Stranica: 2/3.

Postano: ned kol 15, 2010 8:03 pm
Postao/la darx
gle samo opisi sta mu je, dal si ga opce upalio? Ako ti se neda upalit mozd mu paljenje nije nastelovano, mozd mu cok neradi, mozd mu je akumulator slab, auspuh zastopan, losa kompresija, moze biti tiusce stvari sam opisuj tvoje dozivljaje kada si ga popravljao da lakse utvrdimo problem...

Postano: ned kol 15, 2010 8:39 pm
Postao/la mz_251
darx je napisao/la:gle samo opisi sta mu je, dal si ga opce upalio? Ako ti se neda upalit mozd mu paljenje nije nastelovano, mozd mu cok neradi, mozd mu je akumulator slab, auspuh zastopan, losa kompresija, moze biti tiusce stvari sam opisuj tvoje dozivljaje kada si ga popravljao da lakse utvrdimo problem...
OVako.. karike su uredo jer smo ja i frend odprli masinu i na mjestu su... nece opce upaliti... velim benzin opce ne dolazi do svijecice.. samo zrak..

Postano: ned kol 15, 2010 8:50 pm
Postao/la darx
pa i benzin ti nedolazi do svjecice da ti se cjedi vec u obliku smjese zraka...
otpoji svjecicu i stavi je na lulu od svjecice i kurblaj pa da vidis jer ce se ta smjesa zapaliti...

Postano: ned kol 15, 2010 9:31 pm
Postao/la ernesto
mz_251, kako vidim da se tema krece prema otklanjanju kvarova, a ovo je rubrika "za clanove" gdje se postavljaju problemi drugacije tematike, preseliti cu ti post u "radionu" :wink: .

Postano: ned kol 15, 2010 9:37 pm
Postao/la mz_251
Moze.. :wink:

Postano: ned kol 29, 2010 9:04 am
Postao/la Stari lisac
Ako ti gorivo ne stiye do svecice, ti lepo kreni od pocetka.
1. Skini crevo sa karburatora pa prvo proveri da li gorivo ide kad otvoris slavinu. Ako ne ide - pokusaj ocistiti filter goriva na slavini ( odvrnes onu casicu na slavini pa ocistis)
2. Kad tu dobije gorivo - probas upaliti motor. Ako gorivo i dalje ne dolazi - otvaras karburator pa gledas sta se desava - da li je gorivo uopste stiglo u lonce karburatora. Ako nije - skines plovak i iglicu koja je ispod njega, pa i tu ocistis. Ako je stiglo - onda moras ocistiti sve dizne i produvati sve kanale na karburatoru.
3. Sto se Coka tice, odvrnes sa karburatora onaj deo gde ulazi sajla za cok ( sa strane ) i kad to izvuces komplet, proveris u kakvom je stanju gumica i da li stoji u klipu. Ako je ispala iz klipa, operes je u benzinu i vratis u klip. Ako je ostecena - za prvu pomoc je mozes okrenuti, al je najbolje nabaviti novu. Kod ove gumice nema improvizacije ( da je pokusas napraviti od neceg ) jer je pravljena od specijalne gume koja je otporna na benzin. Sve druge gume ce se brzo rastegnuti i opet ces imati problem .

Postano: ned kol 29, 2010 2:00 pm
Postao/la Mirko
drži se uputa Starog Lisca i riješišiti ćeš problem napajanja gorivom ,..ako je samo to :!: :?:

Postano: ned lis 10, 2010 11:33 am
Postao/la mz_251
Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne pali :? jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte :cry:

Postano: ned lis 10, 2010 12:23 pm
Postao/la mz_251
Kako da vam objasnim.. ono kad ti stanes na kurblu ne pruza bash otpor ?

Postano: ned lis 10, 2010 1:33 pm
Postao/la darx
mz_251 je napisao/la:Kako da vam objasnim.. ono kad ti stanes na kurblu ne pruza bash otpor ?
dal ti se normalno vrati?

Postano: ned lis 10, 2010 1:34 pm
Postao/la darx
darx je napisao/la:
mz_251 je napisao/la:Kako da vam objasnim.. ono kad ti stanes na kurblu ne pruza bash otpor ?
dal ti se normalno vrati?
ispravak :oops:
neznam koji mi je.,
kvacilo si pretegnio...

Postano: ned lis 10, 2010 4:06 pm
Postao/la RAZZOR
mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne pali :? jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte :cry:
darx laprda gluposti ko i obicno.

majstore neznas na koji je princip napravljena masine pa nemoj zakljucivat da ce ti pomoc kvacilo prilikom paljenja dok je motor u brzini. taj motor se pali izbačen iz brzine i ni pod razno NEMA STISKANJA KVACILA PRILIKOM PALJENJA jerbo ga nes upalit ni za 100 godina.

Postano: ned lis 10, 2010 4:27 pm
Postao/la mz_251
RAZZOR je napisao/la:
mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne pali :? jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte :cry:
darx laprda gluposti ko i obicno.

majstore neznas na koji je princip napravljena masine pa nemoj zakljucivat da ce ti pomoc kvacilo prilikom paljenja dok je motor u brzini. taj motor se pali izbačen iz brzine i ni pod razno NEMA STISKANJA KVACILA PRILIKOM PALJENJA jerbo ga nes upalit ni za 100 godina.
Nisi me shvatil.. neznam kak da objasnim

Postano: ned lis 10, 2010 4:31 pm
Postao/la RAZZOR
mislim da sam te shvatio a da ti mene nisi. taj motor je pravljen tako da kad ti nagazis na kurblu on automatski krece ako nije izbacen i to bez obzira drzao ti kvacilo stisnuto ili ne. a sto se tice toga da nece palit pocisti si fergazer

Postano: ned lis 10, 2010 4:48 pm
Postao/la mz_251
RAZZOR je napisao/la:mislim da sam te shvatio a da ti mene nisi. taj motor je pravljen tako da kad ti nagazis na kurblu on automatski krece ako nije izbacen i to bez obzira drzao ti kvacilo stisnuto ili ne. a sto se tice toga da nece palit pocisti si fergazer

Evoga,vidis da nisi.. Pa ne palim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo.Nego ga nemogu upaliti kad kurblam,na guranac on pali. Napisal sam da sam problem s gorivom rijesil.