problemi
Moderator/ica: deep
problemi
evo nakon kaj je MZ zapalil nakon generalke sranje...neprima gas. motor radi normalno na leru i kad mu das gas dok nije u brzini u redu je, al kad das gas u 1. i oces krenut zagusi se(isto kad presaltas i u vise brzine). Zato molim pomoc.
e da, mala napomena mislim da je auspuh zastopan to isto tako moze biti uzrok neprimanju gasa, al ne tolko, i mislim da mi je tip uvalil auto filter zraka pa mu nepase(plovci, struja, ubrizgavanje i masina su perfektni i nema greske)
ak neko ima kakvu ideju kak to sanirat ... nek predlozi
unaprijed hvala
e da, mala napomena mislim da je auspuh zastopan to isto tako moze biti uzrok neprimanju gasa, al ne tolko, i mislim da mi je tip uvalil auto filter zraka pa mu nepase(plovci, struja, ubrizgavanje i masina su perfektni i nema greske)
ak neko ima kakvu ideju kak to sanirat ... nek predlozi
unaprijed hvala
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
tri stvari radi testa treba napraviti . skini filter probaj , sad više nebi trebao raditi u leru t.j nebi smio imati ler , akod dodavanja gasa trebao bi progutati gas i nakon toga primiti okretaje .To ponovi i u brzini rezultat mora biti isti .Nadalje mjenjaj svjecicu , a ako je nova stavi raznak 0,30 pa probaj . I na kraju skini auspuh ostavi samo granu pa probaj . Ako se u sva tri slučaja ponaša isto kao da nisi ništa dirao kvar ćemo tražiti dalje .
Ovdje je nekad bio potpis!
mislim da sam skuzil kaj je... filter sam del originalni u dobrom stanju, fergazer postelan, ali auspuh je tolko zastopan da kolko god stegnul selnu na spoju grane i auspuha on tamo dimi, a nazad jedva da dimic izađe. u petak bi trebao doci novi auspuh, a ak ce onda bit problema, eto mene s pitanjima
eto opet mene s problemima; motor nije palil nekih 2 dana, danas ga zapalim, kad ono odma gasne i nebi vise zapalil da si bog. zvadim svjecicu van i vidim da je sva mokra. ispusem ga malo, gore nova svjecica, zakurblam 5-6 put i zapali al jako zadimi i brzo se ugasi a kad mu dodas gas jedva da primi. opet ja svjecicu van i opet je zalijana. u cem bi mogel biti problem (ja sumnjam u plovke, al htel bi i strucnije misljenje)
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Kako su moji prethodnici rekli , tvoj problem dolazi isključivo iz karburatora odnosno iz sustava za hladan start motora . opće poznato je da u hladnije vrijeme gorivo postaje manje hlapljivo i samom činjenicom da omjer smjese u hladnijim uvjetima nije isti kao što smo ga podesili ranije . Netreba odmah šarafati vijak za smjesu sve dok ne provjerimo ostale eventualne moguće nedostatke koji mogu utjecati na problem .
Sustav za hladan start mora biti besprekorno ispravan gumica na startnom klipiću s vremenom gubi svojstvo pa tako postaje tvrđa , (a pogotovo kad je hladnije vrijeme ) i tako slabo brtvi . Ukratko provjeti visinu iglice , ispravnost čoka i omjer zraka svakako . Još jedna stvar može stvarati smetnje , a to je voda (vlaga ) u karburatoru .
Sustav za hladan start mora biti besprekorno ispravan gumica na startnom klipiću s vremenom gubi svojstvo pa tako postaje tvrđa , (a pogotovo kad je hladnije vrijeme ) i tako slabo brtvi . Ukratko provjeti visinu iglice , ispravnost čoka i omjer zraka svakako . Još jedna stvar može stvarati smetnje , a to je voda (vlaga ) u karburatoru .
Ovdje je nekad bio potpis!