platine mz 251

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

tonac 750
Povremeni posjetitelj
Postovi: 16
Pridružen/a: sri tra 17, 2013 6:00 pm
Lokacija: zagreb

Post Postao/la tonac 750 » sri sij 08, 2014 8:37 pm

pozz ekipa sam da kazem, moje su mađarske i skupa sam ih promijenio prije 10 mjeseci, i od kada je deep napravio generalnu i ustimao ih prešao sam sa motorom oko 7000km i vjerujte nema nikakve razlike, ni u masini niti sa platinama samo sam ih svakih 1000km navlazio sa uljem mislim onaj "filc". valjda ga nebum sada urekao :D

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » čet sij 09, 2014 10:06 am

Nadovezao bih se na RAZZOR - ov post i dodao . Vrlo je bitno ne čačkati po platinama i malo malo doštelavati , jasno bez potrebe . Ako je odrađeno kod montaže i štelanja ispravno , a to podrazumjeva obavezno nove platine i novi kondenzator (ja preferiram plastične o tome , ću kasnije) i predpaljenje uštimano , nema potrebe dirati dok ne krenu prvi simptomi . A prvi simtomi se ne bi trebali javiti minimalno (po nekim tumačenjima iz prakse) , odnosno prije 10 do 15 tisuća pređenih kilometara sa jednim platinama i kondenzatorom .

Naime zašto platine odu ? Jedini i glavni razlog je iskrenje odnosno pojačano iskrenje , a iskrenje se javlja kada je kondenzaror neispravan , ne odgovarajuče vrijednosti , slabog kontakta na masu , slabog kontakta sa platinama. Ponekad se dešava da je elektrolitna bobina oslabila i ili neispravna , a uzrok iskrenja i pojačane potrošnje platina može nastati usiljed neispravnog akumulatora , jer kako znademo da je akumulator uz to što je spremnik struje i stabilizator za potrošače , A bobina je preko platina također potrošač . Jasno da alternator proizvodi struju i kada nema akumulatora (odnosno kada je neispravan ) , ali tada svaki potrošač sebi vuće struje bez da tako kažem kontrole i dešava se da za bobinu nema dovoljno (jasno preko kondenzatora i platina ) koji reguliraju iskru na svječici , dolazi do povečanog iskrenja platina i povečanog habanjaistih što se manifestira u pucanju iz auspuha ili slabo paljenje , pa u konačnici loš rad motora.

Zašto preferiran plastične platine ? Plastične platine za razliku od metalnih sa fiberom imaju nekoliko prednosti .
1.Kod metalnih platina ponekad znaju biti zamaknuta dugmad uslijed procesa presanja istih na limeni nosač , što kod plastičnih nije moguće da se dio na kojem je dugme iskrivi pod alatom u provesu proizvodnje.
2. Fiberni nos je također zanitovan i nailazili smo na nove platine sa pukotinama na fiberu upravo kao posljedica nitovanja i sa vremenom ako se takove platine ugrade dolazi do neželjenog klimanja toga fibera koji ima za funkciju da baš u pravo vrijeme otvori platine .
3. fiber treba pojačano održavati (podmazivati ) jer trenjem na suho pojačano se troši i tako zazor na platinama se gubi . Kod plastičnih to nije pojava ,jer sastav plastike od kojih su rađene platine , je takav da plastika ima jednu vrstu samopodmazivanja , a trenje je i tri do četiri puta manje od metalnih sa fiberom .

I samo jedna stvar koja ne idu plastičnim platinamau prilog je grijanje radi gore navedenih razloga (iskrenja ) i tako plastika promjeni svoju strukturu i idealna funkcija izostane . Jeste kada zatekli kod plastičnih platina da su jako potamnile , a obično budu svijetle ( pa čak budu i bijele boje )zavisno od proizvođača . kada postanu s vremenom tamne postaju i tvrđe , a samim time i trenje se povečava.

Nadam se da sam barem malo pridonio temi "Platine"
Ovdje je nekad bio potpis!

tonac 750
Povremeni posjetitelj
Postovi: 16
Pridružen/a: sri tra 17, 2013 6:00 pm
Lokacija: zagreb

Post Postao/la tonac 750 » čet sij 09, 2014 10:32 am

šteta deep kaj ti nisi napisao literaturu za održavanje mz-a i o sastavnim dijelovima mz-a jer osim kaj znas sve dijelove kaj postoje isto tako zbog velikog iskustva znas i kako koji funkcionira u kojim uvijetima, svaka cast.

Odgovori