Kako pravilno upaliti MZ ETZ 250?

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Avatar
vidra
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 3774
Pridružen/a: pet sij 22, 2010 1:22 pm
Lokacija: N. ZAGREB

Post Postao/la vidra » uto stu 05, 2013 8:39 pm

Starog čovjeka tert motor da gura. :twisted: :lol: Pa sve če vas Kosta postrojiti :mrgreen: :lol:
slika
slika

slikaslika

Avatar
ShumiZmajcek
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2140
Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
Lokacija: Srbija, Arilje

Post Postao/la ShumiZmajcek » uto stu 05, 2013 9:45 pm

kakvih 3 puta?? 1 na kurblu bez kontakta sa sauhom, drugi put kontakt bez sauha i mora da upali! posle 3 puta pitanje je dali ce upaliti.. ;)

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » uto stu 05, 2013 10:10 pm

Ma kužim,ja sam skakal po kurbli ko mladi pavijan..
Bum probal sutra par puta po 3,možda upali.
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Avatar
ShumiZmajcek
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2140
Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
Lokacija: Srbija, Arilje

Post Postao/la ShumiZmajcek » uto stu 05, 2013 10:46 pm

probaj bez sauha(cok-a).. :) samo das kontakt i kurblaj bez gasa bez icega, a pre toga ocisti svecicu da sija... :)

Avatar
zweitakt
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1973
Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
Lokacija: Karlovac -Zadobarje

Post Postao/la zweitakt » sri stu 06, 2013 4:59 pm

kosta je napisao/la:Doći će Božo u srijedu, zavezal bum ga za auto, pa nek me šlepa..
A ovo 3 puta, ja sam maznul po kurbli 100x, pa imal sam Tomose do sad.
A kaj nakon 3 puta i neće,koliko čekat, minut dva, pol vure, tjedan.......
provjeri dali ti je brijeg platina (ekscentar) dobro namješten, ja sam ga jednom krivo stavil pa je bilo slično ko kod tebe

Benediktus
Pripravnik foruma
Postovi: 79
Pridružen/a: čet lis 17, 2013 2:03 pm
Lokacija: Gönnersdorf / Njemacka

Post Postao/la Benediktus » čet stu 07, 2013 8:53 am

kosta je napisao/la:Kurblam k'o mulac cijeli dan, sa čokom, bez čoka, bez svijećice, , sa pljugom u čubama..... nebi pa da ti je Bog brat. :(
Imao sam isti problem na ETZ 250, kod mene je bila baterija. U mehanickom "Gleichrichter" pod sjedilom je bio mali kontakt, ja sam nju stavio navecer, masina je vukla struju, dovolno da isprazni bateriju na niski nivo, jutrom nije vise htjela paliti. Svjecica je jos radila, ali bila je pre slaba (to se ne vidi kada kontroliras).

Napunio sam bateriju (pola sata vremena), i etz krenula je kao da nije bilo nista. Jos nisam preradio "Gleichrichter", mora se kontakte cistit i zrihtat. Ja izvadim sigurac "Hauptsicherung" svaku vecer, to ide.

Meduvrjemenu sam imao kontakt na zadnjom sleiferu, sjetlo za bremsu je sjetlilo permanentno, onda isto nije hjtela paliti.

Probaj sa napunjenom baterijom, izmejeri bateriju, probaj sa novom ako je tvoja stara.

ETZ se neda gurati. Zaboravi to ...
Mozda ide, ako seila za "Choke" nije nastimana. Ali ne sa praznom baterijom....

Ja sam imao i problema sa seilom, kada sam ugradio drugi frgazer. Ona je palila nakom 80 do 120 puta skakanja po kurbli. Motor se meni na taj nacin lijepó ugrijao, onda je o.k. ...

Ako neci paliti nakon tri puta, zaboravi i trazi grijesku.

Pozdrav
Bene
"Courage et Fortune"

MZ ETZ 250, 1986
BING carburator

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » čet stu 07, 2013 3:30 pm

zapalil sam danas na guranje.
Frgazer je opet bio vani, plovak naštiman na 27mm odnosno 32mm.
Na kurblu neće da si Bog, na guranje kresne, ali nemam niti ler i moraš stalno turirat da ne krepa.
Fino vuče, ali moram nabaviti pipicu goriva jer ovak sa piksom i benzinom nema smisla, sav se zaliješ.
Na guranac pali bez čoka, u 4-5 metara.
Bitno da sam je čul da je živa :D
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Benediktus
Pripravnik foruma
Postovi: 79
Pridružen/a: čet lis 17, 2013 2:03 pm
Lokacija: Gönnersdorf / Njemacka

Post Postao/la Benediktus » čet stu 07, 2013 4:02 pm

Svuci da ti radi pre masno, pali bez choka, ali se hoce gasiti ?
Koj frgazer ti je ugraden? Imas li broj?

