Stranica: 1/2.

zatrzavanje/ljuljanje

Postano: sub lip 23, 2012 11:53 am
Postao/la zweitakt
evo mene sa problemom, paljenje je naštelano po ps-u, fergazer isto tak, motor super drži ler, povlači iz mjesta dobro ( bez one rupe do 3000,kaj često zna bit na 250tki), ali kad pustim gas, a vozim se recimo između 3 i 4 tisuče okretaja, počne zatrzavat i lagano ljujat se, kad opet dam gas, sve o.k., kaj bi to bilo sad..., brine me to da nisu možda ležaji radilice ak je ovo drugo sve dobro?

Postano: sub lip 23, 2012 12:18 pm
Postao/la PALE
Meni je to prisutno na gotovo svakom 250 MZ motoru...skoro na svakom do sada....dok ETZ 150 mi toga uopce nikad nije imao, ono kad pustis gas kao da je ugasen klizi...

Jedan frend mi je reko da je to trzanje kada pustis gas rijesio tako da je promjenio karburator, on je stavio potpuno novi karburator i kaze da je to trzanje nestalo potpuno...

Postano: sub lip 23, 2012 1:45 pm
Postao/la zweitakt
PALE je napisao/la:Meni je to prisutno na gotovo svakom 250 MZ motoru...skoro na svakom do sada....dok ETZ 150 mi toga uopce nikad nije imao, ono kad pustis gas kao da je ugasen klizi...

Jedan frend mi je reko da je to trzanje kada pustis gas rijesio tako da je promjenio karburator, on je stavio potpuno novi karburator i kaze da je to trzanje nestalo potpuno...

Postano: sub lip 23, 2012 1:45 pm
Postao/la zweitakt
tak je meni prije radil

Postano: sub lip 23, 2012 9:45 pm
Postao/la ShumiZmajcek
i meni sa platinama radio tako kao vama 150ke.. :wink: inace to je normalno za 250ku...

trza cim napuni dovoljno bezniza da napravi "lepu" eksploziju..

E tek da znate kao MZ 300 trza... ali ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeee au.. nemogu da verujem! :twisted: :twisted:

Postano: ned lip 24, 2012 1:56 pm
Postao/la Tomo4897
Novi fergazer rjesava stvar . Ali moći je to rjesiti elektrolizom .
Samo neznam gdje bi to napravil. To imaju veci servisi automobila (za čiščenje dizne ) ili mogu imati servisi koji popravljaju manje strojeve (flakserice , motorke i takve stvari ) .
Problem je kaj nemres očistiti fergazer iglom na nekim mjestima.
Kao i ovo govno od goriva kaj imamo . Nema vise olova u njemu , a olovo stiti cijelu masinu dodatno i pogotovo fergazer. Sad se vecinom samo naslage skupe koje je tesko cisti .

Postano: ned lip 24, 2012 8:37 pm
Postao/la jpavlek
sto se tice ciscenja karburatora ja sam svog cistio sa kiselinom odlicno cisti...sve smece sto se nakupilo pojede i karb i dize ciste kao nove...

Postano: ned lip 24, 2012 9:13 pm
Postao/la ShumiZmajcek
i prosiri kanale.. :lol: :wink: (sona kiselina) :wink:

Postano: ned lip 24, 2012 9:30 pm
Postao/la PALE
Pa sto ti je problem procistit emzin karburator, pa nije da ima neke cudne kanale ili bome malene dizne, za krupne mrvice mozes sve ocistit fizicki za zicama i sl. stvarima a sitnije stvari propuses na kompresor na zrak i ode sve!

Mislim da bi jos jedno rijesenje ovog trzanja bilo da se ugrade usisne lamele (reed valve) no to je moje samo razmisljanje...

Postano: pon lip 25, 2012 3:05 pm
Postao/la zweitakt
budem probal opart i ispuhat fergazer, ionak ga moram pregledat detaljno jer se planiram vozit na Pag tamo početkom 7. mj, a karlovac - pag je dobar potez za mz

2Pale, to ti je inače ona mz-a 251 od ervina sa crnim deklovima, inače motor je najprije uzel dellboy, pa ja od njega, sve je bilo super osim kaj sam moral klip zamjenit jer je ili ervin ili vlasnik prije stavil sviječicu sa dugim navojem pa je stopilo čelo :lol:

Postano: pon lip 25, 2012 3:28 pm
Postao/la PALE
Eh da sam ja tada imao novce kada ga je ervin prodavao nebi niti razmisljao dal da ga kupim...ono je bilo savrseno stanje, a jako dobro poznajem i prvog vlasnika tog motora i znam kako se je odrzavao, stvarno motor za 10!

Daj nemoj mi slucajno proci blizu Rijeke ni ti niti delboy bez da se javite...ali ozbiljno stanite ovdje malo pa cemo na cugu neku barem....
BTW mozda se i na pagu sretnemo posto ja cesto znam dole ici...

SRY NA OFF TOPICU 8)

Postano: sri lip 27, 2012 6:03 pm
Postao/la zweitakt
evo danas problem riješen, ispal je bil šeraf od nosača auspuha na spoju sa granom, pa se auspuh malo odvojil i tu je puštalo malo, pa logično nije bil dobar povrat smjese i motor odmah ne radi kak se spada

Postano: sri lip 27, 2012 8:46 pm
Postao/la Dejan_22
hm
zanimljivo, ovaj problem imam i ja

i također mi pušta malo tu dima na spoju između grane i samog topa dok je upaljen

Postano: sri lip 27, 2012 9:39 pm
Postao/la ShumiZmajcek
Dejan_22 je napisao/la: dok je upaljen
pa zar moze da pusta ako je ugasen? :lol: :lol: :wink: :wink:

Postano: sri lip 27, 2012 9:50 pm
Postao/la Svejk
Sličan problem imam i ja,ali tek u četvrtoj brzini kad je u obrtajima i taman bi ga trebao prebaciti u petu,ako oduzmem gas dolazi do zatrzavanja.Boja svijećice ok,platine 2,7 prije GMT,karburator nov novcat,a problem ostao!
Svaki savjet dobrodošao :?