Stranica: 1/2.

MZ etz250-kotac 16"

Postano: pet kol 31, 2012 9:53 pm
Postao/la marac177
Znaci ovako: na emzi 250 imam kotac od 16cola, posto još nisam bio u mađarskoj nemam original platine, a i imam improvizirani filter za zrak(spužvu) pa ne mogu naštelat paljenje i karb. unatoč svemu tomu motor ide poprilično dobro, uspijem ga razvrtit do 6000,6500-7000okretaja, ali motor ide jedva 110km/h. Htio bih samo pitati dali mz etz 250 u 5.brzini na 5000okretaja ide 100, a na 4000okretaja 80 ili su meni pomiješani omjeri lančanika s obzirom da je kotac 16cola a ne 18.
i da još usput da pitam dvije stvari, pusta mi ulje kod indikatora za ler jer je očito navoj pretiran, pa kolika je cijena novog ili ako netko ima za prodat i prešao sam nekih 100km od kad sam kupio motor pa do kad sam mijenjao ulje, u getribi nije bilo ni pola litra ulja i bilo je jako rijetko, prvo sam lagano zagrijao mašinu onda iscijedio ulje van i ostavio da iskapa sve, natočio sam HIPENOL 90 a to je dosta gusto ulje ali ako sam dobro pročitao u nekoliko tema dobro je za mz-ali naravno imam problem, kad sam na mjestu u leru (motor drži ler-gas jako dobro) pritisnem kuplung do kraja i stavim ga u brzinu,ako ne dodam gas motor se ugasi a kad dodam gas osjećam da lagano ide naprijed. Prije mi se to nije događalo a i znam da je kuplung dobro naštelan pa ja mislim da je to možda zbog gustoće ulja.

Postano: sub ruj 01, 2012 12:53 am
Postao/la yomarkinaMZ
Za ovaj zadnji problem, kakve su ti lamele?? Móžda su ti one pri kraju, uspije ti odvojiti toliko da možeš ubaciti u brzinu i ízbaciti iz nje... Provjeri debljinu lamela.

Postano: sub ruj 01, 2012 6:41 am
Postao/la PALE
Nije jednostavno provjerit debljinu lamela, nije to neka rutinska provjera ko i svjecice. Ako mozes probaj jos malo zategnut sajlu kvacila. Ako imas madjarsku sajlu ona je koji cm predugacka i moras ju zatezat di god mozes i na masini i na rucki gore. To prvo, mozes probat kvacilo namjestit na neki drugi polozaj, tako da vrtis dole onaj puz, da ti ona plocica sa 2 zareza kroz koju zavidas 3 vide, sto vise napne sajlu.

Hipenol ulje za emzu je ok stvar. Ujutro kad ga palis moras cekat da se malo zagrije masina jer inace nece razdvajat kako treba. Moras cekat da se ulje malo zagrije. Trenutno imam neko castrol ulje i jako je rijetko i vise nemam tih problema ujutro na prvo paljenje....

A imao sam i ja neki improvizirani filter zraka od spuzve i nakon nekog vremena se previse natopi benzinom od povrata, i lako se zacepi...rezultat toga ti bude samo da nemozes prec nekih 4ooo okretetaja cca...

Re: Upit za mz etz

Postano: sub ruj 01, 2012 11:54 am
Postao/la marac177
Ali ja sa starim uljem nisam imao tih problema,pa zato mislim da je ulje pregusto

Postano: sub ruj 01, 2012 12:07 pm
Postao/la PALE
Mislim da ti ide 0,9l u mjenjac (provjerit u manualu) a litra ti dode nekih 50kn tako da mozda i nije to problem promjenit pa vidit razliku. Razlike u radu motora,kvacila, zbog ulja su na jacim i osjetljivijim motorima jako vidljive pa zasto nebi i ovdje to mogo biti uzrok.

Re: Upit za mz etz

Postano: sub ruj 01, 2012 12:14 pm
Postao/la marac177
Da i stavio sam 0.9l ulja . Procitao sam u nekoj temi da je isto dobro motorno ulje 15w40 od castrola, a znam da je to dosta rijetko pa ako mi mozete reci ako bi to ulje bilo dobro ili bi lamele proklizavale?

