crash bar za MZ

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » ned svi 06, 2012 8:19 am

Mali off, ali bolje se kuhati u kozi i opremi nego pasti u kratkim rukavima ili kratkim hlacama. Ja sam znao imati gguljene ruke iako sam imao koznu jaknu na sebi. Kad samo pogledam jaknu i zamislim si kako bi izgledao da su postrugotine i poderotine na jakni bile na meni, odmah si obucem tu istu jaknu i tek onda na motor. Ma koliko god da je vruce.
Nije za zezati se s time.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
RAZZOR
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3030
Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
Lokacija: Beli Manastir

Post Postao/la RAZZOR » ned svi 06, 2012 2:21 pm

O da. kolko puta sam se skuho u gradu na semaforima po ljetu. al hlace i jakna su skoro uvijek na meni. i kaciga, privezana naravno. Oprema cuva.
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224

Avatar
PALE
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2429
Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
Lokacija: Rijeka - Vezica

Post Postao/la PALE » ned svi 06, 2012 5:01 pm

Pa ako hoces postici da ti crah bar bude dovoljno cvrst da zastiti masinu a opet dovoljno mekan da se savije tamo gdje ti hoces da se savije u slucaju pada je gotovo nemoguce za napravit u kucnoj izradi. Zar nije bolje da bude dovoljno cvrst da kad sa malih brzina padnes ili ako ti se prevrne parkirani motor da sacuva masinu, i tako na malim udarcima ce rama izdrzat i nece joj nista biti....ali kad se sa vece brzine polomis nemozes ni ocekivat da ce ti crash bar ista sacuvat, pri jakim padovima sve se lomi...
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » ned svi 06, 2012 6:47 pm

Ma ja mislim da pri padu masina kod eMZe i tako nema dodira s tlom posto citav motor pri padu zavrsava na guvernalu i zadnjem dijelu citavog motora (ako postoji kofer, onda na koferu pa na neki nacin kofer preuzima ostecenja). Dakle prvo na udaru je guvernal i limarija, masina tek u nekim slucajevima.

Ja sam na BMW-u imao crash bar za cilindre sto je i logicno posto pri padu cilindar ima izrazenu mogucnost dodira s tlom. Crash bar je napravljen tako da se na selnama koje ga drze crash bar oslobodi i nasloni na cilindar tako da rama ne trpi, a cilindar pri padu ima aluminijsku cijev koja se naslanja na cilindar i tako ga stiti deformirajuci se sama cijev.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Odgovori