Stranica: 3/3.

Postano: pet stu 08, 2013 7:24 pm
Postao/la zvoneRI
ajd super, sad ti je vjerujen lakše, bit će ti gušta ga vozit sad kad je u većoj mjeri gotov....uživaj...

Postano: pet stu 08, 2013 7:41 pm
Postao/la ernesto
Super, cestitke :D :D :D :D . I sta je na kraju bilo?

Postano: pet stu 08, 2013 11:12 pm
Postao/la bixic
sas otvori vlastitu garažu i daj fotke da vidimo kakva je to zver.

Postano: pon sij 13, 2014 5:10 pm
Postao/la davor1pz
Kakvo kurblanje bez kontakta ljudi? Pa je li netko od vas ikada pročitao upute? Evo kako u uputama piše i tako najbolje pali. Poznatom Baj Ivi iz našeg kraja netko je davno prodao tu foru s kurblanjem bez kontakta i on je tako radio godinama. Sve dok ga nisam par puta vidio kako se muči, skoro svaki put ga "presauga" na taj način. Onda sam ga naučio da treba dati kontakt, povući čok i zakurblati 1 do 2 puta i motor će upaliti bilo ljeto ili zima. Ako se kurbla bez kontakta i još s čokom, ogromna je šansa da će motor "presaugati". Evo kako piše u uputama od riječi do riječi:

Startovanje:
1. Menjač ukopčati u prazan hod
2. Uključiti paljenje
Kontrolna lampica da dinamo svetli
Kontrolna lampica za prazan hod svetli
3. Otvoriti slavinu za gorivo (ajd ovo ja uvijek prvo napravim)
4. Pri hladnom motoru: Otvoriti uređaj za hladno startovanje
Pri toplom motoru: Uređaj za hladno startovanje treba da je zatvoren
5. Pri hladnom motoru: Obrtnu dršku za davanje gasa staviti u položaj
malog gasa (relant)
Pri toplom motoru: Obrtnu dršku za davanje gasa otvoriti za otprilike
jednu četvrtinu obrtaja
6. Pedalu startera snažno aktivirati
7. Uređaj za hladno startovanje zatvoriti čim motor dobro prima gas.

Postano: pon sij 20, 2014 9:45 am
Postao/la Mirko
...bravo Davore, točno tako ja krešem moga i sve 5 , ak ne pali tako onda nekaj nije kako treba (karb ili palijenje tj. struja svječica itd.) :wink:

Postano: pon sij 20, 2014 11:21 am
Postao/la davor1pz
E upravo to, ako na taj način ne može upaliti, to može jedino ukazivati na neki kvar ili krivo podešenje.

Postano: pon sij 20, 2014 6:36 pm
Postao/la PALE
Baj Ivo legenda! :lol:

Postano: pon sij 20, 2014 7:06 pm
Postao/la RAZZOR
mozes ti prdit i smrdit s tim paljenjem kolko os dao bi ti ja svoga da ga tako upalis prvo kad bi se se vratila kurbla ili bi te lansiro na mjesec il bi dobio po nozi da nemozes stajat ko zeto prije koju godinu. Neznam ni sam kolko mi je pari papuca probusio.

na iskljucen kontakt a povucen cok zakurblati jednom ili dva puta stilom ljenog macora ili crknute kokosi i vratiti cok nakon toga
dati kontakt i jednom malo jace nagazit i umjesto da lansira vas on lansira sebe :D

Ova davorova tehnika pali samo na 250, 150-tka je malo kompleksnija.

Postano: uto sij 21, 2014 11:53 am
Postao/la zweitakt
moram priznat da na mojem 251 nema neko pravilo dok je zagrijan. Neznam jesam to pročital na forumu ili čul od nekoga , uglavnom dok je skroz hladan bilo stajal tjedan dana bez paljenja ili preko noči , 2 puta čok bez kontakta i nakon toga kontakt i on upali, ako dam kontakt i čok istovremeno onda ga uglavnom presaugam, možda negdje griješim al tak pali hladan uvijek. Dok je topal tu več zna zajebavat, koji put kresne iz prve bez čoka, dok neki put neče,al onda je uzaludno kurblat pod kotaktom jer se samo presauga. Tada ga uvijek upalim na način kak sam gore opisal kad je hladan. Sa druge strane koji put daš čok u tom slučaju, pa se opet presauga. Napominjem da se ta situacija događa isto ak je vani +35 ili +10, a stoji recimo 15 minuta u oba slučaja, al nije da se zamaram previše s tim je u vožnji je sve o.k. i sviječica je prave boje tak vjerujem da je sve dobro naštelano. 150tku palim hladnu na isti način, al mora bit stvarno jako zgrijana da bi bez čoka kresnula nakon pauze.

Postano: sri sij 22, 2014 8:13 am
Postao/la jpavlek
ja svog udem u garazu pustim gorivo izvezem ga van dam kontakt povucem čok udarim u kik starter nekad odmah onako pukne nekad od 2. puta vratim cok malo gasa da povuce radi dok instaliram kacigu i rukavice na glavu i gas ... :lol: 8)

Postano: sri sij 22, 2014 6:16 pm
Postao/la deep
Na ovo sve što sam pročitao ,mogu dati svoje viđenje . Ljudi ovo je pokazatelj kako sve što ste pokušali opisati kao standard i kao unificirani obrazac paljenja je ne primjenjiva . Naime svaki MZ je motor za sebe i jedinstven , rekao bih i ne ponovljiv pa čak niti kada izađe ispod čekiće ( novi iz tvornice) . Postoje neka pravila kako bi se približili unificiranom obrazcu paljenja , ali to vrijedi samo dok ne izađe iz servisa.

Paljenje Mz je već opisano . To bi trebalo biti : Čok do kraja , 2x na prazno sa punim gasom (bez kontakta ) i potom vratiti čok ,dati kontakt , malo gasa i trebao bi upaliti . To je za prvo paljenje nakon stajanje motora preko noći . Svako daljnje paljenje u danu nema čoka samo kontakt i kresssss . Camcarammmmcam . I sada ima jedana jedna važna stvar , a to je ako MZ ima udešen ler , nema dodavanja gasa kod paljenja kada je u danu već radio .

Da i to opet nije pravilo , nego sugestija . Ali ako neće sve zanemariti i naći mu najbolju opciju .