Stranica: 2/6.

Postano: pet ruj 30, 2011 9:37 pm
Postao/la ShumiZmajcek
ShumiZmajcek je napisao/la:
Loye je napisao/la:ewo i meni se pojavljuje sličan problem na etz250...čim se malo zagrije i ako vozim preko 3000 obrtaja počinje trokirat, sačekam da se malo ohladi, skinem i ošmirglam svječicu i opet neko vrijeme dobro radi pa nakon 10-tak kilometara opet se guši u većim obrtajima...nepoznat problem
novu svecicu stavis.. :)
Bosna F65 i miran!! :D

Postano: sub lis 01, 2011 9:27 am
Postao/la Loye
:!: to je to :idea: svječica je problem kod takvih simptoma :wink: ja promjenio i sad ide ko zmaj :twisted: :twisted:

Postano: sub lis 22, 2011 4:05 pm
Postao/la Mirko
Loye je napisao/la::!: to je to :idea: svječica je problem kod takvih simptoma :wink: ja promjenio i sad ide ko zmaj :twisted: :twisted:
uvijek novu u alatu imaj za rezervu , dok su mene mučili slični problemi imao sam obavezno 2 u rezervi a sad kako više taj problem nemam nosim po jednu :lol: :lol:

Postano: sub lis 22, 2011 10:32 pm
Postao/la ShumiZmajcek
Mirko je napisao/la:
Loye je napisao/la::!: to je to :idea: svječica je problem kod takvih simptoma :wink: ja promjenio i sad ide ko zmaj :twisted: :twisted:
uvijek novu u alatu imaj za rezervu , dok su mene mučili slični problemi imao sam obavezno 2 u rezervi a sad kako više taj problem nemam nosim po jednu :lol: :lol:
ajd da se pohvalim ja nosim 7 komada.. :lol: :lol: :lol:

Postano: ned lis 23, 2011 8:43 am
Postao/la Svejk
Iridium rješenje za sve!

Postano: uto vel 21, 2012 7:56 pm
Postao/la Emza
Problem jos nije resen,od oktobra nisam upalio motor izinata,dojadilo mi zato sto nije funkcionalan.Upalio sam ga tek pre neki dan posle 4 meseci.Ostavio sam ga tako zato sto je poceo da preteruje sa crkavanjem svecica,znaci probao sam sve i svecice i regler i platine i karburator sto puta odvrtao i zavrtao i dojadio mi zato sto nisam mogao da se odvezem od tacke A do tacke B a da mi ne crknu barem 3 svecice.Nisam hteo da mu kupujem iridijumske svecice zato sto on nije predvidjen da radi sa njima,mora da radi sa jeftinijim svecicama,a i iskreno nisu mi se bacale pare i da rizikujem i da ona crkne.I tako sam ga parkirao u garazu i pokrio cebetom i reko sam da necu da ga pipnem dok ne skapiram u cemu je problem.
I tako sam razmisljao i skapirao da su meni u karburatoru dizne koje ide na karburator za 150 ccm tj karburator koji ima precnik 24 milimetra,a moj karburator je 22 milimetra,moj cilindar je 150 ccm.Pa sam mislio da nije mozda zato sto mi gura veci benzin a malo vazduha i onda mnogo greje cilindar.
U poslednje vreme mi je motor nenormalno trosio.

Postano: uto vel 21, 2012 7:58 pm
Postao/la Emza
E da,i nisam mogao ni da sanjam o ler gasu,radi mozda pola minuta kad je ugrejan i onda se ugasi,mada mislim da je to zbog benzina.

Postano: uto vel 21, 2012 8:04 pm
Postao/la ernesto
Da, pokusaj problem potraziti u losoj smjesi. Kako cok otvara i zatvara, dal je gumica na coku OK i takve stvari. Kriva dizna isto naravno utjece na smjesu, ako sam dobro shvatio krivi ti je promjer pa tamo moze vuci zrak.

Postano: uto vel 21, 2012 11:02 pm
Postao/la Emza
Pogledao sam sauh ranije,bio je ok,ali ajd pogledacu ga jos jednom,i probacu da spustim iglu skroz dole.
Gde moze vuci zrak?

Postano: uto vel 21, 2012 11:11 pm
Postao/la ernesto
Dizne koje sam ja nalazio u Madjarskoj su redovito bile prevelike tako da treba pripaziti na to.
Zrak moze vuci izmedju fergazera i cilindra, odnosno na gumi prema filteru zraka. Pogledaj cijev, spojeve i dihtunge.

Postano: uto vel 21, 2012 11:28 pm
Postao/la ShumiZmajcek
Ljudiiiii dizne se menjaju samo ako se uhvati kamenac na njima. A ovako menja se samo glavna dizna, jer ona sa godinama rada posiri se.. i iglica ostalo se ne menja(dizne)!! :wink:

Nije to do goriva koliko mi se cini MZ 125 ima glavnu diznu 120! mozes probas 115 ima je na ladinom karburatoru!!

Ipak ti probaj promenis bobinu!! :wink: i koje svecice stavljas na eMZu? 8)

+ kakav ti se siber u karburatoru, oce da se pojede vremenom pa u smesu daje vise vazduha. A ponekad i vise smese daje u cilindar.

Paljenje mora biti na 3 pre gmt. pa onda stelujes karb, koliko se secam ide 1.5 kruga saf za vazduh otvoren. :wink: i onda na drugom safu stelujes ler podizanjem sibera.

Postano: uto vel 21, 2012 11:30 pm
Postao/la ShumiZmajcek
i MZ 150 ima diznu 120!!! 8) samo im je razlika u cilindru, karbu i usisnoj grani.. 8)

Postano: uto vel 21, 2012 11:57 pm
Postao/la Emza
Znam da od karburatora 125 neka dizna ima manji promer nego od karburatora 150.
Menjao sam bombinu,nije to.
Sto se tice svecica sve zive sam probao a da kostaju do 5 evra i sve crkavaju,trenutno na njemu stoji neka ceska i nju sam izgoreo.
Siber je dobar.

Postano: sri vel 22, 2012 8:37 am
Postao/la Mirko
omjer goriva-zraka-dizna u tom grmu leži zec :wink:

Postano: sri vel 22, 2012 8:57 am
Postao/la ernesto
Shumi, OK je to sto kazes, ali koliko sam shvatio Emza je vec promijenio diznu. Sad, pitanje je dal su mu dali odgovarajucu diznu.

Emza, mozes li posuditi neciji fergazer pa da vidis dal je tamo problem i time odmah eliminiras ove probleme o kojima govorimo?