal svecice i kondenzator. Ponecu i ispitnu lampicu da ispitam platinsku dugmad pa vam javljam sta je bilo.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13290
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » sri srp 28, 2010 9:38 pm

I svjecicu nemoj zaboraviti kad vec sve nosis za rezervu :wink: .
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
Emza
Ugledni forumas
Postovi: 258
Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
Lokacija: Pozarevac,Srbija
Kontakt:

Post Postao/la Emza » sri srp 28, 2010 9:54 pm

I to obavezno,mada se stara cini dobrom,lepo baca varnicu na drugarovoj husqvarni.

Avatar
zweitakt
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1973
Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
Lokacija: Karlovac -Zadobarje

Post Postao/la zweitakt » sri srp 28, 2010 10:28 pm

ajd drago mi je da si našal problem

Avatar
Emza
Ugledni forumas
Postovi: 258
Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
Lokacija: Pozarevac,Srbija
Kontakt:

Post Postao/la Emza » čet srp 29, 2010 11:19 pm

I posle pola dana trazenja kvara problem je bio u tome sto platinska dugmad ne otvara lepo.

Avatar
Stari lisac
Generalisimus
Postovi: 811
Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
Lokacija: Novi Sad

Post Postao/la Stari lisac » čet srp 29, 2010 11:43 pm

Jednu stvar morate imati na umu: Ako je motor stao, a pre toga je lepo radio, a nije se cuo nikakav zvuk koji bi licio na neko lupanje, lomljavu il nesto slicno u masini - problem je u 99 % ili u struji, ili u sistemu za dovod goriva ( rezervoar, slavina, cep rezervoara il karburator ) .
Pocnete proveravati jedno po jedno, i kvar se brzo nadje .
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]

zeto
Ugledni forumas
Postovi: 490
Pridružen/a: sri ožu 18, 2009 2:44 pm
Lokacija: okolica Osijeka

Post Postao/la zeto » pet srp 30, 2010 8:20 am

al kada si zadnje napisao, da si se vozio normalno, sat vremena i motor da je dobro radio, i poslije sata ga ideš upaliti nema iskru.......to ko da nepuni akumulator, jer si ga prije vožnje napunio.....

al dobro ako je problem samo u platinama.....



dobro stari lisac kaže......to si svatko treba zapamtiti......samo, oni iskusniji, znaju kada ostaje bez goriva (kada je problem u sistemu goriva), ili kada ode svječica......

ali, ako se motor redovno održava, onda ovakvih problema usput i neće biti.......

npr, svakih 5000km, ja mjenjam svječicu, bez obzira što ova još može raditi......30 kuna nije neka lova, da meni motor negdje stane......a da nepričam koliko su samo jeftine platine i klipovi kod MZa......

Odgovori