Stranica: 1/1.

talog na svjećici

Postano: pon svi 27, 2013 1:38 pm
Postao/la Loye
u čemu je problem da svakih 100km moram čistit sviječicu?
a sve normalno radi, paljenje precizno poštelano,, jedino mi se čini da se nekak potrošnja goriva povečala, jel to onda problem sa karb?
:?: :?:

Postano: pon svi 27, 2013 2:07 pm
Postao/la ernesto
Kako ti izgleda svjecica da ju trebas cistiti? Ukoliko ti je masna, onda je mozda previse dvotaktola, a ako je cadjava onda benzin lose izgara. Trebalo bi pogledati fergazer i cok (jel ti mozda cok podignut, odnosno mozda se cilindric ne spusti dovoljno). Moze biti i problem u filteru.

Imamo negdje na forumu tablice kako svjecice izgledaju i sto znaci koji izgled. Bilo bi dobro da si pogledas tu tablicu samo sto ovaj tren ne znam gdje se nalazi. Malo pretrazi forum.

Postano: pon svi 27, 2013 8:30 pm
Postao/la Loye
samo čađ.. bude crna i suha..

Postano: pon svi 27, 2013 8:40 pm
Postao/la kosta
Ne zagrije se dovoljno da sagori čađu,stavi drugu oznaku.

Postano: pon svi 27, 2013 9:23 pm
Postao/la Loye
koristim Bosnu f75,, koju drugačiju da stavim?

Postano: pon svi 27, 2013 9:35 pm
Postao/la ernesto
To je dobra toplinska vrijednost. Provjeri kako je postelan fergazer, mozda je previse benzina, premalo zraka. Kako velike rute vozis, jel drzis cok?

Postano: uto svi 28, 2013 6:38 am
Postao/la Mirko
ernesto je napisao/la:To je dobra toplinska vrijednost. Provjeri kako je postelan fergazer, mozda je previse benzina, premalo zraka. Kako velike rute vozis, jel drzis cok?
tak je :)

Postano: uto svi 28, 2013 7:08 am
Postao/la zbjawa
Crna čađa

Glavna elektroda s izolatorom, elektroda mase i tijelo prekriveni su jednoličnim slojem crne čađi.
Mogući razlozi - loše podešeni rasplinjači ili ubrizgavanje goriva daju prebogatu smjesu (višak goriva), filtar zraka jako zaprljan i nedovoljno protočan, neispravan automatski čok koji ostaje stalno uključen, svjećica „hladnija“ od propisane, korištenje motocikla na kratke relacije, toplinska vrijednost svjećice preniska
Rezultat - zbog zaprljanosti svjećica dolazi do lošijeg hladnog starta, a neizgoreni dio goriva odlazi u auspuh i zadržava se u katalizatoru
Pomoć - provjeriti podešenost smjese, rad automatskog čoka i protočnost zračnog filtra

Postano: uto svi 28, 2013 8:28 am
Postao/la ernesto
2zbjawa: jesi to iz neke tablice prepisao? Jel se sjeca netko imamo li negdje na forumu tablicu sa stanjima svjecica? Meni se cini da ju je Razzor postavio prije dosta vremena.

Postano: uto svi 28, 2013 9:48 am
Postao/la Loye
čok koristima samo za hladan start, samo 2 puta zakurblam s čokom i to je sve.. a filter zraka je čist.. jedino ostaje karb, ali nisam ga ni dirao a ovaj problem mi se počeo događati..
a rad motora je sasvim normalan

Postano: uto svi 28, 2013 10:01 am
Postao/la bixic

Postano: uto svi 28, 2013 10:02 am
Postao/la bixic
Ante250 je ovo stavio još 2008.

Postano: uto svi 28, 2013 10:02 am
Postao/la zbjawa
ernesto je napisao/la:2zbjawa: jesi to iz neke tablice prepisao? Jel se sjeca netko imamo li negdje na forumu tablicu sa stanjima svjecica? Meni se cini da ju je Razzor postavio prije dosta vremena.
Ma skinuo sam s ove stranice:
http://www.motorevija.com.hr/clanac/svj ... _dijagnoza

Postano: uto svi 28, 2013 11:02 am
Postao/la Mirko
..TIP-TOP :)

Postano: uto svi 28, 2013 11:33 am
Postao/la ernesto
E to se trazi :D :D . Otvoriti cu rubriku s ovim tablicama.