Stranica: 3/3.

Postano: ned lis 10, 2010 6:24 pm
Postao/la darx
Razzor meni lici da ti laprdas gluposti ;)

Postano: ned lis 10, 2010 7:00 pm
Postao/la RAZZOR
mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne pali :? jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte :cry:
nije napiso dal se to dogadja prilikom paljenja ili kad motor radi pa sam ga skonto da je dok pali. a sto se tog ne odvajanja tice probaj ponovo nastelat kvacilo. a sto se tice ne paljenja nes si sjebo s karbom. ponovo rastavi ocisti i pregledaj. ali prije tog provjeri gumicu na klipicu coka.

i da darx u 2 posta si napiso 2 gluposti. jel se normalno vraca je bila prva a druga je bila to da je pretegnio kvacilo. (pri tom si mislio ili na sajlu ili bas na kvacilo) ako si mislio na sajlu onda si reko glupost jer je covjek napiso da ne odvaja a ako si mislio na kvacilo onda si opet reko glupost jer se nemoze pretegnuti da se stegne manje palo bi mu ili klizilo na konusu. a i covijek ako je imo problema s gorivom siguno nije rastavljo kvacilo. tako da nemoze neznam sta bit

Postano: uto lis 12, 2010 3:08 pm
Postao/la yomarkinaMZ
hhahahaahahahaha, pa čuj, ako je čovjek 15 godina kao i ja, ili sad već 16, onda je i to, razzor, moguće.....
hahahahaahhaha zato jer sam i ja svoju munju tak slago.....
jedno otvarao, drugo otvorio...
hahahahaha, :P :wink: :lol: :lol: :lol: :D

Postano: uto lis 12, 2010 3:51 pm
Postao/la darx
On kako da primi al onda nakraju ne pali jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte
citat 1

Evoga,vidis da nisi.. Pa ne palim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo.Nego ga nemogu upaliti kad kurblam,na guranac on pali. Napisal sam da sam problem s gorivom rijesil.
citat 2

Ajmo ovako
Napisi smislenu recenicu da te razumijem
Pa nepalim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo? pa ovo ni arheolozi nebi desifrirali.

Znaci kad ga na guranac upali sve normalno radi (normalno se lamele odvajaju...)
Ako je tako kvacilo je ok.
Problem je drugi, vjerovatno kurblu nisi namjestio kako spada.
Na jednom konusu na zupcanicima od kurble imas kao izbocinu koja mora tocno ovako stajati...
slika

Pod brojem 1 imas tu izbocinu, ona kada dode na dio 2 razdvoji konus od drugog konusa zupcanika., te kurbla "propada"

Taj princip je cisto da kada ti je kurbla u normalnom polozaju da se ta dva konusa nedodiruju i da se necuje rondanje zubaca konusa.

Sad tebi vjerovatno kada upalis motor jako rondaju ti zupci, a kada kurblas konusi umjesto da se medusobno zahvate oni se razdvoje pa nemozes preko kurble upaliti?


Ako nije to moguce je da su ti se zupci konusa istrosili pa ti preskaču.

Jednostavno tesko je to rjecima objasniti.,
Ajd ovako gdje se nalaziš?

Postano: uto lis 12, 2010 6:19 pm
Postao/la mz_251
Ja sam u medimurju doma . Ovako, To se zbilo kak sam i reko pred mjesec i pol naime iso sam se provozat i razvucem ga ja prva ,druga,treca sve super kad ono cetvrta i peta nejde dalje od 80 kmh? i onda najednom mi se ugasio i poslije ga vise nisam mogal upaliti (niti na guranac niti kurblom) prvo sto sam tada primjetio da ne kurbla kak treba tj. nema onoga šusa neznam kak da ti objasnim kad ti na njega nagazis on mora za rondati bar dvaput-triput a meni jedva za ronda neznam.E i onda sam pocistil fergazer stavil nazad na motor i probao upaliti na guranac i kurblu i nije htjel? i da primjetil sam da su mi zmigavci nekak cudno radili (desni je radil lijevi ne).

Postano: sri lis 13, 2010 12:57 pm
Postao/la mz_251
Evo majstor je detektiral problem,trebalo bu lamele zameniti( culo se vec od kad ga imam da ronda unutra) i kvačilo .