Problem
Moderator/ica: deep
Problem
Bok ,ljudi imam problem. Kao sto sam rekao čim zapnem počinjem s pitanjima, radi se o MZ 150 es. Bez većih problema zamjenio sam potrganu oprugu kurble i motor je palio bez problema i radio dobro s obzirom da nije paljen zadnjih 5 godina. kada sam ga jučer pokušao paliti nije htio ,kada sam ga uspio upaliti (nakon 10 minuta kurblanja) radio je neujednačeno. Kada bi dodao gas motor se gusio i nakon toga se ugasio i vise ga nisam mogao upaliti . Iskru na svijećici baca , ali kada stavim prst na mjesto svjećice prst je suh. Mislim da ne dobiva gorivo , rastavio sam cijeli karburator i oprao ga i opet ništa. Da li možda netko zna u čemu je problem?
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Ako je toliko dugo stajao i da se nije palio , a predpostavimo da je nešto benzinabilo u rezervoru u tom slučaju se napravio vekili talog u rezervoaru i aluminijska oksidacija u čašici karburatora . Neznam jesi li sipao svježe gorivi prije prvog paljenja i ako jesi da li si pregledao stanje filtera na slavini . Kažeš da ti je prvo paljenje bilo ok i da je uredno radio , zanima me koliko je vremenski dugo radio i da li se sam ugasio . Jer ako se sam ugasio nakon kratkog vremena velika je vjerovatnoča da je potrošio gorivo iz karburatora i zbog nečistoča koje su naišle u dizne nije htio dalje raditi . veliš da si očistio karburator, a jesi li obratio na klipić od čoka koji na završetku ima gumicu koja se od stajanja zna zalijepiti na brtvenoj površini i prilikom povlačenja ispadne iz ležišta u klipiću i tako nema funkciju . Nadalje ako si pregledao kompletan sistem za dovod goriva i karburator , uštimao plovak i školski podesio vijak za omjer smjese 16:1 odnosno zategnuti jedan i pol krug od krajamorati morati ćeš se baciti na pregled stuje jer simptomi mogu biti identični kao i kod nedostatka goriva. Pregled ispravnost dinama podrazumjeva se vizualno po potrebi odnastiti uštimati predpaljenje uz provjeru platina i kondenzatora .
E sad vrlo vazna stvar ako je motor stajao toliko dugo postoji vekika šansa da su ti stradali bočni semerinzi i zbog toga imaš sve te simtome jer podtlak ne može navući gorivo u prostor gdje se razbija smjesa i ba ne dužim neka ti netko izmeri kompresiju ona mora biti 9:1
E sad vrlo vazna stvar ako je motor stajao toliko dugo postoji vekika šansa da su ti stradali bočni semerinzi i zbog toga imaš sve te simtome jer podtlak ne može navući gorivo u prostor gdje se razbija smjesa i ba ne dužim neka ti netko izmeri kompresiju ona mora biti 9:1
Ovdje je nekad bio potpis!