Stranica: 1/1.

gušenje pri nagibu

Postano: ned srp 03, 2011 7:21 pm
Postao/la domalisice
znači kad stavim emzu na bočni nogar i kad bude tako nagnit 5 sekundi i ugasi se.. el imo neko takvih iskustava?

Postano: ned srp 03, 2011 7:26 pm
Postao/la RAZZOR
kako ti karb stoji? da mozda ne prelije ?

Postano: ned srp 03, 2011 7:26 pm
Postao/la RAZZOR
mislim znam davorovog koji se gasi kad je na bocnom nogaru ali tek kad u prvu ubacis :D :D

Postano: ned srp 03, 2011 9:05 pm
Postao/la Svejk
Da nije jednoistavno sajla gasa,okreni korman kontra ,što se događa?

Postano: ned srp 03, 2011 9:44 pm
Postao/la yomarkinaMZ
meni se ista stvar događala.
kad bih ga nagnuo ulijevo, volan, onda bi mi se počeo gasiti, a kad bi okrenuo volan u desno, onda bi otišo na 5-6 tisuća okretaja....
what the fuck is happening???

Postano: ned srp 03, 2011 11:29 pm
Postao/la domalisice
nema veze sa volanom i sajlom.. jel moguče da kad je na bočnom nogaru da mu se poremeti nivo goriva u karburatoru pa zato da se zaguši u gorivu?

Postano: ned srp 03, 2011 11:35 pm
Postao/la RAZZOR
yomarkina sajla ti je napeta popusti ju ili provuci drugdje.

domalisice vjerojatno je to. neznam sta drugo moze bit.

Postano: pon srp 04, 2011 8:00 am
Postao/la ernesto
Ne tvrdim da je sajla u pitanju, ali osim gas sajle isto tako moze biti nategnuta coke sajla pa nije lose i to usput prekontrolirati.

Postano: pon srp 04, 2011 9:29 am
Postao/la Stari lisac
Mislim da bi trebalo skinuti karburator i lonce sa njega, pa pogledati kako radi plovak. Moze biti da se zaglavljuje , ostane zaglavljen u gornjem polozaju, motor potrosi gorivo iz lonceta, a ne stigne mu novo i ugasi se.
Dakle skinuti karburator, lonce, plovak pa ispolirati osovinicu plovka i mozda malo oturpijati plovak sa obe strane ( onaj deo gde prolazi osovinica ) da moze lako da ide izmedju onih usica gde stoji osovinica.

Postano: pon srp 04, 2011 12:40 pm
Postao/la horex
yomarkinaMZ je napisao/la:meni se ista stvar događala.
kad bih ga nagnuo ulijevo, volan, onda bi mi se počeo gasiti, a kad bi okrenuo volan u desno, onda bi otišo na 5-6 tisuća okretaja....
what the fuck is happening???
Oslobodi sajle (bužire) ispod rezervoara pogotovo ak si ih svezal sa plastičnim stopicama.

Postano: pon srp 04, 2011 9:03 pm
Postao/la yomarkinaMZ
to mi se dogadalo, sad se događa drugome..
prodo sam ga, ali mi nije bilo jasno šta se događalo

Postano: pon srp 04, 2011 11:36 pm
Postao/la domalisice
ma ubiti meni to ni nesmeta baš pošto ga nikad ni ne ostavljam u leru da radi na bočnoj nogari najvise me zanima zašto.. zašto se to događa samo pri nagibu znaći nebitno u kojem je položaju volan.. imam osječaj kao da mu se dizna umoči skroz u gorivo i da se zato zaguši mislio sam možda je to normalno kod mz-a