Stranica: 1/1.

RIJEŠENJE SVIH VAŠIH PROBLEMA

Postano: uto lis 09, 2012 12:36 pm
Postao/la RAZZOR
POČNITE SAMI ŠARAFIT PO MOTORU VJEROJATNO ĆETE SAMI NAĆ UZROK KVARA.



Evo naprimjer meni emza ne pali hladna a i kad je topla moram vise puta kurblat. i sad bi ja mogo otvorit temu kako ona ne pali i pitat sta je problem a nisam kljuca ni safcigera vidio jos. E pa necu, odo sarafit !!!!

Postano: uto lis 09, 2012 12:46 pm
Postao/la ernesto
Kontakt Razz, moras dati kontakt i kad je topla, ne samo kad je hladna :lol: .

Postano: uto lis 09, 2012 12:48 pm
Postao/la RAZZOR
E vidis moze bit. AHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH

Postano: uto lis 09, 2012 2:49 pm
Postao/la PALE
kaj je to srafciger? I koje ti kljuceve koristis kada popravljas svoju ljutu pilu? Ja najcesce koristim kljuc od konobe i od postanskog sanducica... :roll:

Postano: uto lis 09, 2012 3:34 pm
Postao/la RAZZOR
safciger = odvijač
ključeve 10,13,16,17,18,19,21,22,24 i 36

Postano: uto lis 09, 2012 6:40 pm
Postao/la bixic
Eto malo offa i od mene... nedavno sam slagal Hondu, znaš koja uživancija? Uzmeš viljušlaste 8, 10 12 14, 22 i 24, ravni i križni šerafciger i gumeni čekić i cijeli motor ide u dijelove...

Postano: uto lis 09, 2012 7:43 pm
Postao/la RAZZOR
ahaha kad smo vec u offu meni kljucevi ni netrebaju. samo flaksericu uzmem. :D

Ne ozb. inace puno sarafam pa se malo koristim kljucevima, vise koristim pneumatski pistolj. kljuc mi sluzi samo za kontru.

Postano: uto lis 09, 2012 8:33 pm
Postao/la ShumiZmajcek
a za sta 36 kljuc koristis? :roll:

Postano: uto lis 09, 2012 8:42 pm
Postao/la RAZZOR
mislim da je 36 za mostove. ako ne cak mozda i 41

Postano: sri lis 10, 2012 1:48 pm
Postao/la Mahatma Gadhni
Ljudi, ne kolutajte očima toliko! Nije to zdravo. :lol:

Znači, RAZZOR, ako mi prestane raditi svjetlo na motoru, da uzmem ključeve i krenem rastavljat motor? Od kojeg kraja da krenem rastavljat, prednjeg ili zadnjeg? :lol: :lol: :lol:

Hihihi, šalu na stranu, ali nije bez veze ona izreka: Tko pita, ne skita.

Meni se dogodio jedan potpuno mali problem, ali mi je zaustavio napredak na nekoliko dana. Na ducatiju kakvog imam ja postoje dvije vrste rezervoara - metalni i plastični.
Ja sam trebao ispustiti gorivo iz mojeg. Metalni na svojem dnu imaju šarafić na kojem se gorivo ispušta, a plastični to nemaju. Pogađate, ja imam plastični rezrvoar. I tako je meni rezervoar stajao sa strane nekoliko dana jer nisam znao na koji način pravilno ispustiti gorivo. Da sam nekoga pitao prije nego sam krenuo u šarafanje - ne bih skitao. :lol:

Inače, ovo mi se čini kao dobra tema.

Postano: sri lis 10, 2012 1:51 pm
Postao/la ernesto
Ma naravno, salu nastranu, treba pitati. Zato smo ovdje da si pomognemo ako gdje zapne.