Savjet prije kupnje

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

fakedeath
Ugledni forumas
Postovi: 424
Pridružen/a: pon kol 30, 2010 2:11 pm
Lokacija: Bjelovar

Post Postao/la fakedeath » sub tra 16, 2011 10:52 am

ja dok sam čistio karb sam zakljućio da to ima neke veze sa čokom...sam u pravu ljudi?

jozy
Forumski maher
Postovi: 126
Pridružen/a: sub ožu 12, 2011 10:21 pm

Post Postao/la jozy » ned tra 17, 2011 8:22 am

ocistio sam karb, i namjestio plovak po uputama s foruma, i mz je upalio :D
ali..
uvjek ima neko ali..
primjetio sam zasad 3 stvari da nisu u redu;
1. kurbla se ne vraca pa kad motor upali, gadno skrguce ako ostane dole, onaj spiralni feder je zakacen, pa mislim da mozda nije namotan dovoljno puta??
2. kumplung ne funkcionira, daljnjom inspekcijom sam utvrdio da je ona druk stangica savijena i da vjerovatno fale neki djelovi, naime kad skinem deklo od strane u koju ulazi sajla, primjetio sam da nema kuglice, al posto mi je ovo prvi mz neznam dali fale jos neki djelovi, znaci dali ima jos nesto (osim kuglice) izmedu onog dijela koji izlazi van kad se stisne kvacilo i druk stangice
dakle zadnje sta ja vidim u deklu je nekakav utor torx oblika
3. motor moze raditi na minimumu samo pod cokom, a i tad radi nestabilno, kad se spusti cok motor pocne varirati s gasom i na kraju se ugusi, to mi baca na falsi zrak, sumljam na semeringe
svaka ideja je dobrodosla
:idea: :!: :D

jozy
Forumski maher
Postovi: 126
Pridružen/a: sub ožu 12, 2011 10:21 pm

Post Postao/la jozy » ned tra 17, 2011 8:25 pm

danas sam se malo igrao;
1. rjesio sam kurblu sad je to ok
2. rjesio sam i kumplug, nasa sam medu djelovima onaj sarafcic sta ima kuglicu na vrhu i ispravio stangicu i sad je to ok
3. skinio sam semering sa strane mjenjaca, aa onaj od strane dinama nisam uspio jer neznam kako skinut rotor :D pomoc molim!
+ jos jedno pitanje
osovina koja drzi prednji zupcanik, dok je zupcanik na njoj i u semeringu nema nikakvog lufta, ali kad skinem zupcanik osovinu mogu rukom micati 1 mm gore dole
dali je to mormalno ili moram mjenjat lezaj?
i ako da dali se moze promjenit bez rastavljanja blokova?

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13092
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon tra 18, 2011 7:13 am

švejk je napisao/la:Feder moraš definitivno provjeriti,za kuplung ne mogu ovako shvatit što je,a meni kad je na 250 otišao semering ,onda je skupa sa zrkom uvlaćio i ulje iz mjenjača pa je dizao obrtaje.Kod viška zraka čuješ onaj mukli zvuk kad daš gas.Uslikaj kvačilo ako možeš da vidimo kako izgleda.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5152
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » pon tra 18, 2011 8:42 am

Definitivno obrati pažnju na semeringe, nakon 10 godina stajanja oni su izgubili poprilično od svoje funkcionalnosti i vrijeme je za zamjenu. Za skinuti rotor treba ti samo malo snalaženja. Naime, u samom rotoru postoji M8 navoj i treba ti dovoljno dug šeraf koji ćeš serafiti u taj navoj. <Rotor je nasaen na konus radilice i kad izvadiš šeraf koji ga drži našerafljenog vidjet ćeš još jedan navoj u samom rotoru. Taj M8 šeraf kad ga uvrneš nasjeda na čelo radilice i istiskuje rotor sa konusa. Nadam se da si me razumio, ako nisi, reci pa ću se potrudit bolje objasniti. i nemoj me shvatit doslovno, M8 je možda na novijim modelima drugačiji, ali princip je bitan.

jozy
Forumski maher
Postovi: 126
Pridružen/a: sub ožu 12, 2011 10:21 pm

Post Postao/la jozy » pon tra 18, 2011 7:58 pm

bixic je napisao/la:Definitivno obrati pažnju na semeringe, nakon 10 godina stajanja oni su izgubili poprilično od svoje funkcionalnosti i vrijeme je za zamjenu. Za skinuti rotor treba ti samo malo snalaženja. Naime, u samom rotoru postoji M8 navoj i treba ti dovoljno dug šeraf koji ćeš serafiti u taj navoj. <Rotor je nasaen na konus radilice i kad izvadiš šeraf koji ga drži našerafljenog vidjet ćeš još jedan navoj u samom rotoru. Taj M8 šeraf kad ga uvrneš nasjeda na čelo radilice i istiskuje rotor sa konusa. Nadam se da si me razumio, ako nisi, reci pa ću se potrudit bolje objasniti. i nemoj me shvatit doslovno, M8 je možda na novijim modelima drugačiji, ali princip je bitan.
fala asu, to mi nikad nebi palo napamet :!:

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5152
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » uto tra 19, 2011 8:21 am

:wink:

Avatar
Stari lisac
Generalisimus
Postovi: 811
Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
Lokacija: Novi Sad

Post Postao/la Stari lisac » sri tra 20, 2011 10:30 pm

jozy je napisao/la:imam jedno brzopotezno pitanje
cistio sam karb i primjetio na gornjem tijelu karburatora, sa strane usisne grane odma do mjesta di ide saraf za pricvrscivanje casice, jednu nezatvorenu rupicu dimenzije nekih 2 mm
dali je to normalno ili je moram zacepit da ne vuce falsi zrak?
Na tu rupicu ti preliva gorivo ako ti se poveca nivo goriva u casici ( zaglavi plovak il se nesto drugo desi ) . Ako je zacepis, a poveca se nivo goriva, onda ti gorivo moze preko karburatora i usisne grane uliti pored radilice, a onda ces imati novi problem ( kako ga izvaditi odatle ) .
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]

Odgovori