Postano: sub ruj 01, 2012 12:38 pm
Postao/la ernesto
Ja sam po zimi imao to Castrol 15-40 i mogu reci da je cisto pristojno ulje.

Postano: sub ruj 01, 2012 12:42 pm
Postao/la marac177
Prvo cu probati zateći kuplung a ako to nebude dobro, onda kupujm to ulje :D...E da jos jedno pitanje: posto se bas nerazumijem u omjere lancanika, pa da pitam jednostavnije-koliko mz etz250 mora ić u 5 brzini na 4 ili 5 tisuća okretaja?

Postano: sub ruj 01, 2012 5:53 pm
Postao/la ShumiZmajcek
kod mene 18 tocak i 17z pred. lanianik(2 zuba manji) ide na 4000/4300 - 90km/h :wink:

Postano: sub ruj 01, 2012 5:57 pm
Postao/la ernesto
Marac, kod lancanika ti je takva stvar da ukoliko je lancanik manji, motor bolje ubrzava, ako je veci onda mu je bolja krajnja brzina. Mislim da ti je tvornicki 19 zuba (prednji lancanik) tako da si onda gledas odstupanje prema tome.

Postano: sub ruj 01, 2012 7:32 pm
Postao/la marac177
znam kako otprilike ide to ali neznam racunati,evo ja svoju emzu nemogu u 5 brzini natirati preko 5000,5200okretaja i brzine od 110km/h

Postano: ned ruj 02, 2012 9:03 am
Postao/la PALE
Pa za samu krajnju brzinu puno toga igra uogu. To sto govoris 110km/h sam ja vidio kod puno emzi 250 koji su bili u ok urednom stanju i neidu preko 110. Tu ulogu igra i igla od karba na kojem je zubu, kakav ti je auspuh i koliko je protocan, kako su ti platine namjestene za nize ili vise okretaje...i tako jos par sitnica. Svaka emza ide do 110-115, a one nabrijane price 140-160 jos nisam dozivio da vidim tih 140-160, ali i ne kazem da nije moguce to postic.

Imao sam jednom emzu 150ccm pa je isla 140, ali zato je imala svoje neke male preinake na masini...

Postano: ned ruj 02, 2012 9:47 am
Postao/la zweitakt
mislim da ti u kotacu nije problem, jer etz 251 ima isto 16 cola iza, pa ide isto ko 250, jedino je malo zivlji. ili imas manji prednji lancanik ili je prije neko stavljal motorno ulje nutra, a to ulje ti ima aditive koji smanjuju trenje, tak da naprave film na kliznim povrsinama, pa se tako isto napravi taj film na lamelama i kuplung proklizava, pogotovo u 4. ili 5. brzini, svi motori sa mokrim kuplungom su osjetljivi na ulje

Postano: ned ruj 02, 2012 4:57 pm
Postao/la Stari lisac
Najbolje bi bilo da neko sedne u neka kola il na motor, pa da vozite uporedo i vidiš koliko tvoj motor stvarno ide. Voziš ETZ 250 sa zadnjim točkom od 16 coli. Neznaš prethodnu istoriju motora, da li je prethodni vlasnik zamenio samo točak, da li je menjao i pinjon ( pogon ) brzuinomera ? Pinjoni na 250 i na 251 nisu isti, imaju različiti prenosni odnos . Možda ti misliš da ti motor ide 110, a on m ožda ide 130 ?

Postano: ned ruj 02, 2012 5:21 pm
Postao/la RAZZOR
nek pogleda samo kolko zubi ima naprijed na prednjem lancaniku i sve cemo znat.

A sto se tice ulja. ko je spominjo da je gusto ulje dobro za mjenjac? Di ste to procitali. godinama sipam ina super 5 mislim da je ono 10w40 ako se ne varam. ulje mora letat po mjenjacu a ne se talozit na dnu. sipaj motorno ulje unutra i uzivaj.