Stranica: 1/2.

Savjet prije kupnje

Postano: pet tra 01, 2011 11:03 pm
Postao/la jozy
Lijep pozdrav svima!
Naime i ja bi zelio restaurirati jedan mz primjerak.
nasao sam potencijalnog kandidata u svojoj siroj okolici;
radi se o etz 150, 1990. god., 20 000 km
posto imam nekih 100 km do njega covjek je bio fer i nabrojio mi sljedece nedostatke;
motor teze pali, dok se ne ugrije radi ok ( kaze da ide 115 kmh)
ali kad se zagrije izgubi okretaje i snagu i ne vrti preko 3000 rpm
kaze da inace moze 7000 rpm
zamolio bih nekog iskusnijeg da mi pokusa dat nekakvu diagnozu, te eventualni trosak da rijesim taj problem..
inace covjek trazi 200 e i osim ovog nema drugih znacajnih problema
hvala na odgovoru!

Postano: sub tra 02, 2011 12:44 am
Postao/la RAZZOR
problizne cijene:
promjena kondenzatora,platina = 100kn
ustelavanje paljenja = znanje
reparatura fergazera = 50 kn i malo truda
busenje cilindra i novi klip =250 kn

to ti je najjeftinije sto mozes proc. ako nije nesto ozbiljnije pokvareno.

I Trebao bi se prvo predstavit u predstavljanju clanova. (pije nego ista napises na forumu), jer tako nalaze bonton. LP Mod RAZZOR :D

Postano: sub tra 02, 2011 7:53 am
Postao/la ernesto
Pozdrav Jozy, koliko vidim Razzor je rekao okvirno sto moze biti problem, ali jos jedna stvar igra ulogu, a to je tvoje mjesto boravka, odnosno drzava u kojoj zivis.
Ovdje na forumu nas ima iz (od prilike) osam drzava i negdje je tih 200e malo za eMZu, negdje realno, negdje mozda i skupo.

Kao prvo bi bilo dobro da ti vlasnik posalje i sliku da vidis stanje :wink: .

I da, kao sto Razz kaze, bilo bi dobro da napises koju rijec o sebi u rubrici za predstavljanje, jer osim svega preko tog predstavljanja mozemo preciznije odgovoriti na tvoje upite, a koji su vezani uz mjesto gdje zivis (cijena, blizina trgovine s rezervnim dijelovima...) :wink:
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewtopic.php?t=109

Pozdrav, nadam se da smo ti bar malo pomogli :D .

Postano: sub tra 02, 2011 8:51 am
Postao/la jozy
hvala na odgovorima, predstavio sam se u novim clanovima!
inace radi se o ovom motoru;
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ ... as-1825952
kako pise u oglasu duze vremena nije vozen, pa mozda i u tome lezi razlog kvara?

Postano: sub tra 02, 2011 11:29 am
Postao/la ernesto
Treba prvjeriti jesu li papri na prodavatelja jer se cesto dogodi da imaju papire ali na neku trecu osobu do koje se tesko dodje. I ta stavka poprilicno utice na cijenu.

Postano: sub tra 02, 2011 1:39 pm
Postao/la Mirko
rekao bih Jozice da makina vrijedi te novce :wink:

Postano: sub tra 02, 2011 5:05 pm
Postao/la jozy
u redu su svi papiri,
eto samo me zanimalo dali mi netko moze prepoznat taj kvar po ovome sto sam naveo, i eventualne kontakte za djelove ako neko ima.
hvala vam svima, stvarno ste od pomoci, jer dosad nisam imao iskustva s MZ pilama!

Postano: sub tra 02, 2011 6:58 pm
Postao/la ShumiZmajcek
Kvar je Razzor objasnio.... mozda je paljenje lose nastelovano, mozda je smesa goriva lose nastelovana, mozda su mu karike pri kraju... Ali sve je to mozda dok ne kupis, otvoris i vidis.. ;)

Mislim da je 200e povoljno za 150-ku.. ;)

Postano: sub tra 02, 2011 8:13 pm
Postao/la ernesto
Ma sve to skupa izgleda jako OK, za tu cijenu tesko mozes dobiti motor koji ima ciste papire i koji vozi. Ovi kvarovi mogu biti veci ili manji, ali ako vozi znaci da je sve na broju.

U boljem slucaju imati ces malo ulaganja (par-sto Kuna), a u najgorem slucaju i da ulozis jos 200-300 Eura, na kraju ces dobiti vozan motor za 3000-4000 Kuna, a to je odlicna cijena.

Postano: sub tra 02, 2011 9:28 pm
Postao/la ShumiZmajcek
ernesto je napisao/la:Ma sve to skupa izgleda jako OK, za tu cijenu tesko mozes dobiti motor koji ima ciste papire i koji vozi. Ovi kvarovi mogu biti veci ili manji, ali ako vozi znaci da je sve na broju.

U boljem slucaju imati ces malo ulaganja (par-sto Kuna), a u najgorem slucaju i da ulozis jos 200-300 Eura, na kraju ces dobiti vozan motor za 3000-4000 Kuna, a to je odlicna cijena.
E bas ovako!! 8)

Postano: sub tra 02, 2011 10:13 pm
Postao/la Stari lisac
Motor mi po slici deluje dosta dobro. Kolko vidim fale mu samo zmigavci. Covek je napisao u oglasu da je motor stajao 10 godina, pa mu verovatno treba jedno dobro ciscenje karburatora ( ultrazvucna kada je pozeljna ) i provera paljenja, kontakti na kablovima da nisu oksidirali i slicne stvari.
Sretno sa kupovinom . :D

Postano: pet tra 15, 2011 5:25 pm
Postao/la jozy
stiga je danas motor kod mene
samo san ga iskrca iz broda i ostavio, tako da jos nisaan nista palio
vizualno je u ispravnom stanju, amo je hrda napala dosta djelova (valda od slanog otockog zraka) :lol:
inace cini mi se da s motora nije nikad padano jer nema ni jednu ogrebotinu samo dosta povrsinske hrde
covjek od kojeg sam ga uzeo je prvi vlasnik, godiste je 91.
mozda danas uvatim malo vrimena pa ga probam upallit i to..

Postano: pet tra 15, 2011 6:07 pm
Postao/la ernesto
Super, cestitam :D . Mogli bi ovi temu nazvati i Jozyna garaza kad je vec stroj tu :D .

Postano: pet tra 15, 2011 7:47 pm
Postao/la mOrgoth
Cestitke na kupnji. Aj kad stignes malo poslikaj pa da vidimo makinu malo bolje..

Postano: sub tra 16, 2011 8:18 am
Postao/la jozy
imam jedno brzopotezno pitanje
cistio sam karb i primjetio na gornjem tijelu karburatora, sa strane usisne grane odma do mjesta di ide saraf za pricvrscivanje casice, jednu nezatvorenu rupicu dimenzije nekih 2 mm
dali je to normalno ili je moram zacepit da ne vuce falsi zrak?