MZ ETZ251 PROBLEMI
Moderator/ica: deep
MZ ETZ251 PROBLEMI
Pozdrav nije me dugo bilo al evo napokon sam sastavio emzu al imam probleme s njim: 1.akumulator se pri punjenju grije a i kad se napuni isprazni se sam od sebe(ok star je al nek barem izdrzi do sljedece plate) 2.iskrenje na platinama pretpostavljam da su platine ili kondezator riknili koliko me iskustvo sa tomosa podsjeca(na svjecici iskre ima) 3.gorivo ne dolazi u cilindar ocistio sam karburator dusu sam mu izduvo kompresorom al opet nista,pomozite mi koliko znate da ga pokrenem ako trebate jos koji podatak pitajte me
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Re: MZ ETZ251 PROBLEMI
Ajde da probam i ja nešto reći na to . 1. kažeš da ti se akumulator grije . na to imam pitanje jesi li štogod radio po intalaci , a da nisi siguran u ono što si ucinio . Hoću reči da razlog grijanja moze biti okretanje polariteta . Ili ako je što u kratkom spoju kad već kažeš da se prazni . A može i da je sam Akumulator u rikaveli (ukratkom spoju talogom ) da je spreman za zamjenu .NELE22 je napisao/la:Pozdrav nije me dugo bilo al evo napokon sam sastavio emzu al imam probleme s njim: 1.akumulator se pri punjenju grije a i kad se napuni isprazni se sam od sebe(ok star je al nek barem izdrzi do sljedece plate) 2.iskrenje na platinama pretpostavljam da su platine ili kondezator riknili koliko me iskustvo sa tomosa podsjeca(na svjecici iskre ima) 3.gorivo ne dolazi u cilindar ocistio sam karburator dusu sam mu izduvo kompresorom al opet nista,pomozite mi koliko znate da ga pokrenem ako trebate jos koji podatak pitajte me
2. Iskrenje platina je isključivo do neispravnosti kondenzatora , a može u slučaju da su metalne platine a ne plastične biti u kratkom spoju odnosno platine probijaju .
3. probaj pročitati temu o uštimavanju karburatora pa ti možda pomogne .
Ovdje je nekad bio potpis!
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
posjedujem oprečne podatke po jednima je 0,30 , a po nekima 0,50 ja to inaće radim sa svojim starim špijunom , a sada na njemu ne vidim vrijednost .NELE22 je napisao/la:zaboravi te pitat koliki je propisani tvor. razmak izmedu platina
Zadnja izmjena: deep, dana/u pet srp 18, 2008 6:55 am, ukupno mijenjano 1 put.
Ovdje je nekad bio potpis!
Vidiš to je i mene bunilo. Po jednim papirima razmak platinske dugmadi bi trebao biti 0,3+0,1mm, a razmak elektroda na svječici 0,6mm. Po drugim papirima razmak plat. dugmadi je 0,6 isto kao i na svječici, ali ipak mislim da to nije točan podatak i da se trenba voditi za onim gornjim. Dakle platine 0,3mm a svječica 0,6mm. Ja ih tako radim i nisam do sad uočio problema...
uspio sam ga upalit bez promjene djelova pa da postavim jedno pitanje:zasto svi majstori kad im spomenem mz kazu uh to je los motor najeb. es struja im je katastrofa nabaci struju od apn-a i rijesio si problem ,ah da ne zaboravim iz podrucja korpe lamele cuje se cudan zvuk dok vozim sve je ok drugi problem kad je motor ugasen i probam gurat motor sa ubacenom brzinom i stisnutim kvacilm tocak blokira probao sam podesavati ista stvar dok u voznji ne blokira
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Izvini , ali ti majstori koji na spomen MZ tako ragiraju za mene i nisu neki majstori . MZ ni manje ni više nema problema nego neki drugi motori i mašine . Može se naletjeti na motor sa tvorničkom greškom , ali takav se motor vidi odmah dok je nov .NELE22 je napisao/la:uspio sam ga upalit bez promjene djelova pa da postavim jedno pitanje:zasto svi majstori kad im spomenem mz kazu uh to je los motor najeb. es struja im je katastrofa nabaci struju od apn-a i rijesio si problem ,ah da ne zaboravim iz podrucja korpe lamele cuje se cudan zvuk dok vozim sve je ok drugi problem kad je motor ugasen i probam gurat motor sa ubacenom brzinom i stisnutim kvacilm tocak blokira probao sam podesavati ista stvar dok u voznji ne blokira
Dalje kad mi netko spomene magnetno paljenje od APN-a na MZ-u , a da o tome baš ništa ne zna (jer je to negdje načuo da se može ugraditi) ja se na to nasmijem i ne komentiram .
što se tiće guranja i blokiranja točka to ti je dokaz da ti tehnika guranja nije dobra . Ili imaš manju težinu , a prilikom skoka na motor ne ostvariš dobar kontakt gume i površine po kojoj guraš motor . Nema nekog valjanog razloga da blokira kog guranja , a ne blokira dok vozi .
Ovdje je nekad bio potpis!
Evo ovako. Sajla obrtomjera je na jednom kraju spojena na puž radilice preko malog zupčanika. Zupčanik se nalazi u kučištu na samoj mašini. E sad moraš napravit slijedeće. Odvrnes plastičnu šelnu na sajli i odvojiš je od mašine. Zatim odvrneš ona tri šerafa koji kučište drže na mašini. Kad skineš kučište vidjet češ maticu radilice unutar jednog kruga koji na sebi ima 2 utora, a na njemu je velika ploča koja uliježe u te utore. Otpusti sajlu kvačila na upravljaču do kraja, skini pločicu i zavrni utore koliko god možeš u desno. nakon toga pažljivo vrati ploču da sjedne na rupe za šerafe, vrati kučište i dobro ga zategni, uvrni sajlu obrtomjera i podesi kvačilo na upravljaču. Ukoliko lamele nisu u Qrcu ovo bi trebalo raditi.