problemi

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Odgovori
jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

problemi

Post Postao/la jole0801 » pon lis 27, 2008 8:31 pm

evo nakon kaj je MZ zapalil nakon generalke sranje...neprima gas. motor radi normalno na leru i kad mu das gas dok nije u brzini u redu je, al kad das gas u 1. i oces krenut zagusi se(isto kad presaltas i u vise brzine). Zato molim pomoc.
e da, mala napomena mislim da je auspuh zastopan to isto tako moze biti uzrok neprimanju gasa, al ne tolko, i mislim da mi je tip uvalil auto filter zraka pa mu nepase(plovci, struja, ubrizgavanje i masina su perfektni i nema greske)
ak neko ima kakvu ideju kak to sanirat ... nek predlozi
unaprijed hvala

Avatar
JURA
Generalisimus
Postovi: 983
Pridružen/a: sub lis 18, 2008 12:29 pm
Lokacija:

Post Postao/la JURA » pon lis 27, 2008 9:01 pm

Probaj štelati omjer zraka i goriva na fergazeru, možda će nekaj profunkcionirati, a ovo sa auspuhom mislim da nema nikakve veze
dopodne sarafim, popodne se vozim

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon lis 27, 2008 9:06 pm

Jesi li ispravno postelao kuplung. Mislim da ti je pravi problem u tome, mislim da ima negdje manual za ES 150 i TS 150, tamo ti pisu tvornicke upute, a imas cini mi se i pod odgovorima. Ako ne nadjes vici pa cemo naci gdje ima.

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » pon lis 27, 2008 9:12 pm

tri stvari radi testa treba napraviti . skini filter probaj , sad više nebi trebao raditi u leru t.j nebi smio imati ler , akod dodavanja gasa trebao bi progutati gas i nakon toga primiti okretaje .To ponovi i u brzini rezultat mora biti isti .Nadalje mjenjaj svjecicu , a ako je nova stavi raznak 0,30 pa probaj . I na kraju skini auspuh ostavi samo granu pa probaj . Ako se u sva tri slučaja ponaša isto kao da nisi ništa dirao kvar ćemo tražiti dalje .
Ovdje je nekad bio potpis!

jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

Post Postao/la jole0801 » pon lis 27, 2008 9:14 pm

kumplunf je postelan, a ovo kaj je deep rekao to cu probat sutra. izvjestaj sutra navecer
puno fala decki na pomoci

jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

Post Postao/la jole0801 » uto lis 28, 2008 10:00 am

mislim da sam skuzil kaj je... filter sam del originalni u dobrom stanju, fergazer postelan, ali auspuh je tolko zastopan da kolko god stegnul selnu na spoju grane i auspuha on tamo dimi, a nazad jedva da dimic izađe. u petak bi trebao doci novi auspuh, a ak ce onda bit problema, eto mene s pitanjima

jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

Post Postao/la jole0801 » pon pro 01, 2008 6:54 pm

eto opet mene s problemima; motor nije palil nekih 2 dana, danas ga zapalim, kad ono odma gasne i nebi vise zapalil da si bog. zvadim svjecicu van i vidim da je sva mokra. ispusem ga malo, gore nova svjecica, zakurblam 5-6 put i zapali al jako zadimi i brzo se ugasi a kad mu dodas gas jedva da primi. opet ja svjecicu van i opet je zalijana. u cem bi mogel biti problem (ja sumnjam u plovke, al htel bi i strucnije misljenje)

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » pon pro 01, 2008 8:19 pm

Provjeri da ti klipić na čoku nije zaglavio u otvorenom položaju, zna se desit a onda ga zalijeva...

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon pro 01, 2008 10:46 pm

Jel palis s cokom ili bez?

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » uto pro 02, 2008 9:54 am

Kako su moji prethodnici rekli , tvoj problem dolazi isključivo iz karburatora odnosno iz sustava za hladan start motora . opće poznato je da u hladnije vrijeme gorivo postaje manje hlapljivo i samom činjenicom da omjer smjese u hladnijim uvjetima nije isti kao što smo ga podesili ranije . Netreba odmah šarafati vijak za smjesu sve dok ne provjerimo ostale eventualne moguće nedostatke koji mogu utjecati na problem .

Sustav za hladan start mora biti besprekorno ispravan gumica na startnom klipiću s vremenom gubi svojstvo pa tako postaje tvrđa , (a pogotovo kad je hladnije vrijeme ) i tako slabo brtvi . Ukratko provjeti visinu iglice , ispravnost čoka i omjer zraka svakako . Još jedna stvar može stvarati smetnje , a to je voda (vlaga ) u karburatoru .
Ovdje je nekad bio potpis!

jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

Post Postao/la jole0801 » uto pro 02, 2008 3:09 pm

ok, za vikend bum kompletan fergazer rasturil, pa javim rezultat
e da ernesto je pital jel ga palim s cokom: da, al sam sad pokusal i bez cokai nije htel

jole0801
Visoki uglednik
Postovi: 674
Pridružen/a: ned tra 13, 2008 5:49 pm
Lokacija: okiæ

Post Postao/la jole0801 » ned pro 07, 2008 7:08 pm

detektiral sam kvar, gumica čoka nije ulegala u svoje szedište, pa ga je zaljevalo. malo sam pobrusil gumicu i sad je sve ok.
hvala na pomoći

Odgovori