Moze li savet?!

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Odgovori
MiRosLAV
Povremeni posjetitelj
Postovi: 24
Pridružen/a: ned lip 22, 2008 12:10 am

Moze li savet?!

Post Postao/la MiRosLAV » ned lip 22, 2008 9:16 am

Pre dva dana prestane motor da mi puni, ja mislio regler, ali nije bio on u pitanju,ocistio malo kontakte na njemu i radio normalno. To je tako bilo 24h i juce mi opet prestane puniti. Sad ne znam da nije opet negde neka zica,kontakt ili je regler riknuo???
A da jos jedno pitanje. Koliko inace mz trosi, po manualu od 3.5-5l naravno zavisno od stila voznje? Moj uzima vise od toga, otprilike 5.5 - 6l i to fine voznje bez da stiskam gas, pa mi to nekako malo neprirodno!!! Jel postoji neko stelovanje posebno ili se to sve postize diznom na karburatoru? Karike su mi nove. Pozzzzz
brrmmm brm brm brrmmmm.....

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Re: Moze li savet?!

Post Postao/la deep » ned lip 22, 2008 12:21 pm

MiRosLAV je napisao/la:Pre dva dana prestane motor da mi puni, ja mislio regler, ali nije bio on u pitanju,ocistio malo kontakte na njemu i radio normalno. To je tako bilo 24h i juce mi opet prestane puniti. Sad ne znam da nije opet negde neka zica,kontakt ili je regler riknuo???
A da jos jedno pitanje. Koliko inace mz trosi, po manualu od 3.5-5l naravno zavisno od stila voznje? Moj uzima vise od toga, otprilike 5.5 - 6l i to fine voznje bez da stiskam gas, pa mi to nekako malo neprirodno!!! Jel postoji neko stelovanje posebno ili se to sve postize diznom na karburatoru? Karike su mi nove. Pozzzzz
probat ću ti dati odgovore na tvoja pitanja .

prvo veliš da si očistio kontakte na regleru .predpostavljam da misliš na kontaktnu dugmad , a ne na stopice .trebao si i njih malo pročistiti od oksidacije , a pogotovo stopicu od mase na regleru .ako si pročitao moje pojašnjenje oko uštelavanja reglera trebao si izvršiti mjerenje koje bi bilo pokazatelj ispravnosti punjenja .predpostavljam da to nisi učinio i sad idemo redom . Jel sijalica kontrole tinja ili gori punim intezitetom ? ako tinja pokušaj sa doštelavanjem ( uvijet ti je da je sve na dinamu ok ) znači očišćen kolektor rotora pregledan otpornik punjenja , pregledana dužina i istrošenost četkica i da su svi spojevi neošteni i vodići (žice) spojeni prema shemi spajanja elekto instalacije. Ako gori punim intezitetom izvrši zamjenu reglera , a uvijet je da je na dinamu izvršen pregled i eventualno otklonjen nedostatak.

drugo na samu potrošnju goriva isključivo možeš utjecati ako izvršiš uštelavanje karburatora što bliže tvorničkim uputstvima. postoje parametri koje treba uskladiti .E sad povečana potrošnja goriva dolazi i sa stanjem motora , ali i velika uloga u potrošnji je i način odnosno režim vožnje . S režimom vožnje možemo jako utjecati na potrošnju beb obzira na udešenost motora.da sada ne objašnjavam udešavanje karburatora pokušat ću obraditi tu temu uskoro .
Ovdje je nekad bio potpis!

MiRosLAV
Povremeni posjetitelj
Postovi: 24
Pridružen/a: ned lip 22, 2008 12:10 am

Post Postao/la MiRosLAV » ned lip 22, 2008 5:00 pm

Hvala na savetu, snacicu se vec nekako. Malo sam nov u svetmu tome, ali mislim da cu nauciti nesto odavde valjda. Pozzz
brrmmm brm brm brrmmmm.....

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon lip 23, 2008 12:23 am

Samo pomalo, sigurno ces se snaci :wink:

MiRosLAV
Povremeni posjetitelj
Postovi: 24
Pridružen/a: ned lip 22, 2008 12:10 am

Post Postao/la MiRosLAV » sri lip 25, 2008 9:49 pm

problem resen. Jbg nisam imao vremena da posvetim paznju eMZi malo ovi ispiti stisli, ali sinoc se sve sredilo. Otpojila se zica od kalema u regleru ili sta vec ako ima neki strucni naziv,ali ja ga tako zovem, zalemljeno ponovo i fercera.
brrmmm brm brm brrmmmm.....

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » čet lip 26, 2008 6:11 pm

eto... I nazad na cestu...

MiRosLAV
Povremeni posjetitelj
Postovi: 24
Pridružen/a: ned lip 22, 2008 12:10 am

Post Postao/la MiRosLAV » pet lip 27, 2008 10:15 pm

Jest, nazad na cestu, sav srecan. Predjem 18km juce,ugasi se motor i ne bi ga upalio nema sanse. Kontam da je negde neki kabal,promrdam onaj sa bombine nista(posto nije bacao varnicu). Posumnjam na kondenzator i nazovem druga da dodje po mene i donese to i tako cekajuci jedno pola sata nagazim na kurblu i on upali iz prve. Vratim se kuci ugasim ga i da ga upalim nece. Verovatno nesto zeza kad se ugreje masina,dal je kondenzator ne znam ali sam ga ipak zamenio. Sad pali normalno ko i sa proslim,jedino cu morati malo da ga testiram da vidim da opet ne pocne da zeza. E onda jedino jos na bombinu da posumnjam, ne znam ni sam. Pa ako neko zna u cemu je caka nek mi javne!!! Hvala! Pozzz
brrmmm brm brm brrmmmm.....

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pet lip 27, 2008 10:21 pm

Ukoilko topli nece zapaliti, ukazuje da bi kondenzator mogao biti problem. Pokusaj se voziti po kvartu (tako da neides daleko od kuce ako nesto krene po zlu) dok se dobro ne zagrije. Ako je kondenzator u pitanju, i sada s novim pali nakon voznje, znaci da si rijesio problem.

MiRosLAV
Povremeni posjetitelj
Postovi: 24
Pridružen/a: ned lip 22, 2008 12:10 am

Post Postao/la MiRosLAV » sub lip 28, 2008 10:02 pm

Danas sam napravio negde oko 55km, a u jednom djiru oko12-13km i namerno ga ugasim i upalim. E sad, testiracu jos da predjem bar 20km u cugu pa onda da vidim, ali danas nisam silazio sa motora, cak sam i gumu probusio.
A onaj stari kondenzator sam gledao danas i bio je probusen, sad ne znam jel to ima kakve veze?
brrmmm brm brm brrmmmm.....

Odgovori