Stranica: 1/1.

paljenje dok je topli

Postano: pet stu 19, 2010 6:11 pm
Postao/la Miljac
Pozdrav ekipi, molim savjet?
MZ 250, sređena struja, nov akumulator, kad je hladan upali skoro pa od prve svaki puta, muči me čok, tj. nemam ručice pa na sajli povučem dok kurblam, dok je motor niti hladan niti topli, jako teško upali, dal je to do čoka jer nemrem točno odrediti koliko da ga dam u kombinaciji s gasom. Naravno na prazno prije lupim kurblu dva do tri puta. Dal ga nešto još drugo muči il samo čok?

Postano: pet stu 19, 2010 6:41 pm
Postao/la ernesto
Cok spusti cim ti motor zapali tak da se ne presauga, ali ovi simptomi mogu lagano biti tbog loseg kondenzatora. Pokusaj njega zamijeniti.

Dal ti tesko zapali kada ga upalis i na mjestu drzis upaljenoga i onda ugasis, ili tesko pali i nakon voznje?

Postano: pet stu 19, 2010 6:50 pm
Postao/la Stari lisac
Pokusaj da mu povuces cok ( saug ) i zakurblas dva - tri puta sa njim bez kontakta, a onda das kontakt i bez coka .

Postano: sub stu 20, 2010 3:24 am
Postao/la deep
I samo još jedna "mala" sitnica . Koju svječicu imaš ?

Postano: sub stu 20, 2010 7:55 pm
Postao/la Miljac
Moram sve to provjeriti, kaj se tiče kondenzatora, moral bi ga promjeniti, a i novu svjećicu staviti koja točno toplinska vrijednost ide? A vuče ko sam vrag i kad je topli, kad stanem, ugasim, bez gasa i čoka primi na prvu ko vurica, jedino dok je ono ni vruč ni hladan, e onda me zeza totalno, nopromenil bum to pa probal, sad je dosta već i zima pa bum kad malo prigrije, no nikda se nezna, možda me opali kad malo zasja sunce. Hvala na savjetima za sada

Postano: ned stu 21, 2010 8:46 am
Postao/la bixic
Hm... Najjednostavnije rješenje ovog problema bi bilo da ga fino upališ na hladno, dobro ugriješ pa ugasiš. Sačekaš 10 minuta i pokušaš ponovo upalit. Ako ne primi na prvu- drugu promjeni kond i svječicu, a preko zime izvadi i pipu iz rezervara i počisti malo protok goriva. Ako nakon 10 minuta upali onda nema problema, samo ga moraš svakih 10 minuta paliti....