Bene
"Courage et Fortune"

MZ ETZ 250, 1986
BING carburator

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13083
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » čet stu 07, 2013 5:25 pm

kosta je napisao/la:Na guranac pali bez čoka, u 4-5 metara.
Bitno da sam je čul da je živa :D
Bravo :D :D , sad si sigurno drugi covjek :D :D .
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » čet stu 07, 2013 6:48 pm

Rasplinjač original 24, da sad sam umoran čovjek. :lol:
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » čet stu 07, 2013 8:25 pm

Iglica je sa onim limićima na 2 i 3 zarezu odozdola ( prema dizni).
Možda ga hebe i kaj sam ploču sa platinama pomaknul u lijevo za cca 1mm, ali otvaraju na brijegu na 0.35mm.
Iskra je plavo ljubičasta.
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Benediktus
Pripravnik foruma
Postovi: 79
Pridružen/a: čet lis 17, 2013 2:03 pm
Lokacija: Gönnersdorf / Njemacka

Post Postao/la Benediktus » pet stu 08, 2013 8:10 am

Hey Kosta,

ako ti je upalio motor kad ga guras, jer ga mozes ponovo upaliti na kurblu kada se zagrijao?

Na orginalnom frgazeru ima jedan mali "cep" za choke, on je iz alu i visi na seilu. Taj "cep" je plastifiziran, a guma se koj put raspada i zastopa prolaz u frgazer. Onda mices "cep", ali choke ne radi. Provjeri, dali je prolaz na "Düse" za start otvoren i cist.

Jos nekaj mozes probati: izvadi svijecu i spricaj mrvicu bezina direktno u cilindar. Masina bi morala paliti na kurblu kao da dobi choke.

Iskljuci mogucne probleme na frgazeru. Siguran sam, da bus nasao grijesku.

Bene
"Courage et Fortune"

MZ ETZ 250, 1986
BING carburator

Avatar
horex
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2454
Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG

Post Postao/la horex » pet stu 08, 2013 8:19 am

Imam jedno pitanje.
Jesi li rastavio frgazer i potopio ga najprije u ivasolu da se odmasti pa potom stavio na 5-10 min u WC sanitar da pojede kamenac u kanalima i nakon toga isprao vodom te propuhao kompresorom?
Ako nisi, to učini obavezno. Prije nego frgazer počneš sastavljati na čoku izvadi onu gumicu i daj napraviti novu od gume otporne na benzine i ulja i zamjeni je obavezno, ali pod obavezno. Pregledaj sve spojeve, šarafe i prirubnicu da li su u redu radi falš zraka napravi druge dihtunge ak je potrebno. Provjeri ler, čok i glavnu dizu jesu li propisne po katalogu (ako možeš tj imaš sa čime izmjeri ih da vidiš da ih već netko nije predelal). Stegni šaraf za zrak do kraja, igla na šiberu nek je na pol, prišpanaj sajlu od gasa ali sa malim lokerom da nebu prešpanata pusti gorivo i ak je motor u garaži prvo pali bez čoka bez kurblanja triput na prazno pa kontakt i te pizdarije nisu potrebne. Ak neće od 5 puta skini svjećicu i vidi je li mokra. Ak nije daj čok pa probaj. Ak nije ponovno mokra onda znaš da nemre potegnut gorivo pa kapni goriva na svjećicu i probaj. Ak neće ni tada traži drugi uzrok.
Uglavnom je kod njih problem višak goriva tj presauga pa ga onda moraš gurat da to zbaca van, a najčešće se to događa da prestari gumica na čoku pa te on u stvari zeza pogotovo u ljetu.
Eto probaj. Ja imam pipicu ali sam stavio novu i na es-a i ts-a jer stare zezaju zbog one u nutra gumice koja protrune i onda se ili začepi ili pušta gorivo svukud okolo. Paše ti od Tomosa.
slikaslikaslikaslika

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » pet stu 08, 2013 9:17 am

Frgazer je raskopan,opran u nitru,sve dizne očišćene,iglica odzdola na 2 i 3,sajla gasa ima lufta 1mm na šarafiču,gumica za čok nova.
Zamasti dok kurblam sa i bez čoka,neće upaliti na kurblu kad je topli,neće ni kad špricnem direkt preko rupe od svjecice.
Dihtunzi na prirubnici novi,bakelit cijeli,rebrasta guma cijela.
Jedino nisam gledao filter zraka.
Kad pustim gorivo kroz crijevo se vidi da teče,napuni frgazer i kad je pun kroz koju minutu malo pomalo još ide u nju ali nigdje ne curi.
Na salici je od ruba na 16mm,plovak 27-32.
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Avatar
kosta
Nepopravljivi MZ fanatik
Postovi: 1084
Pridružen/a: čet tra 23, 2009 6:59 pm
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la kosta » pet stu 08, 2013 5:12 pm

Radi, pali topli na zub, ide k'o Simplon, kad je hladan jednom prazno , drugi put kontakt bez gasa i dum..... ne svaki put, ali pali, radi , ide........živa je.
Ima ler k'o Singerica, svjećica sivo-smeđa.
Hvala svima koji su pomogli savjetima, hvala onima koji su davali moralnu podršku, hvala na ustupljenim dijelovima.
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/

Odgovori