Scooteri
Scooteri
Evo u jucerasnjem razgovoru sam bixu obecao fotke nekih scootera. U stvari slozili smo se oko toga da bas ne preferiramo scootere, ali ovi stari imaju neku vrlo interesantnu notu. Mozda zbog prolaska vremena, mozda je odnos prema njima u njihovo doba bio drugaciji nego odnos prema suvremenim scooterima u danasnje doba.
Maicomobil, djeluje mi kao da su tako Zemljani zamisljali vozila Marsovaca u pedesetim godinama
Maicomobil, djeluje mi kao da su tako Zemljani zamisljali vozila Marsovaca u pedesetim godinama
- horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Nije skuter ali je ipak čudna spodoba, radili su ga talijani sa 2t motorom 125 ccm i Horex sa 4t od 100 ccm. Inače je izuzetno rijedak. A zakaj?
E onda su napravili ovoga skutača
Horex Rebell prototip iz 1956., 250 ccm singl, sa horizontalnim cilindrom i alu 16 " kotačima izum je sportskog koncepta, hibrid između skutera i motocikla.
E onda su napravili ovoga skutača
Horex Rebell prototip iz 1956., 250 ccm singl, sa horizontalnim cilindrom i alu 16 " kotačima izum je sportskog koncepta, hibrid između skutera i motocikla.
- zverinjak II
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 34
- Pridružen/a: uto ruj 23, 2008 9:24 pm
- Lokacija: Beograd
Evo idealne teme da se napise nesto o nekad vrlo popularnom scooteru na nasim cestama, a radi se o licenci njemacke tvornice NSU, licencno su ga radili u tvornici Pretis kod Sarajeva, a zvao se Prima. Dakle NSU Prima ili Pretis Prima.
Proizvodila se negdje od sredine pedesetih, do sredine sezdesetih (nisam tocno siguran u tocnu godinu), imala je dvataktni 175ccm motor i za ono vrijeme totalno cudo anlaser. Postojali su razni modeli PrimaD, Prima III, Prima V (sa maglenkom na prednjem blatobranu ), a navodno je NSU napravio i cetverotaktnu, ali cijenom je bila (ta cetverotaktna) podosta iznad konkurentskih pa je taj projekt ostao samo na nacrtima i mozda prototipu.
Ovo je prima od frenda
koju smo dopeljali doma nakon sto je godinama stajala u nekom polju rastavljena u milion komadica.
Proizvodila se negdje od sredine pedesetih, do sredine sezdesetih (nisam tocno siguran u tocnu godinu), imala je dvataktni 175ccm motor i za ono vrijeme totalno cudo anlaser. Postojali su razni modeli PrimaD, Prima III, Prima V (sa maglenkom na prednjem blatobranu ), a navodno je NSU napravio i cetverotaktnu, ali cijenom je bila (ta cetverotaktna) podosta iznad konkurentskih pa je taj projekt ostao samo na nacrtima i mozda prototipu.
Ovo je prima od frenda
koju smo dopeljali doma nakon sto je godinama stajala u nekom polju rastavljena u milion komadica.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
U Njemackom katalogu iz sezdesetih godina se prodavala kao "Autoroller" ili u slobodnom prijevodu scooter/automobil . Vjerojatno zbog kolicine lima i serijske opreme. Brzinomjer, anlaser, pumpica za benzin bez dodira ruku s fergazerom, sat (zeituhr) ..., evo instrument table.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
Mislim da cak i ne, koliko mi je ostala negdje u sjecanju informacija, Prima je bila oko 2000 Maraka, opcenito scooteri su bili do 3000, a primjerice MZ ES 175 iz tog vremena je kostao oko 3000, cetverotaktni motori su bili naravno nesto skuplji.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.