Stranica: 1/2.

Par pitanja

Postano: čet tra 10, 2008 10:34 pm
Postao/la 16 tl
koje ulje ide u motor?
koja svječica je najbolja za Es 175/1?
Koji omjer goriva i dvotaktola ili štogod već ide?
Gdje ima za kupiti guma?
I ako ima tkogod još koju pametnu, neka zbori.Motor nije dugo paljen pa na čega treba obratiti pažnju?
Nema ključ za paljenje-kontakt (ako sam na to pomislio) i kako to riješiti?Ili je to nešto drugo u pitanju a nalazi se na faru?!

Postano: čet tra 10, 2008 11:31 pm
Postao/la ernesto
Idemo redom:
+ako te zanima ulje za mjesavinu, onda je dvotaktol, za getribu SAE 40, makar sam cuo da ide i motorno 20-40, ali nisam siguran, to mi djeluje prerijetko
+svjecica ti moze biti
-bosna 100
-bosch W 3AC ili W5AC ili W5A
-ngk B8HS
-champion L4G
+omjer ti je 2%-3%
+gume, znam za Zagreb, za Slavoniju na zalost ne znam. Koliko ti je Madjarska daleko? Vjerujem da tamo ima guma i da nije problem pronaci.
To na svjetlu ti je kljuc, ne uspjevam nigdje trenutacno naci sliku, ako ce ti trebati scannirati cu moj kljuc, ali ako nemas, najbolje je da kupis, ne isplati se raditi ga. U Madjarskoj kosta cca 1 euro.

Ukoliko imas jos pitanja, samo pitaj, nadam se da cemo naci odgovore.

Postano: pet tra 11, 2008 9:10 am
Postao/la Ante250
točno kako je ernesto napiso omjer goriva je 50:1 ili 2% (50 litara benzina na 1 litru ulja ili 5 litri benzina na 1 dec ulja)kak oceš slaži samo otprilike pogodi omjer :wink:

Postano: ned tra 20, 2008 12:13 am
Postao/la bixic
Nadam se da ne smetam, mali savjet... Izbjegavajte INAin dvotaktol, neznam kaj je u njemu al nakon stajanja par tjedana skori se ispod rubova karika i otud pizdarije sa trošenjem istih... Sječam se da sam kupovao nekakvo poljsko ulje i imao s MZejem 55000 km s istim karikama...

Kaj se tiće paljenja nakona dugog stajanja, budi jako oprezan. Vrlo vjerovatno se dobar dio pokretnih dijelova zapekao i bilo bi dobro nasprejati sve sa WD40 prije nego nagaziš kurblu. Kad kažem sve, mislim sve, ionako ćeš morat raskapat motor, imat ćeš ga prilike počistit...

Postano: ned tra 20, 2008 10:00 am
Postao/la Ante250
bixic je napisao/la:Nadam se da ne smetam, mali savjet... Izbjegavajte INAin dvotaktol, neznam kaj je u njemu al nakon stajanja par tjedana skori se ispod rubova karika i otud pizdarije sa trošenjem istih... Sječam se da sam kupovao nekakvo poljsko ulje i imao s MZejem 55000 km s istim karikama...
što se tiče INE tu si potpuno upravu zaista, gorivo pa i ulja su im katastrofa to se ne osjeti toliko na MZ koliko na tomosu koji ima ipak puno malji fergazer pa se više osjeti smeče koje je u gorivu,svaki sam ga dan morao čistit da bi se mogo kolko tolko normalno vozit,motor stalno trokira,štopa se dizna sve dok nisam puko,bušilicu u ruke i proširi diznu(budala)nisam razmišljo,tada je bacala previše benzina na svječicu pa nije mogo upalit haha
uglavnom INU maksimalno izbjegavat prošli tank sam natočil na OMV-u čisto da probam sa njihovim dvotakatolom motor radi ko urica bez problema

Postano: ned tra 20, 2008 11:35 am
Postao/la bixic
I nemojte zanemarit činjenicu da je MZe predviđen da se vozi na OLOVNI benzin... U svakom slučaju bilo di dobro s vremena na vrijeme puknuti malo aditiva...

Postano: sub svi 24, 2008 4:19 pm
Postao/la Pwr'sl4v3
bixic je napisao/la:I nemojte zanemarit činjenicu da je MZe predviđen da se vozi na OLOVNI benzin... U svakom slučaju bilo di dobro s vremena na vrijeme puknuti malo aditiva...
aditiva, ovaj jel malo rakije ubacit one jake, prepečenice
hah gutljaj eMZi gutljaj-dva meni :D

Postano: sub svi 24, 2008 8:20 pm
Postao/la bixic
A čuj, ak je dobra rakija možda i mi svratimo do Velike...

Postano: sub svi 24, 2008 8:27 pm
Postao/la emmezeta
Bixic zasto aditiv? Ja sam mislio, da je aditiv potreban kod četiritaktaša zbog podmazivanja ležišta ventila (koji se inače podmazuju olovom u gorivu). Stvarno me zanima ako je neka caka. Sa MZ baš nemam iskustva jer sam tek u pripremi za vožnju no u Motobi sam isprobao više vrsta ulja od Castrola, Motula, Bardahla i završio na OMV (omjer cijena/kvaliteta). Stari majstori prisežu na mineralna ulja za starodobne motore a jedan moj kolega u svog Adlera stavlja Motul polusintetik.

Postano: sub svi 24, 2008 8:54 pm
Postao/la bixic
Razlog je banalan... Olovo iz benzina ostavlja film na stjenkama svih metalnih dijelova s kojima dolazi u kontakt, tako da čestice olova uslijed djelovanja temperaturaa stvaraju zaštitni film kao keramic power liquid... Taj film omogučava bolje podmazivanje i manje habanje karika, a i utječe na bolju kompresiju.

Postano: sub svi 24, 2008 9:01 pm
Postao/la Pwr'sl4v3
Znači bolje je koristit olovni benzin jer on poboljšava rad motora te je time motor jači i otporniji.

Postano: sub svi 24, 2008 9:04 pm
Postao/la bixic
YES. Ali kao što i sam znaš, u HR više ne postoji olovni benzin :(

Postano: sub svi 24, 2008 9:32 pm
Postao/la Pwr'sl4v3
I kako je sada najbolje nadomjestiti taj olovni benzin s ovim bezolovnim benzinom što dodati ako se može tako riješit da bi vaše, naše pile išle bolje?

Postano: sub svi 24, 2008 9:39 pm
Postao/la emmezeta
Ok, ima smisla to sa olovom, ali to je na žalost prošlost :cry:

Postano: sub svi 24, 2008 9:40 pm
Postao/la bixic
Pa ako imaš hrpu para onda kupiš sve silne aditive koji se mogu nač na slobodnom tržištu i vidiš koji ti najbolje odgovara. Ako para nemaš onda kupi STP aditiv za benzin i vozi...