Stranica: 1/1.

osjetljivost mz-a na filter zraka

Postano: pon ruj 12, 2011 8:44 pm
Postao/la jozy
Interesira me koliko je etz 150 osjetljiv na nedostatak filtera zraka, tj zamjenu originalnog neki aftermarket filterom
naime ubacujem mz masinu u jednu cross ramu pa nemam mjesta za original filter a zadnje sto bi zelio je rupa u ubrzanju
molio bi sve koji su radili nesto oko sistema zraka da daju svoje misljenje

Postano: pon ruj 12, 2011 11:31 pm
Postao/la RAZZOR
kolko sam ja radio oko tog. moze ti se dogodit da je usis glasniji od ispuha. provjereno. uglavnom ak mu das vise zraka onda trea i veca dizna. rupa nebi smijelo bit

Postano: uto ruj 13, 2011 11:56 am
Postao/la jozy
mozes malo pojasnit sto si tocno radio?
kakav filter si stavljao, koju diznu (koliko brojeva vecu), kakve si promjene osjetio...
dobrodoslo mi je svako iskustvo jer nemam svojih po tom pitanju...

Postano: uto ruj 13, 2011 5:01 pm
Postao/la RAZZOR
Dellorto 28 ili 26 nisam siguran koji tocno. umjesto filtera sam stavio carapu namocenu u naftu. dina je bila 130 ili cak veca. dobijes da motor bolje ide ali teze je ustimat ga i ustimat ler. i usis mi se cuo jace od ispuha XD

Postano: uto ruj 13, 2011 9:54 pm
Postao/la deep
Osjetljivost MZ-a na filter je velika . Kako na neadekvatnu zamjenu tako na razne improvizacije . Vrlo bitna stvar kod MZ-a je da i uz orginal filter ne vuće falš zrak iz kutije u kojoj je filter .

Nekažem da se ne može improvizirati i dobiti približno da motor radi zadovoljavajuče , ali zasigurno neće takom improviziranom motoru biti idealno podešena smjesa , pa će dobiti nejednolik rad , možda neće imati ler i gotovo da sam siguran da će se potrošnja goriva višestruko uvečati .

Postano: sri ruj 14, 2011 10:46 pm
Postao/la Svejk
Hi hi ,kada sm bio mlađi ,i neiskusniji, na svom MZ 150 sam onaj poklopac filtera u obliku ljevka stavio unutra do rame,i maltene sasvim zatvorio dovod zraka.Što je najbolje ,tako sam iz Osijeka otišao u Orašje i vratio se.Jedino nije htio preko 90 i gasio se u leru.Kasnije tek kad sam stigao kući nije htio da upali :? Nije mi ni dan danas jasno na koju foru je taj motor uopće radio,a ne da je prešao taj put! I koja je to sprdnja bila,kada je iskusniji lega skužio što sam napravio :)

Postano: čet ruj 15, 2011 3:05 pm
Postao/la deep
Ima još boli biser :D

Moj kolega davih godina od emze pravio čoper pa mu smetala kutija od zračnog filtera i onaj dekl od akumulatora ( radi se o TS-u ) . povadio on to sve srezo taj dio rame uglavio sic o pony expresa , a na gumu koja spaja kargurator sa prostorom za zračni filter natakario najlon čarapu i sve to osigurao gumicom nasječenu od nutarnje gume od bicikla .

Kad je upalio motor (pokušao upaliti ) jednostavno nesta najlon čarapa ,ko da je nikad ni bilo nije . Usiso ju emzo iz cuga .

Na moj upit što mu taj komad najlon čarape radi to , veli moj kolega da mu motor ne usisava prašinu :roll:

Možete pretpostaviti da li je i koliko takav motor radio? Nemorate se mučiti ,otkriti ću vam tajnu . Nikad nista od te prerade .

Postano: čet ruj 15, 2011 3:31 pm
Postao/la ShumiZmajcek
Nikako na MZ-a KN Filter jer mnogoo usisava prasine kroz njega a posle se ti pojavi u obrusenoj stublini i klipu...

Ima jedan lik vozi trke sa MZ-om menja klip posle 3-4trke.. :twisted: (nema filter, samo levak)

Postano: čet ruj 15, 2011 4:08 pm
Postao/la jozy
potaknut vasim iskustvima i preporukama sam odustao od raznih gljiva i inih polurijesenja i preradio original air-box od malagutija na koji stavljam motor
dakle od mz-a je ostala ona guma koja ulazi u onu metalnu kutiju, u punoj duzini (nekih 15 ak cm) i ona ide u taj air box koji ima svoj spuzveni filter zraka
ulaz zraka u air box sam napravio jednake kvadrature onom pravokutnom ulazu u mz filter
motor dobro drzi ler i prima gas u neutralu, u voznji jos nisam probao jer još nemam odgovarajuci lancanik, izraduje ga kolega motomos sa foruma