Stranica: 1/1.

Isplati li se-MZ ETZ 251

Postano: pet lip 21, 2013 3:24 pm
Postao/la Tomos96
Trenutno pokušavam si nači neki solidan motorič i nov sam tako da neznam gdje da otvorim temu.
Znači ovako..tata je išao pogledat jednog MZ ETZ 251 ima papire.Motor solidno pali a mašinu nisu puno gledali.Na motoru fali sajla km/h ili obrtaja,prednji amortizeri nerade tj. prorade kad ih se par puta stisne, prednja kočnica neradi i tak neke sitnice.Zanima me koliko bi koštali ti djelovi što sam naveo da nerade ili ih nema i dali bi to mogao nabavit u okolici Đakova ili Osijeka.Mlad sam i neiskusan pa možda mislite da sam naporan.ali nebi se htjeo zaletit i uzet motor pa da mi starci skroz nabijaju na nos da sam uzeo "krš".Unaprijed hvala svima koji bi mi mogli dati odgovore na ova moja pitanja.

Postano: pet lip 21, 2013 8:27 pm
Postao/la ernesto
Nisi nista naporan, zato i imamo forum da si medjusobno pomognemo :wink: .

Dijelova ima u Madjarskoj i za taj model mislim da ces sve naci. Kvaliteta dijelova je u Njemackoj bolja i nesto je veca cijena, ali za dijelove mislim da ne trebas brinuti.

Dal ce ti starci nabijati na nos... hoce sigurno :mrgreen: . To ti tako ide, mislim da nema nikoga ko se bavi ovim stvarima, a da mu doma ne zvocaju, to ti ide s tim hobijem i motorima :wink: .

Krs ili ne, sve se svodi na to koliko para-toliko muzike ali ako ces imati volje, sloziti ces lijepi motoric.

Postano: pet lip 21, 2013 8:31 pm
Postao/la zweitakt
a gle, uvijek treba pazit kaj kupuješ, ak več i naletiš na krš, onda mora bit cijena prihvatljiva tak da kasnije možeš investirat u popravak itd..., sad ovak kaj si ti napisal, to može bit svakaj u pitanju, jer i vilice i prednja kočnica su reltivno složeni elementi... tak da ovisi o kvaru... može ti bit popravak toga 300kn, ali može bit i preko 1000, najbolje pogledaj još po oglasnicima nemoj žurit..., btw dijelova imaš u mađi, nađe se neš rabljenih preko oglasnika, a i sad ulazimo u uniju, pa vjerujem da če narudžbe preko interneta bit puno lakše nego do sada. Pošto si več postal član foruma, uzmi si vremena i proćitaj kaj sve piše, jer informacija stvarno ima dosta u rubrikama garaže, motor mehanika, struja itd, normalno slobodno i pitaj kaj ti nije jasno

Postano: sub lip 22, 2013 8:59 am
Postao/la bixic
251 je posljednji nama dostupan model Mze. Nakon njega postojao je i 301 ali nema ga u hr, bar ne u originalu. Kaj se tiće sitnih nedostataka koje si naveo, to je stvarno ništa naspram nekih motora koje su članovi ovog foruma kupili pa polako doveli do savršenstva..
Pa da prekopamo malo po iskustvu, prednja kočnica, u većini slučajeva, ne smo na MZi, ako ne radi kriv je kočioni cilindar. To je ona mala kutijica na governalu na koju je zakvačena ručica kočnice. Popravak iste je prilično kompliciran posao, dobra stvar je što možeš za male pare nabaviti drugi, polovni, a možeš i staviti od nekog drugog motora, skutera, bitno je da koči. Po meni to je investicija od max 400 kuna.

Prednja vilica. MZ baš i nema poznatih bolesti vezanih uz ovaj sklop, robustna je, pouzdana i jednostavna za održavanje. Prvo što trebaš napraviti je odvrnuti na gornjem trokutu poklopac vilice, mislim da je ključ 24 i tankim drvenim štapom provjeriti količinu ulja. Postupak je slijedeći, spustiš štapić skroz do dna dok god ne udari o metal, polako ga izvučeš i izmjeriš visinu ulja metrom. Trebala bi bi iznositi između 22 i 24 cm, ne manje i ne više. Zatim polako izvučeš oprugu i provjeriš njeno stanje, ne bi smijela biti nigdje zaprešana ili razvučena. I to je sve što možeš sam napravit, ostalo je na majstorima jer ako je tu sve ok vjerovarno je onda problem u štapu vilice, možda je iskrivljen. Sajle se mogu jeftino nabaviti u Mađarskoj a možeš ih da ti radit kod nekog tko radi sajle, mjere imaš negdje na forumu.

I To je to, nema tu puno ulaganja, ovako, na prvu, ali kao kod svakog drugog rabljenog motora najskuplje te izađe ono kaj se ne vidi. Sretno s kupnjom i ne boj se tražiti bilo kakav savijet, svi su ovdje spremni pomoći koliko god mogu i znaju. A što se tiće staraca i kvocanja, jbg, svi smo to prošli, kroz jedno uho unutra, kroz drugo van i dalje radiš po svom. Sretno!!!

Postano: sub lip 22, 2013 12:22 pm
Postao/la RAZZOR
Da se mene pita, mjerenje stapom je totalno nefunkcionalno jer ti ga ubacis u ulje stap zauzme prostor i podigne razinu ulja, a kad si se vec mucio i otvaro vilice pa promjeni ulje neces propast.

Rastavit vilice, oprat dobro sve djelove, stapove odnjet tokaru da ti izmjeri iskrivljenost. 1,5mm do 2mm odstupanja na sredini stapa je jos donekle prihvatljivo, ako je preko, nabavljas nove 700 kn komad novih a polovnih se da nac jeftino. al i oni su vjerojatno malo iskrivljeni. kupis semeringe, kupis ulje, provjeris u manualu kakvo ulje i koja kolicina, i imas reparirane vilice i libo te racku. a i kocnica ima kolko os, da se to sve sredit lako. Ako i imalo pametan i ako znas oko mehanike, i elektrike sve ces rijesit.

Postano: sub lip 22, 2013 11:18 pm
Postao/la bixic
Idi Razzore, ti bi sve novo. Hahaha, ma može i tako, kad se ima para. Ako nema, onda i stare, prokušane metode daju rezultate.

Postano: ned lip 23, 2013 10:56 am
Postao/la RAZZOR
S obzirom da su to amortizeri, i da je to motor, i da je tvoja glava u pitanju.

Ili tako ili se necu vozit, da nosim glavu u torbi radi par sto kuna?

Postano: ned lip 23, 2013 12:25 pm
Postao/la zweitakt
RAZZOR je napisao/la:S obzirom da su to amortizeri, i da je to motor, i da je tvoja glava u pitanju.

Ili tako ili se necu vozit, da nosim glavu u torbi radi par sto kuna?
upravo to sam htel reč, nije se za igrat sa kombinacijom loša prednja kočnica i loša prednja vilica.